Astral İçin Diyet Tekniği
 
Astral İçin Diyet Tekniği

Astral İçin Diyet Tekniği

A. Diyet programı

A.1. Oruç tutarak ya da az yiyerek yapabiliriz

A.2. Bedendışı Deneyim'den önce hiçbir şey yenilmemelidir ve bu eğitim programın içerisinde de et yenilmemelidir..

A.3. Diyet, meyve ve sebzelerden oluşmalıdır. Havuç ve çiğ yumurta, yararlı olmaktadır. Ceviz, fındık gibi sert kabuklu yiyecekler yemekten de sakının..

A.4. Her içtiğiniz sıvı, yararlıdır; ama aşırı derecede içmeyiniz.

Bunları yaptıktan sonra geldik ikinci kısma (aşamaya) Zaten siz biliyorsunuz teknikleri kullanmayı. Bu bölümü uygulamak size kalmış...

(B) Vizüalizasyon Yöntemleri

B.1. Kendinizi bir koninin içinde düşünün. Koninin tepe noktasında sıkışmamıza rağmen çıkmaya çalıştığımızı ve aşırı gayret ettiğimizi imgeleyin ve çıkmayı başarın.

B.2. Makaraya sarılı bir halatın ucuna sıkı sıkı tutunduğunuzu ve makara sarınca sizi yukarıya doğru çektiğini imgeleyin ve makaranın sizi bedeninizden çıkarttığını düşünün.

B.3. Bir aynada kendinize bakmakta olduğunuz hayâli bir sahne oluşturun ve şuurunuzu da aynadaki imgeye nakledin.

B.4. Bedeninizin 1 yada 2 metre önündeki bir yere konsantre olun ve ona doğru hareket etmeye çalışın. (Bu tekniği imgelem ile yapın.)

B.5. Kendinizi boşlukta dolaşmakta olan bir sabun köpüğü olarak imgeleyin ve konsantre olun..

Bu diyet tekniğinde zaman (süre) yoktur. Diyeti istediğiniz kadar sürdürebilirsiniz ve astral seyahate aç çıkmanın başarılı sonuçlar verebileceğinden böyle bir program hazırlanmıştır.



Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: raşit , 08.08.2017, 09:10 (UTC):
yaaa ben denedim birkaç defa ama hiç beceremedim. 5 dk yatıyorum sonra kulaklarıma bir cinlama geliyor. Kalbim durduk yere hızlanır gibi oluyor sonra cinlamada gidi kalbimde normallesiyo.olmuyo neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum bu yardımcı olsaniza

Yorumu gönderen: Ayhan, 17.07.2017, 23:18 (UTC):
Astral görmeyen birini astrala inandiramaz siniz..dalga gecmesi cok normal....bu yuzden astral yasayan birisi zaten bu olayi normal bir insanla paylasmaz....uzun vakittir..astral yapiyorum
Hic bir sekilde ...denemedim bile...astral yapmak istememmin sebebi..aslinda bilincsiz bir sekilde astral yapiyormusum zaten...bu olaylar basima geldigi vakitler....cok huzursuz...ve cok dedirgindim cok uykusuz geceler....gecirdim...hayatimda...cok....cektim...uzun bir vakit sonra ...internetten arastirmalar yaptim.....orada anlatilanlar...tam da benim yasadiklarimdi....ve artik ..korkmuyorum...ve kendimi kasmiyorum....istemsiz ve kontrol suz bir sekilde ...yillarca ...astral seyehat yapmisim.....ve su an eylence niyetine astral yapiyorum.....hic uyku sorunumda yok ..korkumda...yok...astral yasayimp ta korku yasayanlar lütfen koruyucu dualari mutlaka okusunlar...felak nas ve ayetel kursi...bunlarida okursaniz......koca bir orduyla karsi karsiya gelseniz de korkmayin......
Guc ve kudret yanlizca Allahindir...o istemezse size zarar gelmez.....duanizi okuyun ve ruhunuz emin bur sekilde dolassin....ne bir doktar nede bir hica degilim...astral konusun
Da övünmek gibi olmasin artik ustalastim....yanliz...uzun saat calistigim icin...bu konuya pek katki yapamiyorum....farkli seyler denemek istiyorum fakat ...malum isten dolayi yorgun oluyorum...cok hasssass bir konu..oldugu icin....benimde bu na ayiracak ...vaktim yok ....ama...zten uyumam gerektigi icin .....her ...2 gece uykusun da muhakkak...astral yapiyorum.....astral seyehat ettigim zaman bu olay baya bir gercek gibi oluyor....bende bazan astral olarak gittigim ..yerre gercekten gittigimi saniyirum....yanliz astral yapanlara..tavsiyem sudur...astral olarak evden cikmak isterseniz..evinizin...kapisni kullanmayin direk duvardan gecin....cunku ben bunu denedim...kapiyi kullandigim zaman gercekten...kapiyi actigimi ve kapinin acik kaldigini dusunerek panikliyorum....ama kapiyi kullanmiyorum....direk ..acmadan ....geciyorum....zaten ruh olarak dolasiyorsunuz ruh her maddeden ve mekandan etkilenmez....tesekkurler.....

