6. His Geliştirme Uygulamaları
 

telepathy

6. His Geliştirme Uygulamaları

Bu sayfada sizlere, 6.hissinizi nasıl geliştirebileceğinizi anlatacağım. Ben, kendim denedim ve ilk günden kendimi kahin falan sanmaya başladım. (Gece uyumadan önce uyguluyoruz.)

Öncelikle boş bir kağıt ve kalem alarak; -Ne hissediyorum? -Neye ihtiyacım var? -Hayattan ne istiyorum? şeklinde sorular sorun. Sonrasında bu soruların cevaplarını diğer elinizle kağıda yazın.(Yazınız, kargacık burgacık olsa da sorun değil.)Bunu yapınca,kendinize dahi itiraf edemeyeceğiniz şeyler dökeceksiniz kağıda...

Ardından, rahat bir yerde, bir yer oturun ve gözlerinizi kapatın. Tarihin değişmiş olduğunu hayal edin. Geleceği hissedin. Nasılsınız? Ne yapıyorsunuz? Mesleğiniz? Aileniz nasıl? Arkadaşlarınız, akrabalarınız, bulunduğunuz ortam nasıl?..Yalnız bunu yaparken, en önemli nokta düşünmemek, hissetmeye çalışmak gerekir.Yani, kesinlikle hiçbir şey düşünmeyin. Birtakım düşüncelerin, hiç beklemediğiniz bir anda aklınıza gelmesini bekleyin. Bilinçaltınız, sanki size geleceğinizi izletiyormuş gibi. Bir film izler gibi. Siz, düşünmüyorsunuz. Düşünceler, kendiliğinden geliyor.

Son olarak, gerçekleşmesini istediğiniz arzularınızı yazın. Ama tüm detaylarıyla yazın. Çünkü yazma eylemi, beyin tarafından emir olarak algılanır ve beyin, amaçlar için çözüm yolu aramaya başlar. Evet... Hepsi bu kadar! İşte bu çok basit ve pratik yöntemlerle, hayatınızda gerçekleşebilecek mucizelere inanamayabilirsiniz.[1]

Kaynaklar

[1] Marta Beck, "Kendi Kutup Yıldızını Bulmak"





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: bayan beyaz, 11.05.2017, 20:56 (UTC):
Tanıdığım ve Tanımadığım insanların fotograflarından neler hissettiklerini , kişilklerini, tutkularını ... vb anlayabiliyorum ama kişilerin en az 3 farklı fotoğrafı olması gerekiyor. Bu özelliğin tanımını bilen var mı acaba durugörü mü ?

Yorumu gönderen: YDGÇ , 13.04.2017, 00:03 (UTC):
GECEÇOCUĞU,MADEM BENDEN KURTULMAK İSTİYORSUN YAZMAZSIN BAŞKA SEVGİLİ BULURSUN EVLENİNCE ZETEN İHTİYACIN OLMAZ.BANA DUYDUĞUN ALIŞKANLIK. KURTUL BENDEN KURTUL .......ÖLMEM MERAK ETME. OTURUR YENİ KİTABIMI BİTİRİRİM.



BÇ.

Yorumu gönderen: YDGÇ, 11.04.2017, 19:12 (UTC):
SN.Zimzo 34 'e..Benim size 5 ocak günü yazdıklarım aynen çıktığını gördünüz....Şimdi ben bunları nereden mi biliyorum ?..Elbette tecrübelerim....Hayat ,bundan sonra sizin için daha çıkılmaz hale gelecektir...Hazırlıklı olun...Tek bir şansınız var ;O da güçlü iradeye sahip olmak....Unutmayın ! hayat daha devam ediyor....Her şey sizin iradenize bağlı....Tövbe de ...Samimiyetlik de.. Top sizde.

Yorumu gönderen: ..., 04.04.2017, 16:26 (UTC):
Arkadaşlar ben hiçbirşey hissedemiyorum hissetsemde kesinlikle yanlış çıkıyor yâni 6.hisse sahip değilim ama 6.hisse sahip olmayı çok istiyorum.Bunun bir yolu varmı bilen varsa cevap yazsın lütfen...

