Shahrukh Khan
 

Shahrukh Khan

Shahrukh Khan, Bollywood sanatçısı. Hindistan'da bir dizi film ödülü kazandı. Aynı zamanda film yapımcılığı da yapmaktadır. Lakabı King Khan'dır. Bollywood'un en çok takip edilen ve sevilen oyuncularından biri olan Shahrukh Khan, oyunculuğun yanı sıra yapımcı ve televizyon sahibi olarak ta sektörde yer almaktadır. 70'in üzerinde Hint filminde rol almış olan Khan, “Bollywood’un Kralı” ünvanını taşımaktadır.

Shahrukh Khan, 2 Kasım 1965'te Delhi'de doğdu. Müslüman peştun Pakistan ailenin iki çocuğunun birisidir. Babası avukat Mir Taj Muhammed Han, annesi ise bir hakim olan Fatima Begüm'dür.

Oyunculuk kariyerine, 1988 yılında rol aldığı televizyon dizisi "Fauji" ile başladı. 1989'da "Circus" adlı bir dizide ufak bir rol aldı. Aynı yıl, "In Which Annie Gives It Those Ones" adlı TV filminde yine ufak bir rolde yer aldı. Ailesini kaybettikten sonra 1991'de New Delhi'den Mumbai'ye taşındı.

Oynadığı ilk Bollywood filmi olan "Deewana"yı 1992 yılında yaptı. "Deewana" filmi bir hit oldu ve Shahrukh Khan'ın Bollywood'taki kariyeri bu filmle başladı. 1993 yılında yaptığı "Baaazigar" ve "Darr" filmleri ile alkış toplayan Shahrukh Khan, 1995 yılında ise Bollywood'un en büyük filmlerinden olan "Dilwale Dulhaniya Le Jayenge" filminde Kajol ile beraber yer aldı. Kajol ve Shahrukh Khan, (Bizdeki Kadir İnanır ve Türkan Şoray ikilisi gibi) Bollywood'un en sempatik ve en sevilen çifti olarak bilinmektedirler. Dilwale Dulhaniya Le Jayenge'nin getirdiği başarı ile beraber Khan, rol arkadaşı ve yakın dostu Kajol'le arasındaki kimya ile ünlendi . Kajol'un Khan ile olan dostluğu, beraber oynadıkları ilk film olan Baazigar zamanında başladı. Şu anda da bu dostluğa Bollywood'un ünlü yönetmenlerinden Karan Johar da katılmış durumda.

Oyunculuğun yanında, televizyon yapımcılığı ve sosyal aktivistliği de yapan Khan,"Dreamz Unlimited" ve "Red Chillies Entertainment" adlarında iki yapım şirketine sahiptir. Bunların yanında "Kolkata Knight Riders" isminde bir kriket takımı ortağı olan oyuncu, motor sporlarında da "Super Series" isimli takımın da sahibidir. 2008 yılında Newsweek, Khan’ı dünyanın en güçlü 50 ismi arasında göstermiştir.

"My Name Is Khan" filmindeki rolü gibi kendisi Müslüman olup bir Hindu'yla evlidir. Bir röportajında, içindeki Allah inancının yoğun olduğunu; fakat eşinin dinine de saygı duyduğunu ve eşiyle çocuklarına iki dini de öğrettiklerini söylemiştir. "My name is Khan" filmi vizyona girmeden filmde olanları birebir yaşamıştır. Yale Üniversitesi'ne konuşmaya giden ve havaalanında sorgulanan Khan, konuşmasında “Ne zaman kendimde bir kibir oluşsa, Amerika’ya seyahat ediyorum. Buradaki güvenlik, yıldızların yıldızlarını düşürüyor.” demiştir. Yönetmen Karan Johar: “Herkes terörün bir dini olmadığını biliyor. Bir yönetmen olarak sosyal sorumluluklarımı yerine getireceğime söz veriyorum” derken, Shahrukh Khan, film için: “Film dünyanın İslam’a bakışını anlatıyor. Biz taraf tutmadık. Önemli kriter insanlıktır” demiştir.

Khan’ın rol aldığı "Dilwale Dulhaniye Le Jayenge", "Kuch Kuch Hota Hai","Devdas", "Chak De India", "Om Shanti Om", "Rab Ne Bana Di Jodi" gibi yapımlar hala Hindistan’ın hit filmleri arasında yer alırken, yakın zamanda rol aldığı "My Name Is Khan", "Ra.One" ve "Don 2" filmleri de deniz aşırı ülkeler de dahi önemli başarılar yakalama yolunda devam ediyor.

