Dark Fall Lost Souls (Tam Çözüm, 4. Bölüm)
 

Dark Fall Lost Souls (Tam Çözüm, 4. Bölüm)

Kategori: Gizemli Oyunlar

Şimdi teleskopun yanındaki kapıdan Andrey'in banyo yaptığı küvete dönün. Küvetteki ıslak bebeği (oyuncak bebek #2) ve artifact #4'ü alın. En alttaki Andrey'in otele gönderdiği telgrafı okuyun ve odadan çıkın. Yeni bir mesaj gelecek.

"theRe is somEthing you neeD to see.."

Ve ardından bir mesaj daha.

"...Something you nEED to reMEmber"

Koridorda yürüyün. Tekrar bir mesaj gelecek:

"your regRESsion begins on plaTform2"

Şimdi hotel binasından çıkıp Platform2'ye gidin. (Büfe'nin hemen karşısında, tren raylarının orda, iki bank ve biri kuleye biri de otele uzanan merdivenlerin arasındaki yer, hatırlayın) Buraya ulaştığınızda yeni bir mesaj daha gelecek:

"you'll meet where THE owls are HUNTing (THE HUNT)" (Baykuş sesi duyduğun yerde buluşacağız.)

Hani aklınıza yazın demiştim nerde baykuş sesi duyduğunuzu. Video kaseti aldığınız kulenin tam dibinde. Önce platform2 deki son gözü bulun. Kulenin oraya gidin. Merdivenlerden yukarı tırmanıp video kaseti aldığınız ve zincirlerle kilitlerin olduğu yere gelin. Maymuncukla bu kilidi de çözün ve kapaktan içeri girin. Karşıda haç işareti olan bir levha olacak. Oraya bakın. Önünüzdeki çinkoyu sola doğru çekip aralayın. Bir iskelet göreceksiniz. Önce iskeletin gözündeki sigara jetonunu alın. Göğsünde Amy'nin davetiyesi var. Yine 2C'de bir partiye davetlisiniz. Şifre: Morcana. Aklınızda tutun. Makasınız yoksa ya da kırılmışsa, ne olur ne olmaz diye bir de makas alın ve büfenin kapısının önüne gidin. Ama daha içeri girmeyin. İskeletin önünden aldığınız sigara jetonunu büfenin önündeki sigara kutusuna atıp ordaki düğmeye basın. 1 paket rapier sigara düşecek. O sigara paketini alın. Envanterinizde o sigara pakedini seçip seçip SAĞ tıklayın. Çıkan pakedin üzerine gelip SOL mous butonuyla tıklayın. Sigaranın içinden bir kart çıkacak. Bize gereken bu...

Amy'le Güverte Oyunu

Şimdi C2'ye  gidelim ve ruh çağırma tahtasının yanına gidelim. Tahtanın üzerindeki M-O-R-C-A-N-A harflerine tek tek tıklayalım. Amy, yine bir oyunla gelecek. Bu oyun, en kolayı. Ama yönleri bilmeniz gerekiyor. Amyin kullandığı cümlelerde (Fazla İngilizce bilmenize gerek yok) SOUTH kelimesi geçerse, sırtınız tam Amy'e dönük olacak. NORTH cümlesi geçerse yönünüzü Amy'e döneceksiniz. (En son komut bu.) EAST cümlesi geçerse, Amy, tam SOL tarafınızda kalacak. WEST cümlesi geçerse ise SAĞ tarafınızda. Her dönüşten sonra Amy'nin yeni komutunu bekleyeceksiniz. Ve 4-5 komuttan sonra oyun bitecek. Ama dikkat edin; en son komutta yüzünüzü Amy'e dönerken sizi azıcık korkutabilir Oyunu bitirdiğinizde 5. Artifact parçasını kazanacaksınız. (Yani geriye kaldı son parçası ve bu Artifactın ortasına koyulacak küre. Oyun, hemen hemen bitişe yaklaşıyor...) Masadan hemen kalkmayın. Bir şifre daha yazmamız gerekiyor: C-R-A-B-T-R-E-E. Bu kelimeyi de ryh çağırma tahtasında kodladıktan sonra yeni bir bonus öğe bulundu diyecek: Bonus öğe #3. Bu, toplayacağımız en son bonus. (7 var mı bilmiyorum. Belki bu, oyunu daha farklı bir şekilde bitirmemizi sağlıyordur.) Şimdi odadan çıkalım.