Yorumu gönderen: kübra, 31.01.2015, 15:09 (UTC):
Ben uyguladim gerçekten inanmalisiniz ve korkmayın eger korkuyorsaniz denemeyin bu sadece meditasyon gerçek hayatta yapamadığız sizi mutlu eden şeyleri orda yapabilirsiniz

Yorumu gönderen: Maksut, 17.01.2015, 22:46 (UTC):
ya arkadaşlar bende denedim evde karanlık biryerde yere yattım hiçbir esinti olmadan falan koşullar vs bi anlığına hafiflediğimimi yükseldiğimi hissettim ama yaklaşık 3-4 cm:D falan kulağımda daha önce duymadığım uğultu tarzı birşey gittikçe artıyordu tamamiyle farklı birşeydi (tırsmadım değil bidaha cesaret edemedim :D) yani parelel evrenrenler vs dejavu fazla sık olmaya başladı yakınlarda başıma geldiğinde çok fazla etkilenmiştim peki parise falan vs gidiyorsunuz ama daha önce gitmediğiniz bir otel vs görüyorsun uyanınca bakıyorsun gerçektende öyle bu mümkünmü yoksa tamamiyle hayalmi?

Yorumu gönderen: Aslı , 21.09.2014, 06:27 (UTC):
Ah bu inanmıyan minicik beyincikler varya
Birde yorum yazıosunuz
Siz bulaşık yıkıyın, trafikte magandalık yapın,gözleriniz kör bi kutu içinde fare gibi
Çok üzülüorum çok


Yorumu gönderen: Demir, 30.06.2014, 08:24 (UTC):
sevgini axtaran fokusyora. Men de azerbaycandanam. Mene yaza bilersinizmi?bu adrese demirahmedov rambler.ru

Yorumu gönderen: sevgini axtaran foksuyor, 23.11.2013, 17:49 (UTC):
heee bu heqiqetend e var olan bir weydi ben azerbaycandanim bende ede biliyorum hakikatende guzel bi wey

Yorumu gönderen: koc, 10.11.2013, 20:00 (UTC):
ölmek cok kolay ama yasamak okadar zorki yasamak icin
calismak lazim calisan kazanir iste buda öyle bir seydir
ben denedim cok güzel bir duygu astral gezi
gözlerinizi yumun bir seyler görmeye calisin mutlak bir
gün bir seyler göreceksiniz ama calismak ve yine calismak
hemde coooook

Yorumu gönderen: Batı, 10.12.2010, 21:57 (UTC):
Bu gerçek ben çok yaptı denemenizi tavsiye derim arkadaşımla anlaştık hatat oaris eyfelde buluştuk çok güzel birşey 4 yıldan beri yapıyorum parise fln gitmeniz içinde deneyimli olmanız lazım :))...

Yorumu gönderen: Mehmet CANPOLAT, 29.11.2010, 07:46 (UTC):
Damla hanım bu uygulamalara inanmadan herhangi bir realiteye ulaşmak zaten mümkün değildir.Sizin gibi konuyla dalga geçecek kadar inananlar için diyet tekniği değil,dezenfekte tekniğini öneriririm.Önce beyninizi ucuz bir böcek ilaçlama firmasına danışarak dezenfekte ediniz.

Yorumu gönderen: Damla(Daha fazla bbilgi verin!!), 19.11.2010, 16:08 (UTC):
şEy ben ölürmüyüm ölüncede ruh bedenden çıkıyor diyolar ben denicemmmm ama korkuyom dediniz gibi korkmamalıyız böle bişe doğru mu yalanmı daha önce denenmşmi yoksaaaa bi uydurmanızmı D: şuan tırstımmmm çok isderimmmmm amaaa yapmıcam sağkujj off çok karışdı kafammm bn yhaçıkıp ölürsemmm .SSSS :SSS



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 47394057 ziyaretçi (120727314 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)

gizli, gizli ilim, ilim, gizli ilimler