Dünyada en fazla hayranı bulunan oyuncu olduğu tahmin edilmektedir (Yarım Milyar). Kendisi, takdire şayan bir oyuncudur. Bollywood’un en ünlü simasıdır. Hint sineması denilince akla ilk gelen isimlerden biri Shahrukh Khan, 47 yaşında ve 75’in üzerinde uzun metrajlı filmi var. Shahrukh Khan, filmleri ile Pakistan-Hindistan arasında köprü inşa eden Müslüman bir oyuncu.

Filmografi

  • Dewaana Raja Sahai (1992)
  • Chamatkar Sunder Srivastava (1992)
  • Raju Ban Gaya Gentleman Raja (1992)
  • Dil Aashna Hai Karan (1992)
  • Maya Memsaab Lalit (1992 )
  • King Uncle Anil (1993)
  • Baazigar Ajay Sharma/Vicky Malhotra (1993)
  • Darr Rahul Mehra (1993)
  • Kabhi Haan Kabhi Naa Sunil (1993)
  • Anjaam Vijay Agnihotri (1994)
  • Karan Arjun Arjun Singh/Vijay (1995)
  • Zamaana Deewana Rahul Malhotra (1995)
  • Guddu Guddu Bahadur (1995)
  • Oh Darling! Yeh Hai India Hero (1995)
  • Dilwale Dulhania Le Jayenge Raj Malhotra (1995)
  • Ram Jaane Ram Jaane (1995)
  • Trimurti (film) Romy (1995)
  • English Babu Desi Mem Vikram/Hari/Gopal Mayur (1996)
  • Chaahat Roop Rathore (1996)
  • Army Arjun (1996)
  • Dushman Duniya Ka Badru, Misafir (1996)
  • Gudgudee Misafir (1997)
  • Koyla Shanker (1997)
  • Yes Boss Rahul (1997)
  • Pardes Arjun Saagar (1997)
  • Dil To Pagal Hai Rahul (1997)
  • Duplicate Bablu Chaudhry/Manu Dada (1998)
  • Achanak Misafir (1998)
  • Dil Se Amarkant Varma (1998)
  • Kuch Kuch Hota Hai Rahul Khaana (1998)
  • Baadshah Raj 'Baadshah' Heera (1999)
  • Phir Bhi Dil Hai Hindustani Ajay Bakshi (2000)
  • Hey! Ram Amjad Ali Khan (2000)
  • Josh Max (2000)
  • Har Dil Jo Pyar Karega Rahul, Misafir (2000)
  • Mohabbatein Raj Aryan Malhotra (2000)
  • Gaja Gamini Shahrukh, Misafir (2000)
  • One 2 Ka 4 Arun Verma (2001)
  • Asoka Asoka (2001)
  • Kabhi Khushi Kabhie Gham Rahul Raichand (2001)
  • Hum Tumhare Hain Sanam Gopal (2002)
  • Devdas Devdas Mukerjee (2002)
  • Shakti - The Power Jaisingh (2002)
  • Saathiya Yeshwant Rao, Misafir (2002)
  • Chalte Chalte Raj Mathur (2003)
  • Kal Ho Naa Ho Aman Mathur (2003)
  • Yeh Lamhe Judaai Ke Dushant (2004)
  • Main Hoon Na Binbaşı Ram Prasad Sharma (2004)
  • Veer - Zaara Veer Pratap Singh (2004)
  • Hum Hain Lajawab Mr. Lajawab (2004)
  • Swades Mohan Bhargava (2004)
  • Kuchh Meetha Ho Jaye Kendisi, Misafir (2005)
  • Kaal Sarkida Misafir (2005)
  • Silsiilay Sutradhar (2005)
  • Paheli Ruh/Kishan (2005)
  • The Inner and Outer World of Shah Rukh Khan hayatini anlatan DVD (2005)
  • Alag Sarkida Misafir (2006)
  • Kabhi Alvida Naa Kehna Dev Saran (2006)
  • Don - The Chase Begins Again Don/Vijay (2006)
  • I See You Şarkıda Misafir (2006)
  • Chak de India Kabir Khan (2007)
  • Heyy Babyy Raj Malhotra, Şarkıda Misafir (2007)
  • Om Shanti Om Om Prakash Makhija/Om Kapoor aka OK (2007)
  • Krazzy 4 Şarkıda Misafir (2008)
  • Bhoothnath Aditya Sharma, Misafir (2008)
  • Kismat Konnection Anlatan, Misafir (2008)
  • Rab Ne Bana Di Jodi Surinder Sahni/Raj Kapoor (2008)
  • Billu Barber Sahir Khan (2009)
  • Dulha Mil Gaya Raj (2010)
  • My Name Is Khan Rizwan Khan (2010)
  • Ra.One Shekhar/G.One/Jeevan (2011)
  • Don 2 - the Chase Continues Don (2011)
  • Jab Tak Hai Jaan Samar Anand (2012)
  • Chennai Express (2013)

Shakrukh Khan, Aamir Khan ve Salman Khan filmlerinin tümünü www.akhepedia.com adlı sitemizden izleyebilirsiniz.