Matildayı Kurtarma

Yeni bir mesaj gelecek;

"THere's a nEw GUESt at recepTion (The Guest)." (Resepsiyona yeni bir ziyaretçi daha geldi)

Resepsiyona gidelim. tam koridordan çıkarken, 1947'ye geri döneceğiz. Arkamıza dönelim. Önümüzdeki servisten gıda seperini kaldırıp içindeki cintonik şişesini alalım. Tekrar 2010 yılına geri döndük. Resepsiyona devam edelim. Ziyaretçi defterinden yeni gelen ziyaretçi kimmiş, öğrenelim: Matilda Fly. Yalnız ve 2B'de. Not olarak da bir öpücük çakmış deftere Peki çıkışta her zamanki gibi bir anahtar alıyor muyuz? Hayır. Bir sigara izmariti sadece. 3. kattaki 2B'ye gidiyoruz. Aynanın önünde bir yaşam sülüğü var. Onu makasla öldürelim.  Resepsiyondan 2B kutusundan aldığımız ağızlığı kül tablasına koyalım. Ve sigara kartı ile cin şişesini de masaya. Şimdi masadan geri çekilelim. 3'ünü de yerleştirmişsek, Matilda'nın sesini duyacağız. Çıkan menüdeki 4 soruyu sırayla ona da yöneltelim. Onunla konuştuktan sonra sandalyeyi geri çekerek arkaya gidecek ve kendinden bahsedecek. Geçmiş yaşantısında kim olduğu ve yaptığı iş hakkında bir ipucu. (Kendinden bahsedilmesini çok seviyor. Özellikle de alkışlara bayılıyor.) Aslında bu bir oyun. Ama son oyununu başarısızlıkla oynamış. Seyirciler, her konuşmasında onunla dalga geçmişler. O, bunu düzeltmek için bir şans istiyor. Tekrar alkışları duymak, sahnelerin yıldızı olabilmek. İşte siz, ona bu konuda yardım edeceksiniz. Konuşmanın sonunda sandalyesine oturacak ve size bu odanın anahtarını verecek.

İyi ama 2B açık! Neden odanın anahtarını verdi ki? O zaman odadan çıkalım ve bakalım. Matilda'nın odasında şimdi bir anahtar var ve sadece anahtarla girilebiliyor. Bu demektir ki, tekrar 1947'ye döneceğiz. Anahtarı kullanarak içeri girelim. Matilda, sarhoş. İçtiği cin, onu zil zurna sarhoş etmiş. Her şeyi çift görüyor. Etrafına bak. Yerdeki lekeleri izleyerek onu buz kovasına ulaştıracağız. En son adımda buz kovasında büyüteç işareti belirmiş olmalı. İçindeki suyu al ki Matilda yüzüne döküp kendine gelsin.Şimdi odayı gez ve Matilda'nın hayatı hakkında eşyalar aracılığıyla bilgi edin. Özellikle aynanın önünde duran bir kaç sayfalık metin var. Yazı, bakıldıkça siliniyor gibi oluyor. İşte sizin en çok ihtiyacınız olan şey , bu kağıttaki Matilda'nın rolünü okumak ve ona bir nefi sufkörlük yapmak. Yanlış bir cümle verirseniz, insanlar, matildayla dalga geçer ki o, bunu asla hazmedemez. Bir kağıt kalem alıp tüm anlatacağı hikayeyi yazmanız gerekli. Bir cümleyi okuduktan sonra unutmayın, yazılar bulanıklaşıp okunmaz hale geliyor. Çok hızlı davranmanız lazım.En pratiki ve en sağlamı, yazı net bir şekildeyken printscreen tuşuna basmak ve paint boxa CTRL + V tuşuna basarak görüntüyü yapıştırmak. (Gerektiğinde alt tuşuna basıp Paintbox'taki bu görüntüye geçiş yaparsınız. Hazır olunca,i aynanın sağındaki ışıklı simgeye dokunun. 2010'a geri döneceksiniz. Şimdi Matilda'nın sandalyesine tıklayın. "Can I help You"yu seçin. bundan sonraki diyaloglarda aşağıdaki cümleleri kurun.

