Cinlerin Görünüşü ve Şekillendiği Biçimler
 
cin, cinler

Cinlerin Görünüşü ve Şekillendiği Biçimler

Materyal güvenirliği: Zayıf, halk inanışları.

Cin, dumansız ateşten yaratılmış bizimle beraber aynı yer ve mekânda fakat başka bir boyutta yaşayan canlılardır. Dumansız alevden yaratılmışlardır. Cinler, insanlar yaratılmadan evvel yaratılmışlardı. Onlar dünya üzerinde yaşıyorlar gece ve gündüz dolaşabiliyorlardı. Hz Adem(A.S) yaratıldıktan sonra Allah C.C. gündüzü insanlara geceyi de cinlere tahsis etti. Böylece gündüz insanlar işlerini çalışmalarını gezmelerini vs yapar gece uyurlarken cinlerde gündüz uyurlar gecede diğer işlerini yaparlar, gezerler velhasıl uyanıktırlar. İkindi ezanıyla beraber uyanıp sabah ezanına kadar dolaşırlar. Bu aynı Türkiyede sabah olurken Amerika'da akşam olmasına benzer biz daha yeni uyanıp işlerimiz için dağılırken onlarda işlerini bitirip eve dönmüş ve bir zaman sonrada uyku için hazırlığa başlamış olurlar .Böyle bir benzetme yapılabilir.

Cinler doğarlar, büyürler, ihtiyarlar küçülürler ve kaybolup giderler(ölürler). Gençleri cüsse bakımından büyük olur. İhtiyarladıkça küçülürler. Bazıları çok kuvvetli olabilir hatta 7 adet cin padişahı vardır, bunlar onların en kuvvetli olanlarıdır. Bunların bir tanesi 500-1000 cinin sahip olduğu güce sahip olabilir. Cinler cüzlere (parçalara) ayrılabilirler. Yani aynı anda birkaç yerde birden olabilirler. Bu şuna benzer bir sigara dumanı düşünün bu sigara dumanını havaya üflediğinizde onun bir parçasını elinizle bölüp ayırabilirsiniz hatta ayırdığınız bu parçayı bir torbaya koyup başka bir yere götürebilirsiniz. Çok abuk bir benzetme oldu ama sanırım olayı anlatmaya yetmiştir. Cinler Çok hızlı hareket ederler. Şöyle ki normal güce sahip bir cin dünya etrafında 8 sn. kadar bir zamanda dolaşabilir hatta güçlü olanları 3sn de bile dolaşabilir. Daha hızlı olanları bile mevcut olabilir?. Bu şu anlama gelebiliyor,, bir cin çok kısa bir süre içinde gidip bir şey hakkında bilgi edinip gelebilir. Eğer bir cin bir noktaya odaklanırsa bir cisme etkiyip onu delip geçebilir(fiziksel olarak). Fiziksel olarak bulunduğumuz boyuta geçebilir ve bizim gözümüze değişik şekillerde görünebilirler. Yaklaşık 99 şekle bürünebilirler. Ancak bu haliyle insanlara görünmeleri yasaktır. Bir şekilden kendi hallerine yahut başka hallere geçebilirler. Size göründüklerinde onlara nasıl muamele etmelisiniz?. Bu konuda daha ileride bilgi verilecektir. Şekilleri: insan şekline benzer görünümde yaklaşık 1 metre boylarında görünebilirler ama bu açıklama çok sınırlayıcı oldu aslında onların bizim hayatımızda hiç görmediğimiz türden şekilde olanları vardır, onlarında hayvan türünden olanları mesela at, kedi, köpek, eşek, keçi vs. eseta bu şekilde olanları vardır aynı dünyadaki hayvanlar gibidirler. O amaçla kullanılabilirler(kendi aralarında) mesela süvari olan cinler bu tür cin olan atlara binerler. Cinler şekle girerler, hatta şekle girerken bazen öyle şekilsiz şekillere girerler ki kafası koç kafasına, ayakları at ayağına arka tarafı tavşana sırtı keçiye benzeyebilir. Veya daha değişik hayvanların toplamından oluşabilir. Bazılarının kendilerine has şekilleri vardır. Mesela mezarlık perisi simsiyah olup görünüşü yaralı bir kartalı andırır, yürürken de yaralı bir kartalın yürüyüşü gibidir, tırnakları arkaya dönüktür vs. vs.