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: İrem, 27.02.2015 15:55:28:
EDANUR :D :)

Yorumu gönderen: EDANUR, 23.02.2015 19:22:44:
SHAHRUHK KHAN EN BEGENDİĞİM YAKISIKLI OYUNCUDUR

Yorumu gönderen: İrem, 23.01.2015 06:40:58:
Öncelikle ben senin cümlelerini kullanmıyorum. Eğer kullandıysam birkaç tane örnek gösterirsen sevinirim. Ayrıca kitap okumak konusuna kafanı takma cnm ben yettiğinden fazla kitap okuyorum. :D Türkçe kelimeler kullanıyorum demişsin ama hala ingilizce kelime kullanıyorsun, alemsin vallaha :D Ayrıca kelimeler kafama çarpıp yere düşüyormuş ya ne ben senin kelimelerini anlamak ve kafama sokmak zorundayım ne de sen benim kelimelerimi... Diğer mevzu da sınırları ve SİNİRLERİ zorlamak emin ol bu sınırları zorlama işini sen başlattın. SRK hakkında yorum yapılan yere aamir'i övüyosun. Bence bu son derece sinir bozucu :D Hani birisi de gidip Aamirin sayfasına SRK yı övse neyse diycem de yok işte :D Ve farkındaysan sürekli yeni bir konu konuşuyoruz sadece TEMAmız aynı. Sen laf attıkca ben cevap yazıcam cnm ;) :)

Yorumu gönderen: Ayşegül, 22.01.2015 15:55:28:
Neyse İrem... Mevlana der ki: " Dün ile gitti cancağızım bugün yeni şeyler söylemek lâzım... " Görünen o ki bir takım şeyleri birbirimize anlatmakta ve anlaşmakta güçlük çekiyoruz.. Bazı şeyleri fazla zorlama istersen... Ben TÜRKÇE anlatıyorum dediklerimi ve Türkçe kelimeler kullanıyorum yani sen de öyle anlarsan sevinirim. Ben doğru anladım ve de öyle de anlattım. Ama kelimeler senin kafana çarpıp yerde düşüyor besbelli kafana girmiyor eh bu da insanlık hali ben artik seni anladım ve "hı hı öyle sen haklısın sizin köyün ortasından okyanus geçiyor" diyorum ok mi?! Bir de bana cevap yazarken sürekli benim cümleleri alıntı yapıyorsun bence bol bol kitap oku kelime hazneni genişlet kendi cümlelerini kur... Yok ben sana "Kral ve kralcılık" ile ilgili hicbir unvan beni enterese etmiyor demeye çalıştım ama yine kelimeler yerde sürünüyor... Yolumu gözlemesen sana cevap yazayım diye bu kadar sınırları ve sinirleri zorlamazsın... Yazdım gitti mi düşüncelerini: evet öyle.. E, bırak daaaa gerisini..Ben de seni samimi ve içten buldum görmeden sevdim ancak, Varsa söyleyeceğin yeni şeyler buyur meydan senin ama artık benden bu konuda buraya kadar.. Ha bu arada bu yorumdan da istediğin cümleyi alabilirsin ben paylaşımcıyımdır hadi bana eywallah arkadaş...

Yorumu gönderen: İrem, 22.01.2015 15:16:45:
Samimi olman hoşuma gitti çünkü ben de elimden geldiğince samimi olmaya çalışıyorum. :DŞaka konusunda ise belki tanışıyor olabiliriz;) Nerede oturduğunu söylersen belki tam bir cevap alabilirsin :D Hala'son'konusunda kaldığına göre irdelemek istiyorsun. Peki ben varım :D Bak Youtube'ye Shahrukh Khan yazdığın zaman direk'son scandal'veya'son skandal'diye bir yazı çıkıyor. İnsan bunu ne diye anlar; 1. son skandal-2.oğlunun skandalı... Bu yüzden böyle düşünmüş olabilirsin insanlık hali herşeyin doğru olacak diye birşey yok :D Bu arada yollarını gözlediğim yok cnm dediğim gibi aklıma geldin ve belki bir laf atma olayı olmuştur diye baktım ve yorumunu daha dikkatli okudum. Eğer hatırlama güçlüğü çekiyorsan bi önceki yorumuma bak ;) bu konu anlaşılmıştır umarım ;).Sizinkiler dediğim Aamir Fanları anlamına geliyor. Ayrıca kral derken neden ülke kralları aklına geldi anlamış değilim. SRK'nın lakaplarından biri cnm bilmiyorsan söyleyim Bollywood king khan o anlamda söyledim :DVe Aamir'in başarısını tartışmak istemiyorum,dediğim gibi gerçekten başarılı ve ben başarıları kıskanmam çünkü SRK da onun kadar başarılı;)