"You were drunk. The gin ruined your performance." O, şöyle diyecek: "The show must go on. Let's knock them dead".
"The review was correct; you did wear the wrong outfit." O, şöyle diyecek: "My costume. Which one is it?"
"Charles must have a soft spot for you, he could be in love." O, şöyle diyecek: "Charles is such a sweetie."
"You should have worn the sash, feathered hat and earrings." O, şöyle diyecek: "That's not quite right but no one will notice."
"You were performing at the Empire Theatre. The show must go on." O, şöyle diyecek: "Let's knock them dead."

Bundan sonraki diyaloglarda, kaydettiğiniz scripti okuyarak Matilda'ya suflörlük yapacaksınız. Her doğru cümlede, bir piyano sesi duyulacak. Yanlış cümleyi söylerseniz, seyirci onunla dalga geçecek. O zaman oyunu en baştan oynamanız gerekiyor. Her şeyi doğru yaparsanız, seyirciler onu alkışlamaya başlayacak. Matilda da onlara teşekkür ederim, teşekkür ederim diye bağıracak. Gazeteler ve Matilda, şöhretin zirvesinde. Artık onun ruhunu da özgürlüğüne kavuşturdunuz.

Giderken size son artifactı o verecek.

3 Ouyuncak Bebek

Şimdi masanın üstündeki kovadaki su şişesini alın ve odadan çıkın. Iyunun başlangıcında kemikli anahtarı aldığımız bayanlar tuvaletinin oraya gir. Bir fıçının içinde ateş yanıyor. Matilda'nın odasındaki kovadan aldığın şişeyi içinde ateş yanan fıçının üstüne dök. İçinde YANIK bebeği al. Bir mesaj gelecek:

"the otHers hAve gone. They are frEe (HATE)." (Ötekiler, gitti. Onlar, artık özgür...)

Köprünün altındaki tünele doğru ilerle. Bir mesaj daha alacaksın:

"oNly yOu, me and AMY NOW (NO AMY NOW)." (Sadece sen, ben ve Amy.)

Bunu yazan kim acaba? Köprüden çıkışta tekrar mesaj;

"you killeD bonEs stAbbed To deaTH (DEATH)."

Şimdi tekrar kuleye git. Birazcık korkacaksın. Hayalet, sana bayağı kızmış anlaşılan diğerlerini serbest bıraktığın, ruhlarını özgürlüğe kavuşturduğun için.Bence güzel bir sahne, TADINI çıkarın Dedektifimizin heyecanı geçtikten sonra artık kuleye çıkabiliriz. Ama önce gelen mesajı okuyalım:

"you Must sEt him FREE. Use ThE siSTers (ME FREE U TEST)." (Onları özgür kılmalısın. Kız kardeşleri kullan.)

Dedektif, kendi kendine "Hangi iblis, bana bu mesajları atıyor" diye söyleniyor. (Gerçekten, ben de merak ediyorum. Kim atıyor.) Kız kardeşler dediği, 3 oyuncak bebek. Yanmış olan, ıslak olan ve makasla doğranmış olan.kuleye çık. (Dedektifin kalbi hala güm güm vuruyor) Işığı yak ve kapaktan içeri gir.

Kulede tekrar aynı mesaj gelecek:

"you killeD bonEs stAbbed To deaTH (DEATH)."

3 tane küçük tabut var. Şimdi 3 bebeği ve 6 gözü bu tabuta yerleştireceksin. İpuçlarını birleştir.