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Model men, 11.11.2016, 13:16 (UTC):
Cinler tıpkı insanlar gibi bir alemdir. Yer,içer,evlenir çoğalır vs..Allah biz insanlar ile cinler arasında bir mesafe yaratmıştır. Bu mesafe zaman dilimi değildir. Bir perde misali. (görünür-görünmezlik)İşte bu mesafeyi Allah Besmele ile bizlere bildirmiştir."Onlarla sizin aranızda bir perde koyduk" Bu perde Besmeledir.Yasak (günah)örüntülü hayat akışımıza birde ahir zaman farkını koyunca CİN ler daha çok musallat olabilirliğinden eminiz.Peki nasıl görünürler?Hangi şekillere bürünür veya bütünlemezler diye korkuyorum konuya girmeyeceğim.Yıllardır yapmış olduğum ihtisasım gereği bu konuyu bir sır bağlamı taşıdığı için açılım yapmayacağım.
Ancak şunu söyleyebilirim.Onlar gayet mülayim bir tanıdığınız biri gibi de.,tanımadığınız çirkin bir yaratık şeklinde bürünebilirler.Fiziksel özellikleri diye bir şey saçmalamayacağım çünkü onları elektro manyetik bir harekette düşünebilirsiniz.Böyle bir özelliğe sahip varlığın fizyolojisi düşünülemez. Fakat daha çok insan şeklini alırlar ki ayette "Şüphesizki biz cinleri ve insanları ancak bize kulluk etsinler diye yarattık" buyruğu bize Cinlerin İnsanoğluna yakın bir alem (yaratık) olduklarını net bir şekilde anlıyoruz. Cinlerde tıpkı İnsanlar gibi inanış biçimleri vardır. Burada onların ruhi dengelerini etkileyen İblis baş rol oynar ve KAFİR Cinler Müslüman Cinler olarak ayrılmıştırlar.İnsanlara musallat olanları genelde kafir Cinlerdir.Korunma durumuna gelince emrubil muarif insan hayatı olana musallat olamazlar.
NOT piyasadaki şarlatanlara kanmayın.Cinler evet musallat olurlar ama Cin çıkartma gibi bir eylem yalan!!!
Musallat olunduğu zaman onlardan kurtulmanın tek yolu ALLAH'a kulluk yakarıştır.Birde Alim,Evliya,Veli kulların duasıdır.Kimse kimseyi kandırmasın.

Yorumu gönderen: buse, 15.10.2016, 05:26 (UTC):
ben inanıyorum hatta kendimde gördüm

Yorumu gönderen: noobsaibot, 13.10.2016, 12:43 (UTC):
cin musallat olan arkadaşlar hacı hocadan ziyade parapsikologlara başvurun (örn:Ergun Candan ).. çeşitli yöntemler ve teknolojik cihazlarla onlarla savaşabilirler.

Yorumu gönderen: o FABES , 27.09.2016, 22:37 (UTC):

uYSAL
GERKENİ YAPTIK SENİN İÇİN ARTIK SANA GELMEYECEKLER...mUDİDDİN EL FABES

Yorumu gönderen: istanbul, 24.08.2016, 14:52 (UTC):
Merhaba,

Yaşamayan inanmaz tabii ama resim yeteneğim olsa resmini bile çizebilirim o kadar net gördüm. 6-7 ay evvel uyurken sol yanağıma birinin üflediğini hissettim. Uyku hali eşim zannettim U... yapma diye mırıldandım, halbuki eşim sağımda yatıyordu. Ama ben eşim sanmaya devam ettim, oda üflemeye devam edince yapmasana diye başımı sol yana çevirdiğimde yanımda uzanmış bana bakıyordu, göz göze geldik. Korkuyla yüzümü tekrar tavana çevirdim ve felak-nas okumaya başladım bir yandan da eşimi uyandırmak için sarstım. Eşim uyanıp ışığı açtığında üzerimden su dökülmüşçesine ter içindeydim. Yalnız başıma lavaboya bile gidemez oldum. O günden sonra bi daha görmedim ama korkutmaya devam ediyorlar, rahat uyuyamıyoruz eşim ben ve kızım...
Gördüğüm şekil: İnsana benzer uzun çirkin bir surat, siyah gölge gibi, kocaman göz çukurları ama içinde göz yok kuyu gibi derin ve karanlık. Biçimsiz bir ağız(oda kuyu gibi derin ve karanlık) ve uzun bir çene.