Yorumu gönderen: zimzo34, 30.03.2017, 06:50 (UTC):
cngz bana yardımcı ol lütfen

Yorumu gönderen: Someone, 24.03.2017, 19:42 (UTC):
Ablamın da 6.hissi çok kuvvetlidir. Hemen hemen her söylediği çıkar. Benim bazen oluyo ama kuvvetli olduğunu söyleyemem. Ablam birilerine bir şeyler anlatır hatta onlara da hissettiği şeyi hissettirebilir ama ben de aynı etki yaratmıyo. Bana enerji iten bir enerjim olduğunu söylüyor. Çok güçlü 6. hissi olan bir insan bile ben de bir şeylerin ters gittiğini söylüyor ama tam olarak anlam da veremiyolar. Bu 6.hissi kuvvetli olan insanlar daha önce böyle bir şeyle karşılaştınız mı? Enerjinizin itildiği gibi karşıdakine ulaşamadığı durumlar?

Yorumu gönderen: firdevs, 21.03.2017, 02:02 (UTC):
6. His değil İnsan bende cin mi var diye düşünmeli 6. His herkeste olması Mümkün değil Cinler sayesinde İnsanlar yanılarak bende 6. his var zannediyor ne Vahim ki Cinlerin Sayesinde bu Hissiyatlar (6.His) özellikle bunları duyma görme Korkma Uyuyama Sürekli bir Gerginlik vs. varsa bu İnsan Büyük Tehlike ALTINDA !

Yorumu gönderen: cngz, 17.03.2017, 22:12 (UTC):
iyi geceler arkadaşlar.bu 6. his dedigimiz olay aslında cok frklı bırsey bende kı oyle.bende kı olay hıc tanımadıgım bır ınsanı 40 yıldır tanıyormusum gıbı anlatıyorum resım olsun gozlerıne bakıp o an ne dusundugunu.aklından ne yapmak ısdedıgını yuzune soyluyorum.o kısı hakkında ne varsa içime doguyor geliyor,bır keresınde hıc tanımadıgım bır ınsana evınde ne oldugunu o an ne yaptıgını neyın ona aıt olup olmadıgını hepsini soyledim,sonra benle konusmadı tabi :)))gordukten once ne yasamıssa hayatında ne lmussa tam olarak degıl ama ne yasadıgını gorebılıyorum,gorduklerım uzerınden de uyarıda bulunuyorum.sinirli oldugum zaman sınırlendıgım kısı cok rahatsız oluyo oylece baka kalıyo bana,cogun arkadsım bu durumdan rahatsız ama alıstılar.benle konusulan bı konuyu ben orda yokken bıle sonrasında onlara anlatıyorum soyluyorum ve sokk etkısı yapıyor,bende olan sey cok farklı dogruluk derecesı yuksek yanılma derecesıde cok az,,,

Yorumu gönderen: Suat06, 11.03.2017, 21:46 (UTC):
Alperen kardesim ve diğer arkadaslarimin dikkatine..6. Hissimi nasıl geliştirebilirim.yardimci olursaniz sevinirim.saygılarimla.telim:5388503515

Yorumu gönderen: Suat06, 11.03.2017, 21:37 (UTC):
İsimsiz kardeşim 6. Hissini nasıl geliştiriyorsun yardimci olursan seviniri.

Yorumu gönderen: zimzo34, 03.03.2017, 06:23 (UTC):
fera simdi ben evli bi adam ile birlikteyim adam eşi ile boşanma aşamasındaydı kadın çok cadaloz pisliğin teki adam boşabnmasın diye şimdi ona iyi davranıyor adamda boşanmadı adam biliyo ama kadının numaradan iyi davrandığını kadının ne pislik olduğunu biliyor. neyse biz adamla çok iyiydik ebnimle evlenmek sitiyordu şimdi kadından boşanmıyor güya düzelmiş diye kadın. ama biizm adamlaa ramzı çok iyi bana çok değer verdiğini biliyorum sence adamla kadın boşanır mı ve ben adamla evlenir miyim ? ben ara bozma falan yapmadım adamın hayatına girdiğimde zaten araalrı kötüydü.