  1. Topladığın her bebek, okuduğun 4 kızkardeş romanındaki bir kızı simgeliyor. (Amy'nin bebeği YOK.)
  2. Oyun boyunca bu romanda okuduğun her kızın adını, göz rengini ezberlemiş olman gerekiyor.
  3. Amy'nin egzersiz kitabına dayanarak; Ashley, Rowan ve Hazel, duvarda soldan sağa doğru dizilmişlerdir.
  4. 3 Kızkardeşin Öyküsü romanına dayanarak; Ashley, mavi; Rowan, yeşil ve Hazel, kahverengi gözlüdür.
  5. Yine aynı romana dayanarak; Ashley, parçalandı edildi. Rowan, boğuldu. Hazel ise yandı.
  6. Demek ki ilk tabut, soldan sağa Ashley'in, ikincisi, Rowan'ın, üçüncüsü Hazel'in.
  7. Demek ki, KIRIK bebek, Ashley'in. ISLAK bebek, Rowan'ın. Yanık bebek, Hazel'in.
  8. Demek ki, ilk tabuta KIRIK, ikincisine ISLAK, üçüncüsüne YANIK oyuncak bebeği koyacağız.
  9. Demek ki ilk tabuta MAVİ, ikincisine YEŞİL, üçüncüsüne ise KAHVERENGİ gözleri koyacağız.

Şimdi izleyin! 3 tabuttan yükselen küreyi envanterine ekle. Artifact için gerekli olan küreyi de almış olduk.

Merdivenlerden aşağı in. Raylara doğru yürü. Mesajın var:

"now Here to hIDe. now HERE to run (HID HERE)"

Mesaja değil, büyük harfle yazılan harflere bak ve bir araya getir. Yeni cümleler ortaya çıkacak. 3 kata çıkın ve ışıkları yajın. Sürekli yeni mesajlar gelecek.

"all IS REaDy. ROOM 3F iS waiting (IS RED ROOM 3FS)" (Hepimiz hazırız. 3F, bekliyor.)

"yoU need to KNOW the truth. about ME (U KNOW ME)."

" you DO knoW me. bettER Than yOu thiNk (DOWERTON )"

"I am YOU. Your guilt, your conscience, your ECHO (I YOU ECHO)."

En son mesaja dikkat. Ben senim. Ben, senin senin suçluluk duygun, ben senin vicdanının, ben senin iç sesinim. Oyunun başında bahsettiğim psikolojik iç yolculuk, iç çatışmalara mı döndük acaba?

Artifactı Atkifleştirme

Şimdi, 4. kata ilerleyin ve DURUN. Merdivenlerin ortasındayız. Bir adım attığımızda hayalet bizi korkutup buradan kaçırıyordu ya. Şimdi Artifactı aktif hale getirmemiz gerekiyor. Belki oyunun en MANTIĞI zorlayan problemi burası. Artifactı aşağıdaki şekle göre düzenleyeceğiz.

Ama bu, o kadar da basit değil. Biz bir halkayı çevirip ayarlarken başka bir halka da hareket ediyor. Yani birini düzenlerken, öbürü bozuluyor. Bunun için halkaların dönüş sırası ve harekete geçirdiği diğer halkayla bu halkanın dönüş sırası hakkında bir BAĞ, bir AÇIK bulmaya çalışacağız. Unutmayın, simgeleri dizeceğimiz kısım, en öndeki bize bakan dilim. Yani saat 6 yönündeki dilim. Bu dilimi elimizdeki KIRMIZI KİTAP'ın sayfalarının sırasına göre dizeceğiz.

Önce; Artifactları DIŞTAN İÇE doğru 1'den 6'ya kadar sıralayalım ve her artifactı çevirişimizde kaçıncı artifactı çevirdiğini bir kağıda not edelim.

  1. Artifact, 4. artifacta 1 tur attırıyor.
  2. Artifact, 5. artifacta 1 tur attırıyor. (Döndüğü yönde)
  3. Artifact, HİÇBİR ARTIFACTI ETKİLEMİYOR.
  4. Artifact, 6. artifacta 2 tur attırıyor.
  5. Artifact, 2. artifacta 1 tur attırıyor. (Döndüğü yönün tersine)
  6. Artifact, 3. artifacta 1 tur attırıyor.

Aslında problem, 2 parçadan oluşuyor;

Problem A) 2. ve 5. artifact arasındaki ilişki.
Problem B) 1., 3., 4. ve 6. artifact arasındaki ilişki.

Şimdi bu iki problemi ipuçlarının yardımıyla çözmeyi deneyelim. Bu bölümde artifact yerine HALKA kelimesini kullanacağım.