Dün gece yaşındaki kızım korkarak uyandı ve parmağıyla orda anne diye odadaki boşluğu gösterdi, ne gördüğünü sordum fakat ağlamaktan tarif edemedi. Odadan çıkarttım, korkudan banyoya gidemedim, bütün ışıkları yakıp mutfakta yüzünü yıkadım, su içirdim ve sakin bir şekilde neyden korktuğunu sordum. Canavar gördüm dedi. Canavar nasıl bişey ki ben hiç görmedim tarif eder misin dedim. Çocuğum aynı benim gördüğüm gibi kocaman gözleri vardı, siyahtı çok çirkindi hep bana bakıyordu dedi. Peki sana bişey yaptı mı, konuştumu dedim hayır ben ağlıyorum diye güldü dedi. Yaşamayan bilemez korkudan ölüyorum. Eşim de rahatsız oluyor ama o daha gözüyle görmedi. Kalpazan hocalara para yediremem diyor, götürmüyor hocaya. Hoş götürsede nereye kime gideceğimizi bilmiyorum. Cami hocası felak nas ayetelkürsi oku dedi sürekli okuyorum ama anlık bi rahatlama oluyo. Uyuyunca yine rahatsızız. Allah kimsenin başına vermesin, bu varlıklara da onları yöneten insanlara da fırsat vermesin.

Yorumu gönderen: Uysal, 30.04.2016, 04:12 (UTC):
Arkadaşlar bu bilgilerin hepsi doğru,, bunu yaşayan biilir yaşamayan insanlar ise pskıyatri uzmanına gittigi vakıtte şizofren tanısı konulur öyle bir dünyaa yok ! tıbda öyle geciyor.. ama gercekte bir cin musallatın varsa yasadıgın zaman anlıyosun zaten. ki, zaten anlatılmaz yasanır bazı insanlar inanmıyor. banada dişi peri musallat hristiyan cüce boylu iri gözlü ateş külü renginde et parçası gibi vucudu ufak tefek birşey ve beni elliyordu sabahlara yadar her yarım saatte bir gelir çarpar giderdi + ateş dumanın siyah sluet gibiler cok hızlılar sana görünme tarzıda degisiyor insan sluetinde yaratık seklınde yada ışık hızında . çok degisik cok anında ısık hızı gibi etrafında dolanıyor sana korkunc gorunuyor oanda sana bir çarpıntı gelıyo onu zaten yaşayan bilemez onunlada yuzlesmek büyük bir cesaret oan insanlıktan cıkıosun o endişe gerginlik zihninin karısıklılıgı, daha bir cok şey . 3 senedir yasıyorum bu musallatı cok doktora ve hocalara gittim fayda etmıyor neyapacagımı bılmıyorum artık 22 yasındayım hayatımdan bezdim. Oyuzden Rabbim düşmanımın başına vermesin kolay birşey degıl bu cin musallatı.. ve ben onların boyutunda yasıyorum öyle bir duruma geldimki artık alıştım ama dayanamıyorum iç sıkıntılar içinin sürekli ılım ılım cızlaması yanması . ve bana korkunc sekılde gozukuyor.yardımı dokunacak birkisi olursada irtibata geçmek iserim uzun lafın kısaası rabbim bizlere çok büyük sabır ve, acil şifalar versin :(

Yorumu gönderen: sinan, 10.06.2015, 02:22 (UTC):
DUR SİZE TARİF EDEYİM.