Yorumu gönderen: Fera, 02.03.2017, 19:29 (UTC):
Bende tam olarak boyle oluyor.benim 6ci hissim bazi zamanlarda kuvvetleniyor ve ben bunun farkina varamiyorum. Gelecek olaylari hiss ediyorum amma,o olaylar yasanandan sonra diyorum ki,ben bunun olacagini biliyordum. Kotu olaylarida hiss ediyorum amma hiss etdiyim farkina varamiyorum. Oysaki hiss etdiyim anda biseyler yapmak istiyorum.cunku hiss etdiklerimin nerdeyse 50% gerceklesiyor bazende hepsi.
Psişik gguclerimde boyle.bazen her hangi bir makineye dikkatli bakinca o makinede elektriklenme oynuyor,hizi artiyor,ve ya azaliyor. Bazen bir yere girdiyimde oranin iwiklari kisiliyor,ve ya artiyor. Bi defasinda telefonu elime alinca tam warj dolmuwtu.Bide bazen bir insana sinirli bir wekilde bakarsam,o insan duwuo,araba carpmalarida oluyor. Ayrica bu her hangi bir insan oluyor,hic tanimadigim biriside ola bilir. Sadece sinirli ve uzgun anlarimda birisine bakinca oluyor

Yorumu gönderen: Fera, 02.03.2017, 19:17 (UTC):
Evet yardimci ola bileceyim bir şey isi sora bilirsin zimzo34

Yorumu gönderen: zimzo34, 16.02.2017, 05:38 (UTC):
fera bana ayrdımcı olur musun sana bi konu hakkında bi şey sorsam psişik güçlerin varmış bi soru soracağım

Yorumu gönderen: Fera, 15.02.2017, 23:07 (UTC):
Merhabalar bana 6ci hiss geliwdirme,yada kontrol etme ile bagli yardim lazim. Eyer boyle birini taniyorsaniz,ya da boyle biriyseniz yardim edin lutfen. Pisisik yeteneklere de sahibim. Sadece guclerimi kontrol edemiyorum

Yorumu gönderen: Reiss, 02.02.2017, 19:52 (UTC):
Birinde ben rüyamda görmustum dediğimiz dejavu yaşadım olay soyleydi. Kalemim yere düşüyor o anda kalemimin düştüğünü rüyamda gördüm dedim ama gördüğüm şey bukadar değildi ve sonrasında öğretmenin geleceğini gördüm görür görmez saniyenin 10 da 1i geçmeden iceri girdi. Araştırdım bilimsel olarak gözün görmesi ve beyne verinin beyne biraz geç gitmesi imiş

Yorumu gönderen: zimzo86, 20.01.2017, 06:49 (UTC):
çiçek ne güzel bu yeteneğini geliştir ve değerlendir. Bu sana Allah'ın bir hediyes.benim de bazen içime doğar ama kendim ile ilgili şeyleri dinlemem ben aşağıda bi konu paylaştım acaba bu konu hakkında içine bi şey doğuyor mu ?

Yorumu gönderen: Çicek, 16.01.2017, 20:33 (UTC):
Bendeki 6.his mi bilmiyorum ama sevdiğim insanların basına kötü bir şey geleceğini hissediyorum. En son yasadığım olay şu: görüştüğüm çocuk hakkında içime bir his geldı ve ona msj attım" bir seyler karıştırıyorsun, bir kıza adım atıyorsun,yanlış yoldasın sakın yapma" gercekten de msj attığım gunlerde aynı şeyi yaptı ve şuan ayrıyız. Bu nedir?

Yorumu gönderen: zimzo 86, 06.01.2017, 05:40 (UTC):
YDGÇ ben sevgilimin bana beyin olarak ta aşık olduğunu biliyorum. benimle çok mutlu olduğunu çok iyi zaman geçirdiğini söylüyor hep. eşi ile hiç bir yönleri uymuyor çocuk var diye simdiye kadar kadına katlandı ama güya kadın kendini değiştrdiğini söylüyor ama yalan kadın hala aynı şer suratlı kadın ama sevgilim bunu göremiyor değişti sanıyor ama kadın içten pazarlıklı yılanın biri.ne kadar değiştim dese de içindeki o kötülük yüüzne yansıdığı için iyi davransa bile ben onun içindeki şerri görebiliyorum. dün yine kavga ettiler . ben görülüyorum onlarla kadın beni adamın ark sanıyor evlerine gidip geliyorum kalıyorum onalrda adam tiyatro hocamdı kadın da öğrencileri olarak görüşüyor benimle. sevgilimin eşinin hoşuna giden yönü onu şimdi bu güyua değişmiş sevimli hali ile kandırması ama asla öyle bi kadın değil. ne olur başak kişilerden de yorum bekliyorum. özellikle şu hisleri kuvvetli olan arkadaşlardan ne hissediyorsunuz sonumuz ne olacak sevgilim ile ?