Problem A

2. halka ile 5. halka, birbirlerini de çeviriyor. Ama 2. halka, kendi dönüşünün ters yönünde çevirirken; 5. halka, 2'yi kendi dönüşünün aynı yönünde çeviriyor. İşte 2 ile 5. halkanın açığı burası. Nasıl mı? Şöyle;

Biz, 2. halkayı üstteki şekildeki gibi ayarlayalım. Şimdi 5. halkaya bakalım. Oda şekildeki gibi mi ayarlı? Eğer 2'si de DOĞRU sıralamadaysa, sorun yok. Problem A, çözülmüş demektir. Eğer değilse, 5. halkayı 1 tur çevirelim ve 2 halkayı tekrar ayarlayalım Şimdi tekrar kontrol edelim. 2 halkanın da dizilimi doğru mu? Değilse, bu işlemi 2 halka da doğru hizalamaya gelinceye kadar bu işleme devam edelim. (En fazla 6 denemede problem çözülecek.)

Problem B

En zor olanı, bu görünüyor. Her halka, farklı bir halkayı da harekete geçiriyor. Burada bu işlemi bozan halka, 3. Yani bu problemin açığı bu. 3. halka, hiçbir halkayı harekete geçirmiyor. Demek ki biz, bu 4  halkayı ayarlarken, EN SONA BIRAKMAMIZ gereken halka, 3. halka. Çünkü diğer halkaları etkilemeyecek. Peki sondan 3. ayarlamamız gereken halka hangisi? 3. halkayı hangisi harekete geçiriyorsa o halka. Yani halka 6. Peki halka 6'yı hangisi harekete geçiriyor? Halka 4. Demek ki 2. ayarlamamız gereken halka, halka 4 oluyor. İlk ayarlamamız gereken halka ise, halka 4'ü harekete geçiren ve geriye kalan son halka: Halka 1.

Yani biz önce 1. halkayı, sonra 4. halkayı, sonra 6. halkayı ve sonra da 3. halkayı ayarlayacağız. Bunu mantıken şöyle izah edelim. İlk önce 1. halkayı ayarlıyoruz. 1. halka, 4. halkayı harekete geçiriyor. Ama zaten 4'ü daha ayarlamamıştık. Sonra 4. halkayı ayarlıyoruz. 4. halka da 6. halkayı harekete geçiriyor. Ama zaten biz, halka 6'yı daha ayarlamamıştık. Sonra halka 6'yı ayarlıyoruz. Halka 6, halka 3'ü harekete geçiriyor. Ama biz, zaten daha halka 3'ü ayarlamamıştık. Son olarak da halka 3'ü ayarlıyoruz. Ne oldu? Halka 3, hiç bir halkayı harekete geçirmiyor ve ayarlarımızı da BOZMUYOR. Problem B de çözülmüş oldu böylece. Şimdi Artifact, aktifleşmek için hazır! Ortadaki küre, ışımaya başlayacak. Şimdi odaya geri dönelim. Şimdi mousumuz, karşıya bakarken, tamirci anahtarı şeklinde olmalı artık. İşte burada artifactı seçiyoruz ve buraya yapılan koruma büyüsünü bozuyoruz. 4. kata çıkabiliriz artık. Çünkü kötü ruh, bizi durduramaz.

4. Kattaki Heykeller Bulmacası

Bu katta, 5 tane heykel var. Koridoru gezip hepsini tek tek inceleyelim. Her heykel, elinde bir yaşam sülüğü tutuyor. Her heykele dokununca, farklı bir kalp atışı duyuyoruz. Heykellerin yerini ve sırasını iyi ezberleyin. Bulmacayı çözmek için heykelleri aşağıdaki sıraya göre yanlarına gidip tıklamamız gerekiyor.

5. tıklamamız gereken heykel KARANLIK ALAN
3. tıklamamız gereken heykel 1. tıklamamız gereken heykel
2. tıklamamız gereken heykel 4. tıklamamız gereken heykel

Hepsini doğru yaparsak, KARANLIK OLAN BÖLÜM yazan yerde artık 3F'nin kapısını görebiliriz. Artık Amy'nin zanlısının sorgulandığı odaya gidebiliriz. Yani 3F'ye. (Hatırlayın, devreleri kullanarak TV'ye tamir ettikten sonra bu sorgu odasını incelemiştik.) Ama önce, burada oyunu KAYDETMENİZİ öneriyorum. Çünkü kapıdan içeri girerseniz, oyunu artık kaydetme şansınız olmayacak. Ve çünkü burası, FİNAL bölümü. Bir SEÇİM yapmanız gereken bölüm. 2 farklı sondan birini siz seçeceksiniz. Geri dönüşü yok!