Yorumu gönderen: misafir, 18.03.2015, 16:50 (UTC):
Siz baya salliyonuz bir kere cin diye bir sey yok soyle bir sey var ki edkiden yasamis su anda baska boyutta olan fakat bize hic bir sekilde gorunemeyecek olan ve diger boyutta yasayan kisilere cin denir

Yorumu gönderen: Selimcan, 22.02.2015, 06:11 (UTC):
Siz cinleri tanımadan konuşuyorsunuz boş konuşuyorsunuz cinler dumansız ateşten yaratışmış varlıklardır ve kuranda da geçer cinlerin islama hristiyanlığa yahudiliğe inanları da vardır şeytani olanları da rahmani olanlara ulvi denilir şeytani olanlara sulfi siz imamı şıbli hz.Lerinin kitabını okuyun cinlerin esrarı diye yazmış olsuğu kitap 80li senelerde en arka sayfasında ki cin çağırma metodları insanların psikolojik rahatsızlarının artması nedeniyle kaldırılmış bende bir tane orjinali var ama yayınlamak doğru olurmu bilmem.

Yorumu gönderen: zeyna, 06.02.2015, 17:18 (UTC):
siz onlari goremezsiniz,ama onlar sizi sizin goremediginiz yerlerinizden gorur
kuranda cinler kabul edilir ve sanmayinki baska dunyada yasiyorlar hep birlikte yasiyoruz,
peki hic dusundunuzmu bizim goremedigimiz ama onlarin gordugu nedir

Yorumu gönderen: giino, 05.01.2015, 16:30 (UTC):
Bence siz gidin bir tedavi olun arkadaşlar, Sizofreni olayları patlak vermeden , hiçbir kaynak olmaksızın (kuran) bir varlıktan bukadar sözetmek pek hayra alamet değil, onların boyutları farklı ne onlar sizi ne siz onları görürsünüz. Ne onlar size dokunabilir ne siz onlara bırakın bu olayları hepsi insanları dinden soğutmak için oynanılan oyunlar. Allah kuranı bize vermiş eksik mi vermiş yani ? yok 1mt miş yok 1000 insan gücündeymiş yok çarparmış..Allah hepimize akıl fikir versin.. Kuran okuyun bu sapkın düşüncelerin nasılda yok olduğunu görün.. Kurandan başka kaynak tanımam...

Yorumu gönderen: Hicran Özgün, 26.12.2014, 09:59 (UTC):
Mrb.Arkadaşlar inanın çok doğru aynı insan görünüşlü oluyor şöyle ifade etmek en doğrusu sanırım karşınızda bir cücenin durduğu düşünün.Bir gece uyumakta zorlanırken birden eşimin ayak ucunda yaklaşık 1m.boylarında sanki bi taburenin üstünde oturuyormuş gibi havada oturan eşiminin tıpa tıp aynısı olan cini gördüğümde önce şoka girdim hiç bir şey söylemeden sadece bana bakıyor beni izliyordu bildiğim ne kadar dua varsa hepsini defalarca okudum belki etkisi olurda gider diye ama maaalesef işe yaramadı bi cesaret alıpta uyandıramadığım eşimi o anki psikoloji ile inanın nasıl bi korkuysa kıpırdayamıyordum neyse cesaretimi toplayıp eşimi uyandırabildim eşim uyandığında anında kayboldu bir dahada görmedim rabbimde göstermesin

Yorumu gönderen: eminebilgin, 05.10.2014, 21:47 (UTC):
Merakliyim bu tur konulara..
Ama korkuyorum artik okuduckca rabbim hakkmzda hayirlisini nasip etsin.