Yorumu gönderen: Ayşegül, 21.01.2015 17:52:13:
İrem'cim (bak bak samimiyete bak sen:) acaba diyorum sen bana tanıdıklarım tarafından yapılan bir şaka mısın diye düşünmediğim olmuyor değil. Ama şakaysan da hoş bir şakasın şikayetçi değilim:) Uzun bir aradan sonra mı sevinmiş Aamir? İstersen son beş yılın sonuçlarına bir bak. Geçen yılda Aamir'in filmindeydi rekor "Cehannai express" ikinciydi. "Ghajini" ve "3 idiots" yine son beş yılda birinciydi... Yani var ya ne garipsin;''...oğlunun yarattığı son skandala kadar...' diye yazılmış bir cümleden nasıl oldu da ing. bir mana çıkardın hayret ettim doğrusu?!:)) "son" demek dilimizde ne için kullanılıyor ki? Eğer ki, ingilizce-Türkçe karışık yazsam anlayacağım da-bilemiyorum yani.. Uzun bir aradan sonra cevap yazmamın nedeni uzuuuun bir aradan sonra sayfaya gelmemden kaynaklanıyor. Beklediğini bilseydim daha önce gelirdim hayatım ne bileyim ben böyle yollarımı gözlediğini:)) Valla "sizinkiler"den kastın nedir bilemedim. Ne bir Kral tanıdığım var ne de bir Kral tanıdığı olanı tanıyorum şahsen.. Ne de bir Kral'a teba olmak gibi bir niyetim var açıkçası. Ben Cumhuriyetçiyim hani ya çok zorlarsak da kendi padişahlarımı tercih ederim bir başkasının ne Krallığını ne de Kralını kabul ederim canım benim :))) Hint filmlerini çok seviyorum, kültürlerini de seviyorum ama başka hiçbir şeyi kendi insanımdan öncesine koymayı sevmiyorum... Tüm hoşgörüm bu sebepten. Tutup da dünyanın bilmem neresinde yaşayan bir insan için kendi insanımla tartışmak hoşuma gitmez. Aslına bakarsan İrem, sekiz yıldır bu sitedeyim sanırım benim sana hoşgeldin demem daha uygun düşer:))

Yorumu gönderen: İrem, 21.01.2015 16:56:22:
Senin de bu uzun aradan sonra bana cevap vermen şaşırtıcı. Sanırım sen de beni özlemişsin. ;) Bu arada ben HNY'yi izleyeli yaklaşık bir ay oldu. Türkçe altyazılısından önce de normal halini izlemiştim. Yani 2-3 kere izledim cnm merak etme sen. Ben onunla ilgili her şeyi herkesten önce öğrenirim merak etme. ;) Bu arada PK filmi de fena değilmiş :D Eee uzun aradan sonra Aamir de sevinsin biraz değil mi? Elbette ki tebrik edicem deli misin?! Sonuçta ben başarıları kıskanmam ve SRK de çoook başarılı. Tabii ki senin dediğin gibi göreceli bi kavram :D Bu arada Neden cevap verdiğimi çok merak ediyorsan söyleyim Facebook ta gezinirken sizden birisi '' Bollywood'un kralı Aamir'dir.'' yazmış. Benim de aklıma direk sen geldin. Bi açayım bişi yazmışmısın derken senin yazdığın yorumu daha dikkatli okudum ve düzeltme ihtiyacı duydum. Ayrıca benim için Bollywood'un TEK KRALININ (yanlış anlaşılmasın SRK demek istedim;)) bütün filmleri güzeldir. Şu anda da FAN filmini bakliyorum. :D Bi de tam olarak ''...oğlunun yarattığı son skandala kadar...' demişsin hatırlatayım dedim. Ve son olarak bu kelimelerin karışması çok normal çünkü günümüzde ing. türkçe karışık konuşuyoruz ve sen son anlarsın ben de oğlu anlarım :D Yani tamamen öznel. Bu arada tekrar hoşgeldin :D