Sorgu Odası ve Karar Anı

3 F'nin anahtarını kullanarak kapıyı açın. Sorgu odasındasınız. Duvardaki tüm resimleri kontrol edin. Masaya gidip teybi açın. Sorguyu dinleyin. Şimdi duvardaki camlı bölmeyi inceleyin. Amy, masanın üzerinde duruyor. Onu eve dönmek için ikna etmeye çalışın. (Yandaki konuşmaları seçerek.) Amy diyor ki, ben de eve geri dönmek istiyorum. Ama birinin burada kalması gerekiyor. Karşınıza iki seçenek çıkıyor. Ya bu odada kalmak, ya da canı cehenneme bu oyunun deyip odadan çıkıp gitmek

Burda Kalmak

"Yes, my little friend, you can leave. I will stay." (Evet küçük arkadaşım. Sen, gidebilirsin. Ben, burada kalıyorum.)

Bu seçeneği seçerseniz, ne olacağını kendiniz görün Ben, hiç de anlatıp büyüsünü bozmayayım.

OYUN SONU 1

Gitmek

"I do not belong here. It is not my game. You will stay." (Ben, buraya ait değilim. Bu, benim oyunum değil! Sen bekle!)

Eğer bu seçeneği seçerseniz, arkadaki kapının üstündeki kilit, aktif hale geliyor. O kilidi maymuncukla açın ve odadan çıkın...

OYUN SONU 2





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Muhammet, 21.11.2010, 19:20 (UTC):
kurgusu çok iyi hazırlanmış güzel bir oyundu sizin sayenizde oyunu takılmadan bitirdim teşekkürler

Yorumu gönderen: Akhenaton, 04.09.2010, 10:12 (UTC):
Kırmızı lekeler; sırasıyla: Tam arkanızdaki tablo, koltuğun üzerindeki kırmızı çiçekler, tam karşıdaki opera binalarının afişleri, ve aynalı komodinin yanındaki kova...

Yorumu gönderen: Akhe, 03.03.2010, 13:29 (UTC):
Hatırladığım, solundan başlayaarak sağına doğru çevrendeki KIRMIZI lekelere tıklayacaksın. Yani en son tıkladığın yer, sırayla kovanın içindeki bir su olacak ki, suyu üzerine döküp Mathilda'nın sarhoşluğu geçsin. Çok zor değil aslında. Sadece kırmızı renklere odaklan yeter.

Yorumu gönderen: kenan, 03.03.2010, 12:52 (UTC):
çözüm için saol akhenaton.benm bi sorum daha olacak.sarhoş olan mathildayı ayıktırmak için lekeleri izleyin dio ama ben yapamadım.yapan varsa lütfen cvplasın şimdiden teskkrler.

Yorumu gönderen: Akhenaton, 01.03.2010, 14:12 (UTC):
Jeton, üzerinde gazete olan bir koltuk var. Gazetenin sol tarafında. Hemen göze batmayacak bir şekilde en kenarlarda... Yani hemen gözüne çarpmayışı normal. Mousunla o sol köşede tarama yap. Jetonun üzerine gelince mousunun şekli değişecektir.

Yorumu gönderen: damla, 01.03.2010, 14:04 (UTC):
arkadaslar ben 4535 olan telefon şifresine kadar herseyı yaptım ancak GWR odasındakijetono bulamadım koltugun yanında oldugu yazıyo ama yok efendim. bi şeymi eksik acaba var tecrube sahibi arkadaslar aydınlatsalar beni

Yorumu gönderen: Akhenaton, 28.02.2010, 22:03 (UTC):
Eğer bunu bitirdiysen, Last Half of Darkness: Tomb of Zojir oyununu tavsiye ederim. Tarzı aynı; ama bulmacalar, daha zor. Zaten sitede bu oyunun da çözümü var. Takıldığın yerlerde ordan bakabilirsin. T-DVL :) Dikkat ettiysen, oyun, psikoloji üzerine kurgulanmış. Yani aslında dedektif, kendi içinde bir savaş veriyor. Cep teline gelen mesaj bile senin iç sesin ve vicdanın. Yani aslında biz, dedektifin iç dünyasına yolculuğa çıkıyoruz.