Yorumu gönderen: YDGÇ, 05.01.2017, 19:15 (UTC):
Sn.ZİMZO 34'e...Önce şunu söyleyim;sevgiliniz bedeninize mi,beyninize mi aşık !..Bunu şöyle test edin:ona bir müddet cinsellikle yaklaşmayın..İradenize hakim olun..Bu durum en az 4-5 ay sürmeli...Unutmayın sevgiliniz evlenirken muhakkak eşinin bir yönü hoşuna gitmiştir..işte bu da, boşanma süreci başlasa bile yeniden alevlenir...Ki,boşanmadan vazgeçebilir...Siz de ortada üstelik, suçlanan kadın, olarak kalırsınız...Ben 9 yıl boşanmayı bekledim...Eşim kabul etmiyordu..En son öyle bir şey oldu ki,o boşadı...Aldatma filan olmadı..Bu halde bile mahkeme 17 sürüp,2 ay önce boşandım...Siz evlenmek istiyorsanız;bekar birini bulun;zira daha düzgün olanı budur...Hııı! işin içinde beyine aşk varsa,zaten sevgiliniz sizi tlf ile arayıp,hatırınızı sorar.Yardımcı olur.Evliliği, sadece cinsellik olarak düşünmeyin..Arkadaşlığın zirve noktası olarak algılayın...Eğer,sevgilinizin boşanmasını beklerseniz,ruhi çöküntüye girip,hastanelik olursunuz...Aksi halde kendinize ait erkeğiniz ve eviniz olmaz..Hayatın biraz daha ilerisini kafanızda canlandırın...Sorunuz olursa,cevaplarım...Sağlıcakla kalın...YDGÇ.

Yorumu gönderen: zimzo86, 05.01.2017, 10:12 (UTC):
ve yahut içinizden herhangi biri bana yorum yapabilir mi ne olacak acaba geleceğim bu adamla çok merak ediyorum

Yorumu gönderen: zimzo34, 05.01.2017, 08:38 (UTC):
selam esrarengiz ben evli bir adam ile birlikteyim karısı çok cadaloz boşanmak istiyordu kadından ama şu an adama çok iyi davranıyor güya değişmiş ama değişmedi ben biliyorum yapmacık davrandığını adam benimle evlenmek istiyordu emindim buna ama adam kadın değişti diye kadından boşanmaktan vazgeçti gerçekte kadın çok yılan sevgilimi çok çok üzdü ben kıyamaz iken adama o neler yaptı adama sonum ne olacak bu adam ile çok merak ediyorum kadının gerçek yüzünü anlayacak mı bana yardım edin lütfen

Yorumu gönderen: zoro, 24.12.2016, 20:58 (UTC):
ben çok uzun bir zaman 6.hissimi güçlendirmeye çalıştım üzellikle loto gibi şans oyunlarını kazana bilmek sonuç hüsran ama iki defa yoğun konsatrasyonla tek kolon oynayıp üç rakamı bildim her ikisindede üç rakamın kesin çıkacağını diğer üçtanesinin çok zor olduğunu söyledim ve sölediğim gibi çıktı her şeye 6.his diyemeyiz bazıları beynin irade dışı yaptığı hesaplamalar sonucu olur aynı zamanda kayıp eşyalarıda bulurdum bütün ortamı yeşil bir renkte ışık olarak hayal ediyordum bir süre sonra eşyayı buluyordum benim tahminim insanda elektrik akımı gibi bir şey varsa bunu kullanmakla ilgili umarım faydası olmuştur.

