Astroloji Burcu ve Yükselen Burç Hesaplama
 

Astroloji Burcu ve Yükselen Burç Hesaplama

Javascript: Akhenaton

Doğduğunuz Gün : Astroloji Burcunuz :
Doğduğunuz Ay: : Yükselen Burcunuz :
Doğduğunuz Saat: :

 





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Fadime, 26.07.2015, 15:23 (UTC):
Yukselen burcumu eskiden oglak saniyordun yanlis hesaplamisim simdi ise akrep

Yorumu gönderen: Eylül, 25.07.2015, 10:42 (UTC):
Benim burcum balık yükselenim aslında aslan ama bu sitede yengeç diyor çoğu sitede aslan ???

Yorumu gönderen: sudenur, 21.04.2015, 18:03 (UTC):
Evet burcu m Başak ama yüksel enim çoğu sitede oğlak yazıyo burda kova gösteriy

Yorumu gönderen: sevda, 09.04.2015, 15:05 (UTC):
Her sitede farklı çıkıyooorrrr

Yorumu gönderen: hsnügül, 13.03.2015, 13:32 (UTC):
Burcum akrep yükselenim kova. Hepsi yanlış...

Yorumu gönderen: gönül, 14.02.2015, 19:15 (UTC):
Burcum aslanve basak arasinda
Yukselenim balik ve koç arasinda off
2burcumda sinirda kalmis yok bole bise ya

Yorumu gönderen: bindal, 25.11.2014, 21:24 (UTC):
Gerçek burcumu ve yükselenimi mrrak ediyorum çünki burç geçiş aralığındayım


Yorumu gönderen: Sudden, 27.09.2014, 12:41 (UTC):
Burcum kova yükselenim boğa

Yorumu gönderen: leyla, 18.09.2014, 00:26 (UTC):
Kova burcuyum 13.35 ikizler mi oluyo ¿ :dd

Yorumu gönderen: enes, 25.07.2014, 21:22 (UTC):
Evet bundan sonra burçlara daha güvenmeye başladım bir anda kendimi gördüm teşekkürler.

Yorumu gönderen: ALPEREN, 11.05.2014, 17:35 (UTC):
TAMAMEN DOĞRU

Yorumu gönderen: haluk, 05.05.2014, 17:41 (UTC):
hayatta her şeyin birbiri ile alakası var ama insanlar tarafından kesin olarak bilinmez astrolojide böyle bir şeydir nasıl hissediyorsan öyle yaşarsın... Ama illa bir şeylere inanmak istiyorsan ilk önce islamiyet derim

Yorumu gönderen: mehmet, 06.04.2014, 07:21 (UTC):
pardon zeynep abla 114 yaşındayım demişim ya çok özür dilerim ben 14 yaşındayım

Yorumu gönderen: mehmet, 05.04.2014, 19:58 (UTC):
zeynep abla okulumda başarılı olmak için bana yardımcı olurmusunuz nolur yaşım 114 yaşındayım bana yardımcı olun lütfen :)

Yorumu gönderen: ftmbtl , 14.03.2014, 16:41 (UTC):
Yükselen burcumu buldum ama ay burcumu öğrenmek istemiştim ay burcumu nasil bulabilirim

Yorumu gönderen: symalp, 14.12.2010, 07:43 (UTC):
valla tebrik ederim burcum aslan yükselenim ikizler...vücut şeklime kadar herşey doğru!demekki astroloji diye bişi varmış:)

Yorumu gönderen: sumratoy, 02.12.2010, 16:06 (UTC):
oglak burcuyum yükselnim yengeç...çogu özellik tutuyor...Offf yengeç yüzünden bazen çok karmaşık oluyorum:(

Yorumu gönderen: tuğba, 26.11.2010, 18:04 (UTC):
kova burcuyum ve yükselenim boğa söylenenler çok doğru tıpkı ben

Yorumu gönderen: özlem, 26.11.2010, 08:44 (UTC):
evet. kesinlikle kova yükselenim. yalnız; bazı sitelerde aynı saatler farklı burçları hesaplıyor.
bu ikilemli bir durum.

Yorumu gönderen: ece, 22.11.2010, 19:03 (UTC):
yazanlar tamamen bana uyuyor..

Yorumu gönderen: nurhan buyurman, 14.11.2010, 14:56 (UTC):
istanbul dogumlu olup 5.3.1952 dogumlu yükselen burcumu ögrenmek istiyorum tesekkür ederim

Yorumu gönderen: Karatepe Güzeli, 10.11.2010, 12:03 (UTC):
SÖYLEDİKLERİNİZ %100 DOĞRU.BİR TANE BİLE SAPMA YOK.

Yorumu gönderen: ftm, 08.11.2010, 20:40 (UTC):
arkadaşlar bu ben değilim diyosanız 1 saat öncesi ve 1 saat sonrasına da bakın... yaz saati uygulamasına toslamış olabilirsiniz:) ben öyle yaptım tutturdum:)

Yorumu gönderen: x, 22.10.2010, 15:59 (UTC):
%90 dan fazlası
uyuyor çok şaşırdım.

Yorumu gönderen: başak, 02.09.2010, 22:30 (UTC):
ibrahim hakkı hz.lerinin Marifetname kitabında çok detaylı olarak anlatılıyor,tavsiye ederim ilgililere... 12 burç var ama yükselen burç ve 4 element de hesaba katılınca bi çeşit kombinasyonla 144 çeşit insan olduğunu yazıyor. bazı özelliklerin uymaması bu yüzden...

Yorumu gönderen: arsenik, 29.08.2010, 09:28 (UTC):
allah sizden razı olsun herşeyımle ben rabbimde sizin emeklerınızı boşa cıkarmasın inş

Yorumu gönderen: zeynep, 25.08.2010, 19:24 (UTC):
benimki hiç mi hiç uymuyor walla.az konuşan yürümeyi sevmeyen hareketsiz ve içine kapanık bir tipsiniz diyo.emin olun ben bunların zıttıyım ve gevezenin tekiyim

Yorumu gönderen: nazli , 15.08.2010, 22:49 (UTC):
burcum basak yükselenim akrep mis sok oldum !!! okuduklarim hepsi tutuyor inanilmaz birsey bu yaa !!!

Yorumu gönderen: a , 15.08.2010, 09:35 (UTC):
yazılanlar güzel ama fiziğimle yazılanrın alakası yok

Yorumu gönderen: adalet, 14.08.2010, 23:11 (UTC):
tam benim hayatımı tarif ettiniz dogum saatımı bilmiyordum 12 oncesi ve 12 sonrası baktım aslsn burcu akrep bemle hiç uyumadı ama aslan yay yukseleni benim öptum

Yorumu gönderen: kim, 10.08.2010, 09:41 (UTC):
kardes cay yapsin :)9

Yorumu gönderen: Akhenaton, 10.08.2010, 08:17 (UTC):
Yorulurum :)9

Yorumu gönderen: kim , 10.08.2010, 07:56 (UTC):
ne güzel bişimiş bu:) abi sen hiç yorulmazmısın..

Yorumu gönderen: ayşegül, 07.08.2010, 10:49 (UTC):
yükselen burcum teraziymiş meğer...halbu ki akrep sanıyordum:)



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 22290250 ziyaretçi (75718241 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

Bugünkü İstatistikler: 7340 ziyaretçi, 16209 klik

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.