Yorumu gönderen: vatandaş, 21.09.2014, 12:33 (UTC):
Merhaba arkadaşlar bu durum bazı insanların başına geldiği gibi benimde başımdan farklı olaylar geçmiştir ama şunu söylemeliyim çok sıkıntılı ve zor dönemlerdi allah birdaha bu durumları yaşanmasın öyle zor bi durumki bikeresinde evde odamda uzanmıştim bi anda beynimin lokomotif gibi çalıştığını hissettim ama bu bu durum beynimin dolup patlayacagini düşündüm ve bağırmaya başladım halbuki var kuvvetle bağırmaya rağmen evdekiler sesimi hiç duymamış ordan olaylar başladı ve bi zaman sonra etrafında bunları görmeye başlamıştım tabi çoğu insan gibi tedirgin oluyordum ama ne olduklarını bilmiyordum insan ebatlarında iki degisik büyük gözleri olan elektirik saçan hiç görmediğim acayip şeyler gündüz şeffaf gece siyah gözükürlerdi bi gün evde oturuyordum geldiğini gördüm benim onu fark ettiğimi anlayınca cok hizli evin diğer köşeye geçti insan rahatsız oluyo darlandim yakalım dedim ama ne kelime imkansız çok hızlı ve bu bayağı böyle devam etti ve namazları aksatmaya ibaderlerimi yapamamaya başladım vesvese arttı delirecek gibi olmuştum insan içine çıkamıyorum devamli kötü düşünce sıkıntılarla mücadele halindeydim bu durum benim bütün sinir sistemini çökertti ve ailemin dikkatlerini çekti ve be salih Memişoğlu diye birine götürdüler tabi yaklaştığımda sıkıntı başlamıştı bişeler okudu ondan sonra bu çocuğa musallat olmuşlar dedi bende o sırada dedimki içimden bu adamı bi hayin döveyim bizimkileri odadan çikarttim tam yerimden kalktim yanına yaklasinca masasında boş beyaz kağıtta bi anda gördüklerim belirince adamı dövmekten vaz geçtim ve ne gorduklerimin ne olduğunu sormaya başladım ve bana işte bu sana musallat olup sinir sistemini çökerten cin dir dedi ve yakaladık merak etme daha sana zarar veremez dedi ve odadan dışarı çıktıktan sonra sesler kesildi üstümde bi rahatlık içim huzur dolmuştu yerimde duramiyordum ve birdaha hiç böyle durumlarla karşılaşmadım ama karşılaşmayacağım anlamınada gelmez rahatladıktan sonra bikeresinde evde sofrayı kurdurtum yemek yemeye başlarken ağzıma aldığım lokmayı dışarı çikartıp Eyvah ben Besmele
çekmeyi unuttum şeytana soframızdan yemekmi vereceğim deyip eğuzubesmele çektim ve benim odadan insan ebatlarında üzerinden siyah lavlar çıkan bişey hızlıca evin dış kapısindan kaçtığını görmüştüm bu olayda eğuzubesmelenin gücünün anlamam gereken bi olaydı diye yorumluyorum

Yorumu gönderen: geylani jürkiv şah, 22.08.2014, 06:04 (UTC):
esselamü aleyküm nevsimin kudreti elinde olan allaha yemin ederimki siz insanlar deccale boyun eymş durumdasınız.bizleri rahat bırakın sadece tevbe edin yalnızca allaha sığının çünki ona dönüş yakın allah bizleri vede insanları ancak ona kulluk ve ibadet edelim diye yarattı.irade bakımından bizlerden üstünsünüz.bunu kabul ediyoruz.allahın verdiği akıl vede iradenizi bizlere yormayınız.bizlerin çoğu sizleri aldatmakta.iblisin oğulları şuan kan akıtmakta dikkatli olun vede tedbir alın etrafınızdaki insan kılığına bürünmüş cinlre aldanmayınız.aldanmayınız ajkdu kjdam djfkdl yaaahammma jeş ndhfyj dcccl hfudjkso jkk şşşşşhhh

Yorumu gönderen: zeyna, 14.06.2014, 12:25 (UTC):
peygamber efndimiz,insan seklinde bir cin ile gorusurken,seni,sesinden ve yuruyusunden anladim,sen nerenin cinlerindensin diye sormus,bunlar insan sekline girebiliyor,bu pek cok kaynakta var,hatta insan seklinde ,normal insanlarla iliskiye grip,cocuk sahibi olanlarda var,bunlar zaten degisik guclere ve bu varliklarla iletisim kurma ozelligi olan yari ,insan yari cinler,simdi ricam,insan tipine giren cinler hakkinda bildisi olan varsa yardimci olup,bildiklerini yazsin,bende bilgi toplamaya calisiyorum,

Yorumu gönderen: yahuna, 07.06.2014, 16:49 (UTC):
iki kanatli,insan bedenli,ne tip cindir bilgisi olan varmi

Yorumu gönderen: enes, 06.01.2014, 01:27 (UTC):
cinler koç ve peygamber efendimiz(s.a.v) şekline giremezler

