Burçlar Nasıl Özür Diler?
 

Burçlar Nasıl Özür Diler?

Burçlar nasıl özür diler, nasıl gönül alır hiç merak ettiniz mi? Cevabınız; "Evet"se işte cevabı:

Akrep

Özür dilemenin bir formalite olduğuna inanırlar. Bu yüzden, bir telefon açmak ya da karşınıza alıp konuşmak yerine kart ya da email yoluyla özür dileyen insanların çoğu bu burçtandır.

Aslan

Bir Aslan, hatasını telâfi etmek için elinden ne geliyorsa yapar. Size çiçekler alır, evinizin karşısındaki duvara kocaman harflerle "BENİ AFFET'" yazar,ayaklarınıza kapanıp yalvarır. Sonunda affettiğiniz zaman, kıs kıs gülmeyi de ihmal etmez tabi; ne de olsa ona karşı koymak ne mümkün.

Balık

Kolay kolay özür dilemezler; çünkü onlara göre herkesin olaylara bakış açışı farklıdır. Bir Balık ve  özür dilemek ha! Şansınızı zorlamayın.

Başak

Başak, hata yaptığı zaman özür dilemekten çekinmez; ama bunu ne zaman yapacağını kendi kafasından planlar. Herkesi kendileri gibi sandıkları için böyledirler. Onlara göre iş işten geçmiş olsa bile sonuçta özür dilemiş midir, dilemiştir.

Boğa

Bir hata yaptıklarında insanlarla yüz yüze gelmeye çok çekinirler. Hem, zaten olan olmuştur.. Bu yüzden, Boğa'ların özür dilemedikleri için kaybettikleri çok arkadaşları vardır.

İkizler

İkizler, her ne yapmış olurlarsa olsunlar, konuyu iyice derinlemesine bir araştırırsanız mutlaka haklı çıkacaklardır. Haklı olduklarını düşünmüyorsanız, demek ki (onlara göre) konunun yeterince derinine inmemişsiniz; o da sizin sorununuz.

Koç

Bir kere bütün Koç'lar "dünya şekeri" olduklarına inanırlar. Özür dilemelerini gerektirecek bir şey yaptıklarını ya da söylediklerini hiç düşünmezler. O yüzden, dizlerinin üstüne çökmek yerine, basitçe "Özür dilerim." derler. Bundan ne azı, ne fazlası...

Kova

Dünya tatlısı insanlardır.. Hata yaptıklarını bilir ve saniyesinde durumu kurtarmak için bir şeyler düşünürler.. Genelde de başarırlar.

Oğlak

Onlardan basit bir "Özür dilerim"le kurtulamazsınız.. Uzun bir açıklama beklerler.. 7 sayfalık bir savunma yazıp da sonunda onu tatmin edebilmişseniz ne mutlu.

Terazi

Hata yaptıkları zaman bunu itiraf etmeye çekinmezler. O kadar içtendirler ki, zaten "Özür dilerim." demelerine fırsat kalmadan; siz, affettiğinizi söylemiş olursunuz.

Yay

Yay'ların kitabında pişmanlık, özür gibi şeyler yazmaz. "Hatasız kul olmaz." şarkısı, onların hayat felsefesidir. Başkaları onlara yanlış bir şey yaptığı zaman da aynı tavrı korurlar, çifte standart  yapmazlar yani.

Yengeç

Bir Yengeç'in özür dilemesini bekliyorsanız, buna pişman olursunuz. Her konuyu mutlaka kendi taraflarına çevirmeyi bu kadar iyi beceren başka bir burç daha yoktur. Sonunda bir bakmışsınız, yalvar yakar olan sizsiniz...





Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen: derya, 07.03.2014, 10:55 (UTC):
Yengeç burcuyum aynen çoook doğru ben buyum

Yorumu gönderen: gokce, 08.01.2014, 15:38 (UTC):
evet boga burcuyum ozur dilemeye cekiniyorum ve utaniyorum

Yorumu gönderen: ilhan, 17.12.2010, 21:01 (UTC):
ben başak burcuyum yazdıklarınız benim karakıterıma uyuyor saygılar.

Yorumu gönderen: jupi, 19.10.2010, 08:03 (UTC):
Balık ve Kova bence çok yanlış olmuş.. Balığın herkesin bakış açısı kendine demesine ihtimal bile vermiyorum, bence karşı tarafın fikirlerine kendilerini kaptırmakta üstlerine yok.. Kova der bi tek "herkesin bakış açısı farklıdır" diye bence.. Akrep ve özür dilemek?? imkansız
ayrıca İkizler ve Başak burçlarının da yer değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.. Aslanın da özür dilemeyi gururuna yedirebilmesi zor, tabi işin ucunda gösteriş olmadığı sürece =))

Yorumu gönderen: Akhenaton (Admin), 14.10.2009, 19:27 (UTC):
Düzelttim, özür dilerim. (Bak, kovayım, ne kadar doğru. Hemencecik özür diledim) :)9

Yorumu gönderen: İsmet, 14.10.2009, 19:14 (UTC):
Kovalar özür dilemiyo heralde ya da dileyecek duruma düşmüyo ki yazmamışsınız. Lütfen bu konu ile ilgilenirmisiniz?

Yorumu gönderen: ALpeRen, 25.09.2009, 22:56 (UTC):
Evet çok doqru bopa burcuyum ve özür diLemeye utanıyorum resmen:S

Yorumu gönderen: esra, 30.07.2009, 13:22 (UTC):
kova neden yok??



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 36928070 ziyaretçi (103155117 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

gizli

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.