Yorumu gönderen: Ayşegül, 21.01.2015 12:39:47:
Ne oldu İrem, benimle muhabbet etmeyi mi özledin?! Durduk yere YİNE bana laf atmışsın... Ben az buçuk İngilizce anlarım da sanırım sen Türkçe'den bi-habersin. Ne yazmıştım ben? "Oğlunun yaratmış olduğu son skandal" değil mi? Hatırlama güçlüğü çekiyorsan söyleyeyim en son yazdığım yorumda geçiyor bahsi geçen yer.. La havle diyeyim ben YİNE! Canın çok sıkılıyorsa biraz kitap falan oku ya da ne bileyim Shahrukh'un son filminin izle yorum yap iyi mi kötü mü? Adını bilmiyorsan söyleyeyim "Happy new year" Ha bu arada belki tebrik etmek istersin Aamir'in son filmi Hindistan'da kendi filmleri de dahil tüm zamanların gişe rekorunu kırdı. Ayrıca dünya çapında da hatırı sayılır bir başarı yakaladı... Uğra yine bekleriz İrem;))

Yorumu gönderen: İrem, 17.01.2015 08:09:27:
Ayrıca o oğlunun skandalı demek. Yani son ingilizcede erkek çocuk demek olduğu için anladın mı? :D

Yorumu gönderen: İrem, 23.12.2014 19:09:30:
Emin ol ben de onlara Peygamber sevdasıyla yaklaşmıyorum. Bu sadece bir fanlık o kadar. Ayrıca bu ikisini nasıl aynı keseye koydun onu da anlamadım. Ben zaten buraya ne yazarsam yazayım sen olumsuz tepki vereceksin o yüzden o konu üzerine tartışmak anlamsız. İkimiz de birbirimizin dediklerinin zıttını söyleyeceğiz. Ayrıca şuan burnumuzun dibine insanların tepelerine yağan bombaları ve açıklıktan ölen insanları konuşursak bu iş iyice uzar. Sana şunu söyleyeyim ben de seni tanıyana kadar Aamir Khan'ı seviyordum ve ne yazık ki fikrimi değiştiremedin. Sonuçta bizim bu yazdıklarımızla kimsenin hayatı kurtulmaz veya fikri değişmez. Ayrıca ben senin Shah Rukh'a olan sevgini değiştirmek istemem. Çünkü onu seveni ben de severim. :D Son olarak şimdiye kadar kaç tane insanlığa faydalı iş yaptın da kaç kere dünyayı kurtardın bilmiyorum ama umarım az önce bahsettiğin insanların tepelerine yağan bombaları ve açıklıktan ölen insanları kurtarabilirsin. Size de hayatta başarılar temenni ederim...

Yorumu gönderen: Ayşegül, 23.12.2014 18:27:59:
Yoo hic yorum yapma ihtiyacı duymazdım. Niye duyayım ki? Yani ben hayranlık duyduğum insandan eminim banane ki milletin ne dediği... Umurumda bile olmazdı ki olmuyor da.. Açıkçası dünyada bu kadar önemli sorun varken Aamir ya da Shahrukh Khan, çok da umurumda değil.. Burnumuzun dibinde insanların tepesine bomba yağıyorken açlık ve sefalet kol gezinirken Aamir ya da Shahrukh o kadar umurumda değil.. Shahrukh Khan'ın en az 20 filmini izledim, hemen her haberini de takip ettim oğlunun yarattığı son skandala kadar hepsinden de haberdarım , sizi tanıyana kadar cok da seviyordum kendisini neyseki siz bile degistiremediniz bunu.. Ve evet, Hicbir film "3 İdiot's" kadar iyi değil benim gözümde.. Umarım anlaşılmıştır; ben onlara bir peygamber sevdasıyla yaklaşmadığım için olsa gerek bu kadar şiddet içeren hisler duyamıyorum kusura bakmayın.. Umarım insanlığa faydalı işler yapma hususunda da bu kadar tutkulu ve fanatik olursunuz.. Size hayatta başarılar temenni ederim..

Yorumu gönderen: İrem, 23.12.2014 15:44:58:
''Yorumu gönderen: Ayşegül, 15.11.2013 17:09:55: Hmmm... İyidir, hoştur... takdire şayandır... Ama bir Aamir Khan değildir hani ya:) Tüm filmlerini toplasak bir "3 idiots/ üç aptal" eder mi bilemiyorum..'' Bak Ayşegül bu yorumu yazarak bana laf atmış sayılırsın. Çünkü ben SRK fanıyım ve bu tür ön yargılara açıklık getirmek benim görevim gibi. Bu yoruma oldukça sinirlendim ve bir cevap vermem gerektiğini düşündüm. Şimdi ben durduk yere Aamir Khan'ın hayatının yazıldığı bir sayfaya gidip böyle bir yorum yapsam sen bana ne derdin? Benimkine yakın bir yorum yapardın büyük ihtimalle. Sayfanın sol tarafına bak. Orada Aamir Khan'ın hayatı yazıyor. Her halde bakmışsındır. Orada SRK hayranlarından birisi böyle bir yorum yapmış mı? Biraz empati kurun lütfen. Hani sen bir kişiye körü körüne taraf değilsin ya işte ben bir kişiye körü körüne taraftarım ve işte tam da bu yüzden senin yorumuna bu türden bir karşılık verdim. Benim özümde tanımadığım insanlarla laf dalaşı yapmak yoktur, kesinlikle karşımdakine çok saygılıyımdır -onu tanımasam bile-. Ama senin ilk yorumun beni çok rahatsız etti ve ben de kendi yorumumu yaptım. Tıpkı sizin bende saygıyı göremediğiniz gibi ben de sizde göremedim. Bak sana SRK'nın bir sözünü söylemek istiyorum. Belki fikrin değişir. ''Eğer beni seviyorsanız elinizi kaldırın, eğer sevmiyorsanız standartlarınızı yükseltin.'' :D