Yorumu gönderen: T-DVL, 28.02.2010, 21:37 (UTC):
amy nin cani cehenneme diyenler?? =) ne aptal kiz yaa sinir etti beni brakn yaa öldüren öldürmüs ii ki :D:D hayatta kalmam orda kalsn istedigi kadr kendisi..o salagin ölümünden de kimse suclu olamaz büyü yapiomus mal..senin yasin kac basin kac git bebelerinle oyna :D:D

Yorumu gönderen: BATUBE'y, 26.02.2010, 22:50 (UTC):
sonnda bnde bıtrdım tesekkurler...!
27subat2010 saat0:50

Yorumu gönderen: Akhenaton, 24.02.2010, 15:42 (UTC):
Kenan, geçebilmenin en kesin yolu, Amy'nin talimatlarına uymaktır. Yani kendin bir kağıt ve kalem al ve not et. Sana şuraya dön dediğinde o yöne dön. Eğer doğruysa martı sesleri gelir. O İngilizce yönün o taraf olduğunu kağıda yaz yani. Doğru değilse, Amy seni uyarır. Buluncaya dek dene. Bir de dönerken hiç arkana bakmayacaksın. Yani Amy'e. Eğer Amy'e bakarsan, oyunu kaybedersin. Ona en son verdiği komutta bakacaksın. Kağıt kalem olmadan bu oyunu geçmek gerçekten zor.

Yorumu gönderen: kenan, 23.02.2010, 15:09 (UTC):
yha amy ile güverte oyununu geçemiorum.yönleri doğru yapıorum yanlış olduğunu söylüyor.herkesin oyununda aynı yönlerimi söylüyor.bilen yardım etsin lütfen.

Yorumu gönderen: Blutiful, 23.02.2010, 13:04 (UTC):
"Artifact'i Atkifleştirme" kısmını vermiş olduğun ss'den bakarak 30 saniye gibi kısa bir sürede çözdüm. Teşekkürler. =)

Yorumu gönderen: Akhenaton, 16.02.2010, 06:08 (UTC):
O takımyıldızını ben de çıkaramadığım için boş zaten :)

Yorumu gönderen: Tolgacan, 29.01.2010, 18:56 (UTC):
yukarıdaki takımyıldızlarından bi tanesinin ismi eksik onun adı nedir acaba?

Yorumu gönderen: Akhe, 08.01.2010, 05:34 (UTC):
Hayalet değilmişiz :) Dedektifimiz, bir hastane odasında yoğun bakımda bu hayalleri görüyormuş... Yani oyun, onun bilinçaltından yükselen suçluluk duygusunun ürünleriymiş. Sana cep telefonları atan da senin kendi vicdanın. Sen, Amy'nin yanında kalmayı seçersen; hastanede yoğum bakımda onu bulamadığın için bu suçluluk duygunun üstün gelip tekrar hayata dönmemeyi seçiyorsun. Yani kendini cezalandırıyorsun. Kapıdan çıkıp gitmeyi simgelersen de, onun kayboluşuyla ve hala bulunamayışıyla ilgili senin hiçbir kabahatin olmadığına karar veriyorsun ve kapıdan çıkıp giderken de kendini AFFEDiYORSUN. İşte oyunun gerçek senaryosu :)9 Bence, 2. şıkkı, yani gitmeyi seçmelisin...

Yorumu gönderen: pınar, 08.01.2010, 04:22 (UTC):
Çok teşekkürler sayenizde oyunu bitirdim Amy bıraktım yerine ben kaldım ama şunu anlamadım aslında bizde bir hayaletmişiz öylemi. :( yeniden emeğiniz için teşekkürler...



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 36853663 ziyaretçi (103020008 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

gizli

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.