Yorumu gönderen: YDGÇ, 06.12.2016, 21:41 (UTC):
SN.İSİMSİZE 'e bir sorum var..Gelecekte nelerin olabileceğini söylüyorsunuz..Benim şu an yaşadığım bir beyin çıkmazından dolayı yaşadığım durumumu anlatsam yardımcı olur musun?...Hayırlı bir işin karar aşamasındayım;ancak,karşı tarafın ailesi bunu kabul etmiyor...Ve,ben bugüne dek yaşamadığım bir beyin sarhoşluğu içerisindeyim...Öyle ki,karşı tarafa olan sevgimi unutmak için,psikolojik tedaviye başladım;çünkü,bir girdabın içerisindeyim.Bundan kurtulamıyorum...İşte size sorum da bu;'ne yapmalıyım da 6.hislerimi geliştirip,bunun sonucu önceden görebileyim...Ki,geleceğimi ona göre belirleyeyim....Şimdiden teşekkürler...Yorumunuzu bekliyorum..YDGÇ.

Yorumu gönderen: Isımsiz, 03.12.2016, 20:26 (UTC):
Ben gelecekte ne olacagini objeler sayesinde biliyorum vede insanin aklini okuyabiliyorum 6.hissi gelistirmek cok basit lakin o bende kalsin sunuda bilin burdaki bilgi yanlis vede nasil gelistiedigim hakkinda bir ipucu size ALLAH var vesselam.

Yorumu gönderen: merve, 14.11.2016, 17:29 (UTC):
Evet dogru diyorsunuz sonuna kadar haklısınız . ben sadece sizlerden dua istiyorum guzel kardeşim

Yorumu gönderen: MR x, 10.11.2016, 17:54 (UTC):
Değerli,Merve ve Nur isimli kardeşlerim....Belli ki,KPSS sınavına gireceksiniz..İnşallah kazanırsınız ;fakat,size 1969 'dan beri ticaretin içinde bulunan birisi olarak gördüğüm tespiti aktarayım..Eleştirmek ,hakkınızdır..Ben ,yaşadığımı aktarıyorum..Kişi,zekası oranında ne iş yaparsa yapsın maddi olarak kazanacakları aynıdır..Örnek: Kişi,Cerrahpaşa tıp 4.sınıf terk..Serbest ticarete adeta ( hatırladığım kadarıyla ) işportacılıktan filan başlıyor..50 yaşına geldiğinde bakıyor ki,tıp fak.bitiren arkadaşları dr. oluyor...Ve,onlar kadar maddi gücü olmuş....Bir başka örnek ise,'Reis Bakliyat' ,firma sahibi,Mehmet bey,19 Mayıs üni.eğ.fak.mezunu ,bilahare İst.Hukuk'u kazanıp,İst.'a geliyor ,ek kazanç için,bir tüccarın yanında çalışıyor...Ve,kendisi bu ticareti yapıyor.Şu an Türkiye'de ilk 500 şirket arasında. ( Galiba 240'ıncı)..Diyeceğimi herhalde anlatabildim...Hııı! sakın ;' ama ,biz bayanız ,' demeyin...İşin sırrı,akılda ;cinsiyette değil;bilakis,bazı noktalarda erkeklerin yapamadığı işleri ,bayanların yapması gerekiyor..İşe,önce bu gözlükle bakarsanız,haklılığımı görüp ;' piyasada meğersem ne kadar çok iş varmış ',dersiniz....Sonuçta ,yeni bir iş sektörü;yeni bir,işe ihtiyaç doğuruyor....Özel sektöre de girebilirsiniz..Unutmayın ! patronlar ,size rektörden daha yakındır...Rektör sizi,matematik öğretmeni diye,mezun eder ;oysa,patron sizdeki iş düzeni oturtma kabiliyetini görür,sizi,yönetici yardımcısı ,diye işe alır...Hayatınızı, bir KPSS'ye endekslemeyin...Yine de her şey gönlünüzce olsun,diyorum....

Yorumu gönderen: nur, 08.11.2016, 12:34 (UTC):
bize dua edermisniz ??