Yorumu gönderen: Ayşegül, 23.12.2014 06:02:29:
Bazı şeyleri "sizin" daha iyi anlayabilmeniz adına önce yorumları bir okuyun derim.. A) Ben hicbir zaman burada kimin ne söyleyip söylemeyecegine dair tek bir cümle sarfetmedim. Tam aksine, düşüncelerin özgürce ifade edilebilmesini savundum. Bana kendi fikirlerini dayatan, benim hakkımda hicbir bir fikri yokken burada yazılmış 3-5 cümleyi baz alarak önyargıda bulunan sizsiniz.. Takılmak amaçlı dahi olsa dahi bana aptal diyemezsiniz- bu kadar yakın mıyız?! B) Yorumlarda ilk bana laf atan kimdi bir bakın isterseniz.. İlk kim önyargılı davranmış? Ben "Shahrukh hayranları az edebiniz olsun" derken bile genele cevap yazarken kim meseleyi kişiselleştirip uzattıkca uzatmış bir bakın.. Valla ben gözüm dönüp de kendimi kaybedecek kadar hic kimsenin fanı ya da hayranı değilim; ki bu fan'lık değil daha çok fanatizm gibi.. Mesela siz de Aamir'ın filmlerini toplasan Shahrukh'un şu filmi kadar olmaz demiştiniz. Bir kez bile "neden böyle söylüyorsun?!" demedim çünkü karşı fikre saygım var. Ama aynı saygıyı ben bir türlü göremedim. Bir yere ya da kişiye körü körüne taraf değilim bu yüzden de istediğim yerde fikirlerimi dile getiririm.. Benim anlamamı güçlendirmek için sarf edecek çabanız varsa bunu insanları anlayabilmek için harcayın.. Kaos'u yaratan ben değilim; sizin bu anlayıştan ve hoşgörüden uzak tutumunuz.. Unutmayın, anlamaya çalıştığınız kadar anlaşılırsınız..

Yorumu gönderen: İrem, 22.12.2014 15:58:50:
O zaman sen de benim nerede nasıl konuşacağıma karışamazsın. Ben sana aptal dedim diye -ki tekrar söylüyorum takılmak amaçlı dedim sonuçta ne ben seni ne de sen beni tanıyorsun- kaos çıkarttın ve ben de sana cevap yazdım. Yani burada herkes kendi düşüncelerini yazıyor. Yani benim buna lafım yok. Anlatabildim mi? Benim söylediğim şey ön yargılı olmakla ilgili ve bununla hiç alakası yok. Sağlam kanıtlar derken de senin anlamanı güçlendirmek için yaptım. Yani daha rahat anlayabilmen için. Ayrıca yorumlarını sadece benim üzerime söylemezsen sevinirim. Sonuçta burada SRK fanı olan bir tek ben değilim ama Aamir fanı olan bir tek sensin. :D

Yorumu gönderen: Ayşegül, 20.12.2014 12:17:15:
Neyi söyleyip neyi söyleyemeyeciğimi size mi soracağım? Bir de ne kanıtı bulacağım hayırdır; davalı falan mıyım? Dünyada herşey bitti, her sorun çözüldü bir bu kaldı tabii siz de haklısınız ne diyeyim? Neyin kavgasını yapıyorsunuz? Bu kavganın sizin ya da dünya üzerinde ne tür bir etkisi olacak? Dayatmacı yaklaşımınızla hangi zafere imza atmak amacınız? Demek "3 aptala" gönderme amaçlı hiç tanımadığınız birine "aptal" dediniz ve önyargılı olan benim öyle mi? Beni çok iyi tanıyorsunuz galiba ki bazı şeylerden bu kadar eminsiniz.. Bu arada şunu da belirteyim, nerede, nasıl istersem öyle yazarım yorumumu; değerli tavsiyelerinizi zaten "aptal" olan birine vererek harcamayın ki bu "aptal" aynen devam edecek düşüncelerini özgürce paylaşmaya.. Boş işlerle uğraşmak için vakti olanlara mani olmak istemem lütfen siz kafanıza göre atıp tutmaya devam edin; buyrun.. Çünkü, evet, haklısınız geri kalanı ben ve benim gibi aptalların sorunu..