Yorumu gönderen: ceyhun, 05.12.2010, 11:19 (UTC):
bana ınandırıcı gelmedı bu yazdıgının kaynagı nedır arkadasım yahoodan aldıgın seyı buraya koyma ac kıtaplardan oku onları yaz milletide yanıltma derım

Yorumu gönderen: amerzakan, 27.10.2010, 07:51 (UTC):
yorumları görünce şaşırdım.kaynak kısmına bakarsanız güvenilirliği zayıf halk inanışları diyor. nasıl olupta hem ciddiye alıp hemde kızıyorsunuz??? ama millet olarak böyleyiz. anlamadan idrak etmeden saldırma gibi kötü bir meziyetimiz var. lütfen daha dikkat derim. yoksa korktuğunuz cinlerden bile daha tehlikeli olabilirsiniz...

Yorumu gönderen: ömer, 21.09.2010, 14:50 (UTC):
ben bunları okuyorum sallamayın doğru bilgiler verin

Yorumu gönderen: aksel, 17.09.2010, 10:27 (UTC):
arkadaşım neye dayanarak yazdın bu kadar bilgiyi bilmem ama YANLIŞ...

Yorumu gönderen: nuray, 16.09.2010, 20:38 (UTC):
küçükken bende uyurken birde ayeşli hastayken gördüm.boyu kısa burnu yok ama iki deliği vardı,bir yığın misafir terliği getürmişlerdi.hangisini aldıysam elime eşini bulamadım.çok korkunçtu

Yorumu gönderen: erkan, 03.09.2010, 04:09 (UTC):
lan bi sktir amına koyim amma saçmaladın gotünden uydurmuşsun eni boyu yok böyle şöyle sanki sen doğurdun dallama ne saçmalıyon sen nerden biliyon lan dünyayı 3 sn de dolaştığını dingil sözüm bunu sallayana

Yorumu gönderen: asılsız, 11.08.2010, 06:42 (UTC):
herkes her kafadan birşeyler yazıyor hangisine inanalım şaşırdım yaw

Yorumu gönderen: misafir, 10.08.2010, 09:20 (UTC):
Şu anlatılanlarinsanların gördüğü halüsinasyonlardır,hurafedir.Cin Kuran'da geçer.Ayrı bir alemdedirler.Zaman ve mekan kavramından uzaktırlar.Siz maşallah mekanları da vermişiniz...

Yorumu gönderen: fatma, 28.07.2010, 09:29 (UTC):
gayet mantıklı

Yorumu gönderen: asya, 02.07.2010, 09:22 (UTC):
canım darlanıyor sohbet etmek istiyorum

Yorumu gönderen: prenses, 24.05.2010, 17:56 (UTC):
mezarlık perisi ondan öyle nefret ediyorumki bi gün ondan öcümü alacam allahın izniyle.onun öldüğü gün eğlenceler yapacam

Yorumu gönderen: elektromanıa, 20.03.2010, 11:29 (UTC):
amenin bovvvvv

Yorumu gönderen: isimziz, 19.03.2010, 17:39 (UTC):
bir gece iki zıt mıktatısı birbirine cevirdigimnizde arasındaki itme güçü gibi bir enerji ve yazaın sıcakta uzaklara baktınızda yerden bir enerji ciktını görürsünüz bir dalgalanma sefaftır yada çakıl taşlı olan durgun deizde denize baktıgınızda taşların denizin içindeki yansımaları gibiydi

Yorumu gönderen: nur, 19.03.2010, 16:17 (UTC):
kesin mi bilemem ama inanılır ...
teşekkürler...

Yorumu gönderen: keremsensiz, 28.02.2010, 17:35 (UTC):
OLUM AKSAM AKSAM NE ARARKEN BUNU BULDUK :D KOORKTUM LAAAAAA

Yorumu gönderen: Blue DeviLs, 15.01.2010, 13:43 (UTC):
Bence bu işLerden uzak durun !

Yorumu gönderen: hakkı, 16.09.2009, 23:03 (UTC):
ister inanın ister inanmayın ben onu gördüm.hatta arkadaşım bile aynısını görmüştü



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 36843165 ziyaretçi (103002309 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

gizli

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.