Yorumu gönderen: Merve, 16.10.2016, 13:46 (UTC):
Bize de dua edermisniz KPSS sınavını kazanmayı çok istiyorum 20 kasımda sınavın içi temiz kalbi güzel insalrfan dua istiyorum Allah hepinizden razi olsun

Yorumu gönderen: plywood, 16.09.2016, 09:29 (UTC):
arkadaşlar altıncı hissimı nasıl keşederim bana yardımcı olurmusunuz.

Yorumu gönderen: ali, 03.09.2016, 18:55 (UTC):
hislerimin Kuvvetli olmasını istiyorum

Yorumu gönderen: Deniz, 29.08.2016, 10:56 (UTC):
Arkadaşlar herhangi bir ortamdayım bir yada iki kişi fark etmez kimin yanında isem o kişi hakkında kötü bir olay olucak ise anında hissediyorum ve pat diye söylüyorum bir keresinde yaşadım ve kadın artık bana birşey söylemek diye benden uzaklaştı ben artık bu huyumu sevmemeye başladım bu 6.hissi geliştirmek değil silmek istiyorum

Yorumu gönderen: soner, 22.08.2016, 22:05 (UTC):
arkadaslar ben altıncı histen filan anlamam ama hislerim kuvetli en son basimdan gecen olayda isyerine gitim otomat isi yapanlar bilirler makinada havse acıyodum ilkdefa aklima kolumu kaptırıcağım hisi
geldi ve 10 dk sonra kolumu makinaaya kaptirdim

Yorumu gönderen: gizli, 22.08.2016, 06:05 (UTC):
bende 6. his yok denecek kadar az ama bazen rüyalar görüyorum. en son gördüğüm rüya 15 temmuz darbe girişiminden 1 hafta önceydi, rüyamda asker kıyafeti giymiş insanlar bana evimde ateş ediyordu siper almışım bende onlara ateş ediyorum en son 1 tanesini alnından vurdum ondan sonra hepsi kaçtı. bi Ömer Halis DEMİR olamadık ama çok şükür oda darbecinin alnından vurup seyri değiştirmişti. mekanı cennet olsun.

Yorumu gönderen: boşver ismimi, 21.08.2016, 10:22 (UTC):
merhaba. baktım herkes birşey yazmış bende yazıyım dedim. bu tarz olaylar benim başıma pek gelmez ama en yakın arkadaşım bu konularla çok haşır neşir. inanmicanızı biliyom ama arkadaşım bu boyutta yaşamayan varlıkları görebiliyor, onlarla konuşabiliyor. mesala biz birgün sınıfta otururken (diğer kişiler film izliyodu) arkadaşım anlık bi durakladı ve aradan 10-15 saniye falan geçmişti bana kendisinin tıpa tıp aynısı bir varlığın sınıfta olduğunu söyledi. yani insanım sonuçta ben korktum. kendimi biraz olsun yatıştırıp ne yapıyor şuanda dedim bana doğru geliyor dedi. sonra dedi ki ben onunla konuşmak istiyorum beni beş dk sonra uyandır. tmm dedim elini tuttum o da gözlerini yumdu. bi beş dk sonra uyandırdım ne konuştuğunu sordum. o varlık arkadasıma dikkat etmesini söylemiş falan. o gün arkadaşım kendine çok dikkat etti ama o gün olan bazı olaylardan saniye farkla kurtuldu. daha arkadaşımla yaşadığımız buna benzer birçok olay var. tabi benim başıma gelen birkaç olay var. mesala ben anlık olarak iç sesime kulak vererek istemsizce onun dediğini yapıyorum. bir keresinde arkadaşımın sevdiği çocuk vardı. ben anlattığım gibi anlık olarak yerimden kalktım ve yol çıktım ve karşıya baktım o sırada dediğim kişi oradan geçti ve bu olay birkaç kez yaşandı. aynı zamanda ben çok fazla dejavu yaşıyorum bu durumdan artık çok sıkıldım. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, ÇOK UZUN YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM

Yorumu gönderen: İnanılmayan adam, 13.08.2016, 12:42 (UTC):
Biliyorum buna inanmayacaksınız, biliyorum eleştirip olurmu öyle şey diyeceksiniz, yine biliyorum ki hadi be sende sallama yalancı diyeceksiniz. Ama ben bazı eşyaları hareket ettirebiliyorum düşünüyorum yoğun düşündüğümde 19 lt dolu damacanayı yere yatırabiliyorum. veya tv pc laptop gibi elektronik aletleri kapatabiliyorum inanmayacaksınız ama ben yinede yazmak istedim insan yalnızlaşıyor yalnız kaldım çünkü söylediğimde inanmayacaklarını biliyorum böyle şeyler var dalga geçmeyin cidden var... Umarım birileride benim gibi artık yalnız kalmaz.