Yorumu gönderen: İrem, 20.12.2014 08:59:17:
Ayşegül, sen ön yargılı bir biçimde kendi düşüncelerini söyledin biz de sana ''Ön yargılı olma!'' dedik olay bu. Neden bu kadar abarttığını anlamıyorum. Buradaki herkes SRK'yı veya Aamir'i sevmek zorunda değil. Veya 3 Khan'ı da birden sevenler olabilir. Sen sadace birkaç film izleyerek bunları söyleyemezsin. Ben 3 Khan'ın filmlerinin neredeyse hepsini izledim ve aralarından en yetenekli olanın SRK olduğunu düşünüyorum. Bu benim fikrim. Ama ben sadece 3 Idiots'u izleyerek yorum yaptım mı? Hayır. Eminim ki sen SRK'nın sadece 2-3 film izleyerek yorum yapıyorsun. Ama sana tavsiyem yorum yapmadan önce 3-4 kere düşün ve sağlam kanıtlar bul. Yoksa sonucu bu olur. Ha bu arada aptal derken 3 Idıots filmine gönderme yaptım ve anlayacağını düşündüm. Ama anlamadın, yapacak bir şey yok. Bundan sonrası senin sorunun. ;)

Yorumu gönderen: Ayşegül, 12.12.2014 01:01:55:
Sharukh Khan, hayranları! Az edebiniz olsun.. Ne demek aptal falan?! Yani burada bir ben mi varım yorum yazan ne ayıp şu davranış sekliniz ve ne kadar saygısızca.. Hani karşı görüşe tolerans?? Aynı fikirde olmak gibi bir zorunluluğumuz mu var?! Bizim toplum olarak en büyük sorunumuz bu; kendi düşüncemiz dışında kalanlara, bizimle aynı görüşü paylaşmayanlara "vurun Kahpeye" demek.. "Düşünce özgürlüğü var ama benimle aynısını paylaşırsan" öyle mi?! Yani, söyleyen gitti hesabı, aklınıza geleni yazıp gidiyorsunuz. Aman kimse görmüyor ya değil mi? Evet, ben görmüyorum ama herşeyi gören bir makam var. Kötü söz sadece sahibinin karakterini koyar ortaya.. Ve sadece söylenenin kalbini karartır... Ne diyeyim Rabbim ıslah eylesin..

Yorumu gönderen: Yunus Emre, 09.12.2014 21:53:49:
Merhaba Ayşegül sadece şunu söylemek istiyorum ki bollywod da King khan lakabı ShahRukh Khan da Aamir khanı bende severım ama onun oyle kendısıne ozel bır lakabı yok sen sadece 3 idiotu kıyaslıyosun ShahRukh khanın filmleriyle veya kendisiyle bende izledim 3 idiot u gerçekten güzel ama Tam olarak bence sen ShahRukh khanın filmlerini izlememissin ki böyle konusuyosun filmleri çogunlukla izle sonradan 3 idiotla karsılastır o filmleri sen sadece 3 idiotla kıyaslıyosun ama ShahRukh khanın bır cok fılmı 3 idiot tan kat kat iyidir...

Yorumu gönderen: şevval , 08.12.2014 13:48:58:
zevkler ve renkler tartışılmaz. ayşegülcüm merak etme eder .

Yorumu gönderen: İrem, 01.12.2014 19:33:06:
Ayşegül, kusura bakma ama dünyada tanıdığım en aptal kızsın. :D Sanırım sen daha SRK'yı tanımamışsın. Ona boşuna ''Bollywood King Khan'' dememişler. :D ;) Ha bu demek değil ki Aamir Khan iyi değil. Tam tersine o da iyi. Ama bütün filmlerini toplasan bir ''Dilwale Dulhaniya Le Jayenge/Cesur Yürek Gelini Alır'' eder mi bilemiyorum... ;)

Yorumu gönderen: Muhammed. khan , 17.10.2014 21:53:22:
Ben Özbekistan lıyım şimdi konuya gelirsek bide dokusunu söylersek.hiç biriniz benim kadar o 3 mükemmel insanı benim kadar tanımıyoruz o insanları ben doğduğundan beri özellikle sahrukh khanı tanıyorum 3 çüde iy bir oyuncu ama king khan kadar iy değil ...isminden anlaşılır zaten...bollywood un kırıl khan nedir ama Salman khan ve amir khan da azdeğil hatta hollywood ünlü oyuncuları bile röportajında 3 büyük khan bollywood filminde 3 çüde olmasaydı bollywood ismi buzamana kadar okadar duyulması amma velakin 3 kıral böyle film oynamaya devam ederse birzaman gelir hollywood diye bişey kalmaz dedi bencede öyle olur inşa Allah amma ben hollywood dan sevdiğim oyuncular var ...benim hobi şunlar en sevdiğim oyuncular şunlar birin cisi...sahrukh khan...ikin cisim jeki jen...üçüncü süre...Kemal Sunal... Onların üzerine başka oyuncu tanımıyorum...çok konuştum...herkese ve.3 büyük khan a ve.jeki jen e...hayırlı geceler

Yorumu gönderen: Ayşegül, 06.09.2014 18:52:14:
Öncelikle katılım yapan ve yorumda bulunan tüm arkadaşlara selamlar:) Şimdi arkadaşlar evvela karşıt görüşlere saygılı olmakta fayda var değil mi? Ben Bollywood filmlerini de haberlerini de çok yakından takip ederim. Benim derdim ne olabilir ki? Nasıl sizler ShahRukh Khan'ı çok seviyor ve onu "En" olarak görüyarsanız benim için de Aamir öyledir. Şunu da belirteyim ben Shah Rukh Khan'ın pek çok filmini izledim, haberlerini takip ederim severim de... Ama Aamir'i daha çok severim. Sadece oyunculuğuyla değil hayata bakış açısı, duruşu ve aile yaşantısıyla, çalışkanlığıyla ve zekasıyla severim. Ha bu demek değildir ki Shah Rukh öyle değildir ama bana Aamir daha yakındır. 3 idiots harika bir filmdir ve gençlerimize Hint filmlerini en çok sevdiren filmlerin başında gelir. Yani Aamir ve Sahrukh kavgası yaratmak? Nasıl? Yoksa bu yorumları okuyup birbirlerinin saçını mı çekiyorlar:) Ve "Kartal" nickli arkadaş... Fazla uçmuşsun yorumunda... Ezilirmişim öyle mi? Ne ile? Kaba sözlerle mi? Elbette kıyaslama yapmıyorum çünkü benim için birinci belli... Bu arada, Aamir Khan, Salma Khan ve Shah Rukh Khan'ın tüm filmlerini Akhepedi'da 3Khans konu başlığı altında bulmanız mümkün... Hepinize tekrar iyi akşamlar diliyorum...

Yorumu gönderen: kartal, 06.09.2014 16:37:49:
kmse k.bakmasında amir khan iyi olabilir ama bi shahrukh khan deyildir bir numara her zaman shahrukh khan bunu kafanıza sokun amir anca ikinci olabilir 3 idiots güzel filim ama don olsun my name is khan olsun bi çok sayabilirim güzel filmi var shahrukhun kyaslama yapamazsın yaparsanda ezilirsin ayşegül

Yorumu gönderen: songül, 02.09.2014 09:01:44:
Shahrukh khan :-) onu çok seviyorummm hayatımda gördüğüm en yakisikli oyuncu . en basarilisi o. İnşallah onunla bir gün karsilasir, ona sarilir, onu öperim... Onu çok seviyorum çok .

Yorumu gönderen: tugce, 03.08.2014 16:09:09:
Aysegul hanım dalga mı geçiyorsunuz anlamadım srk dünyada en cok sevilen insan ve siz ona 3 idiots eder mi diyorsunuz size önerim bir tane filmini izleyin sonra konusun bu insanlarin AAmir veya srk kavgadi yaratmadindan nefret ediyorum ikiside mükemmel insanlar derdiniz ne sizin ?

Yorumu gönderen: meryem, 21.07.2014 01:37:57:
kendisi gibi filimleride başarılı

Yorumu gönderen: miraylin, 16.07.2014 10:27:42:
sayfa çok güzel olmuş ama filmlerin türlerini de eklerseniz çok sevinirim

Yorumu gönderen: Abdullah, 10.07.2014 13:34:17:
bence shurahkhan daha iyi flimleri gerçekten iyi ve kaliteli

Yorumu gönderen: Ayşegül, 15.11.2013 17:09:55:
Hmmm... İyidir, hoştur... takdire şayandır... Ama bir Aamir Khan değildir hani ya:) Tüm filmlerini toplasak bir "3 idiots/ üç aptal" eder mi bilemiyorum...



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
  19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 18643049 ziyaretçi (67580480 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)
 
 

gizli

Bu site, en iyi Firefox ve Google Chrome tarayıcılarında ve 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde görüntülenir.