Yorumu gönderen: huzur, 25.07.2016, 23:59 (UTC):
arkadaslar bu anlattıgınız cogu sey basımıza gelıyor burda önemli olan ne biliyormusunuz gerçek sevgi sevginin gücüne ınanın biliyorum hayat cogu kez sıkıcı olabiliyor maddi veya manevi anlamda burda asla unutmamamız gereken bişey var en zorlayıcı anda bile kendi mekanizmamızı devreye koymak sevgi tamamen bu bakın nasıl mutlu oluyorsunuz hayatta bizi sıkan uzen olaylar aslında nekadar basit olaylar günlük yasantımıkzdan bahsediyorum çogu zaman boşuna uzuyoruz kendımızı bız sevgiye muhtacız sevmeye sevilmeye unutmayalım arkadaslar sevginin gücüne inanın ...


Yorumu gönderen: PaSa, 30.06.2016, 21:49 (UTC):
fakat bu konuda arastırma yaparken dunya borsasında en cok parayı kazanan bir adamın yazısını okudum oda tamamen 6 hisle hareket edip inanılmaz bir servet kazanmıs.

Yorumu gönderen: PaSa, 30.06.2016, 21:43 (UTC):
Merhaba arkadaslar benimde 6 hissim kuvvetlı senelerdirde geliştirmeye calısıyorum ama uzman birinden yardım almam gerekiyor.Geliştirmek içinde bol bol sans oyunları iddaa vs oynuyorum misal 10 macın 7 sinin ne olacagını biliyorum ama sonucta kazandıgım paraların bircogunu geri veriyorum sankı bu sekilde para kazanmak yaradan tarafından yasaklanmıs gibi hissediyorum

Yorumu gönderen: Casper, 04.06.2016, 19:59 (UTC):
Ben ikizlerim 6. Hislerim kuvvetli olduğuna inanıyorum ama beynimde o kadar saçma sapan düşünceler varki kendimi odaklayamıyorum bir çok örnekler yaşadım bunla ilgili ama ıspat edemiyorum kimseyle paylaşmıyorum bazıları önemseme diyor bazıları farklı boyut diyor ama merak ettiğim şu gerçekten boş laf olarak degil Cidde'n bana akıl verecek birine ihtiyacım var saçma sapan yollara başvurmak istemiyorum

Yorumu gönderen: ismini vermek istemeyen şahıs, 05.05.2016, 18:00 (UTC):
Bakın 6 His Size Psişik Güçler Kazandırmaz... Yok Uçuyorum Yok Şöyle Oluyorum yok Böyle Oluyorum Demeniz sizin Size Birşey Kazandırmaz... Herşeyin Bir Evresi Var... Herşeyin Yeri Ve zamanı Var...Öncelikle Kendimizi Bir Kaç Şeyden Arındıralım... Nasıl Arınacağız... Pekii Diyebilirsiniz...Nefsimize İşkence Edip Adeta Süründüreceğiz .... Vucudumuzun her yerini Terbiye Edeceğiz... Başımızda Gereksiz VE Faydasız Düşünceleri ATACAĞIZ...
Neyi Çalıştırmak İstiyorsan Oraya Motivasyonu Koru...

Önce Dilimizi Terbiye Edelim... Hiç Birşekilde Küfürlü Boş Konuşmayacağız...

Devamı Sonraya :)

Yorumu gönderen: Ismilazimdegil, 24.04.2016, 14:01 (UTC):
Arkadaşlar, 6. Hissimin çok kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Ancak çalışma yaptığım zaman hiç birşey olmuyor. Herşeyi bilmeden yapıyorum. İnsanların düşüncelerini sanki duyabiliyorum. Olabilecek olayları tahmin edebiliyorum. Dün sabah uyandığımda istediğim tek şey kar yağmasıydi. Çok ilginç olarak bunu kafamda istemsiz olarak tekrar edip durdum. Öğleden sonra kar yağdı ve nerdeyse mayis ayindayız. Belki tesadüftür bilemiyorum. Bunun gibi birçok başka olay var. Ama hala emin değilim. acaba kafamda mi kuruyorum yoksa 6. his mi...

Yorumu gönderen: FAKE, 19.04.2016, 20:37 (UTC):
Ya arkadaşlar, madem okadar güçlü hisleriniz var lotoyu ,millpiyangoyu , idda yı bilsenize ama nerede :) Hepinizin ki , sadece anlık hisler elektiriklenmeler ,herkezde olduğu gibi .

Yorumu gönderen: Esrarengiz, 14.04.2016, 19:47 (UTC):
Ben durmadan yalan konuşuyorum nedenini bilmiyorum kendimi durduramıyorum ..

Ama bazen öyle şeyler söyletiyorum kii millet akıl bile alamıyor ve hepsi cıkıyor bir insanın gecmişini görmeden söylüyorum ..
Ama tamamen öğrenmeye calişıyorum ve neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum bunun için yardım ariyorum ama kimse bana yardım etmiyor .

Dua ettikce Yalanlar ortadan kalkıyor ve farklı görmeye başliyorum..

hayatın acılarını değil güzelliklerini dua etmeyip günah işlediğimde ise yalanlar ortaya cıkıyor ve bu özelliğimi daha da geliştirmek istiyorum nasıl yapıcam bilmiyorum bunun için de kendimi her konuda geliştiriyorum.

Yorumu gönderen: cilli, 01.04.2016, 21:07 (UTC):
ben gucumu hıssedıyorum.ıstemeden bırılerını dusurebılıyorum.avuclarına baktıgım kısılere dedıklerım cıkıyor.acıkcası bana verılen ozellıgın farkındayım.ama dahada fazlası ıcın gelıstırmeyı dılerdım

Yorumu gönderen: Handd, 31.03.2016, 22:59 (UTC):
Oha alperen çok şaşırdım ama iyimis

Yorumu gönderen: alii, 19.03.2016, 11:06 (UTC):
ben 6. hissimin çok kuvvetli olduğuna inanıyorum çünkü bazen evde otururken ve ya tv izlerken ailemden kimsenin hissetmediği ama benim hissettiğim saniyelik şeyler oluyo yani birşeyin evde gezdiğini yada bana yaklaştığını hissedebiliyorum.bunu nasıl anlatabilirim tam bilmiyorum ama odada oturup tv izlerken koridordan birşeyin geldiğini hissediyorum biraz bekleyip kafamı uzattığımda koridora hiç kimsenin olmadığını görüyorum.

Yorumu gönderen: meryem, 09.03.2016, 15:32 (UTC):
CERENN gelıstırme uzerıne bı sey mı bılıyorsun bende gelıstırmk ıstıyorum

Yorumu gönderen: Ceren, 06.03.2016, 23:10 (UTC):
"Yengeç" arkadaş bu mesajı görürsen yanıtla lütfen.. Sana nasıl ulaşabilirim?

Yorumu gönderen: ne gerek var, 02.03.2016, 00:33 (UTC):
Şimdi arkadaşlar aslan burcunda ozel mi değilmi bilemeyeceğim lakin hislerim çok kuvvetli bazı arkadaşlarımın korkutma beni dediği olmuştur durugörüm yok ama arada şimşek misali görüntüler çakar ama o anla ilgilidir. Kimse byrda geleceği görüyorum filan demesin bazı varlıklar hz suleyman in asasini kurt kemirmese öldüğünü anlamayacaklardi hislerim kuvvetli lafını anlarım fakat geleceği görüyorum diyerek allaha sirk kosmayin .hz musa bi olaya tanık olup üzüldüğünde allah ben sana benim işlerismi anlayacak akıl vermedim ama kalbin yumuşasin diye gerçeği soyliyim deyip olayın gördüğünden farklı olduğunu anlatmıştır .evet hislerimiz kuvvetli olabilir bu güzel bir şey ama işi sirke kosmayin .



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 42873231 ziyaretçi (113239963 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

gizli

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.