The Lost Crown (Tam Çözüm), IV
 
The Lost Crown

The Lost Crown (Tam Çözüm)

Makale: Akhenaton

4. Gün

Not defterinde yapman gereken işler listesine yenileri eklendi. Pencerenin pervazına koyduğun cihazlarını al. Bazıları yine yerinde yok. Dijital fotoğraf makinenin sen uyurken çektiği resme bak. Ager kardeşler, seni izliyor. Aşağı salona in. Gazete ve yeni imzasız mektubu oku. Banyoya git. Dolabın üst rafından ses kayıt cihazını al. Koridorun sonuna git. O da ne! Dün bedendışı deneyiminde tam da içeri girerken uyandığın kapının yerindeki duvar yıkılmış! İçeri gir. Yerdeki su birikintisini incele. Elektrik sigortasına git ve lambaları yak. Sağdaki kasanın yanına git. Dolabı yakından incele. Üzerinde bir şifre anahtarı var. Dün, Christina'nın söylediği rakamlar şifre olabilir mi? Dene: şifre olarak3418'i gir. Son olarak da ortadaki değirmen sembolüne bas. Kasa açılacak. EMF Metren ve Eduardo De Molina'nın günlüğü işte burada. Günlüğü tekrar oku. Paslanmış silaha göz at. Kasanın iç kapağında Christina'nın bir resmi var. O resmin dijital fotoğraf makinesiyle bir resmini çek. Sonra gece görüş kameranla yeniden kasadaki resmi incele. Bu kez Christina'nın resminin üzerinde yeni bir sembol oluştu. Bu şekilde bir resim daha çek. Gece görüşünden çık. Resim üzerinde diğer paranormal aktivite aygıtlarını da kullanmayı dene. Kasayı kapat. Merdivenin altındaki mühürlü kemeri incele. Yazlıktan çık. (Birşey fark ettin mi? Bugün tüm gün boyunca gökyüzü masmavi olacak.) The Bear'ı geçip limana gel ve merdivenlerden plaja (sahil boyuna) in. Mayıs Günü kutlamaları burada yapılıyor. Yiyecek verip beslediğin domuz (Cairan), şimdi kızartılmış! Solda duran Bob'la konuş. Sola dön. Punch ve Judy kukla gösterisini izle. (Bizdeki Hacivat - Karagöz gibi) Solunda duran panoyu incele. Solda "Gost Train" (Hayalet Treni) kamyonunun önünde duran Lucy ile konuş. Otomatikman hayalet trenini gezeceksin. Lucy'le konuşmaya devam et. Saxon Snapper's resim yarışmasının bugün sonuçlanacağını öğren. Sola doğru ilerle. Bir çingene karavanının sağındaki varili incele. İçindeki kağıda sarılı hediyelikleri karıştır. Gümüş kaşığı al. Panoları incele. İpucu #1'i incele ve yanındaki haritaya göz at. Mystic Morgan (Morgan Mankle) adlı çingenenin panosunu incele. Karavandan içeri gir. Morgan ile konuş ve gümüş kaşığı ona ver. Kristal küresinden geleceğin hakkında yorumlar yapacak. Karavandan çık. Mayıs Günü piyangosunda kazanan biletin numarasının 142 olduğu anonsunu duy. (Bu, Nanny Noah'ın sana hediye ettiği bilet.) Sola git ve Profesör Oogle ile konuş. Bileti gösterip ondan ödülü al. Deniz Feneri'nin bir tablosu. Onunla konuşmaya devam et. Sağda duran Nanny Noah ile konuş. Sola doğru ilerle ve Bob'la tekrar konuş. (Teleskopla ilgili ilk seçenek ve bir melodi sesi alacaksın.) Bob, sana teleskopu onarmış bir halde geri verecek.

Sahil yolunu takip edip Çeltik Köşesi'ne git. Rhys ile konuş. Semboller kitabından çektiğin ve üzerinde semboller bulunan yeni fotoğraflardaki sembolleri ve bu sembollerin anlamlarını araştır. Mağarada çektiğin resimdeki sembolün "göz", Kasada Christina'nın resminin üzerinde çektiğin fotoğraftaki sembolün de "bataklığı" simgelediğini gör. Dışarı çık ve sola doğru ilerle. Deniz Feneri'ne gel. Denizin sağ alt kısmına teleskopla bak. Şehri göreceksin. Şimdi de aynı şekilde denizin sol alt teleskopla kısmına bak. Aradığımız Ulcombe Kilisesi!!! (2. kayıp kilise) Deniz Feneri'nden çık ve sola doğru ilerle. Artık buradan ileri gidebilirsin.

Sola doğru tekrar ilerle. Anıtı incele. Sola doğru ilerlemeye devam et. Kilise kulesi. Üzerindeki saati kontrol et. Kuleye doğru ilerle. Kapının kilitli olduğunu gözlemle. Geri dön ve sola doğru ilerlemeye devam et. Diğer binalara geldik. Sola doğru tekrar ilerle. Kemerin altından ilerlemeye devam et. Kilise girişi. Kapıdan içeri gir ve sola doğru ilerle. Küçük bir kız çocuğu ve bir gramafon. (Müzede gördüğün plağı hatırladın mı? Yıllar önce yangında ölen Karswell ailesi gibi bu kız da mı bir hayalet!!!) Kızla konuş. Adının Nancy Brewer olduğunu ve Timmy (Thomas) adlı abisini aradığını ve kulenin anahtarını Timmy'nin bulup sakladığını öğren. Kendisinin aslında bir hayalet olduğunu yüzüne vur. Nancy, buna kızacak. (Hala savaşın devam ettiğini zannediyor!) Geri dön ve kapıdan çık.

Sağa doğru ilerlemeye devam et. Tekrar sağa doğru ilerle. Sağda bir kulübe göreceksin. Kulübeye doğru ilerle. Kapıyı incele. Timmy, içerde saklanıyor ve aslında o da kendisinin öldüğünün farkında değil. Onunla konuş. Geri dönerken Bay Apple'yi (Mr. Russet) tekrar göreceksin. Merdivenlerin üzerinde kilisenin borularını tamir ediyor. Onunla konuş. Kemerin girişine geri dön. İstinat duvarındaki eski Çeltik sembolünü incele. Yazıları okumaya çalış. Fakat dilinin eski İngilizce olduğunu keşfet. Bay Apple'nin yanına git ve bana bir konuda yardım eder misiniz seçeneğini tıklayıp en üstteki yeni gelen seçenekten ondan taş duvardaki eski dille yazılmış metin hakkında yardım iste. O, cümleleri duymam gerek diyecek. Tekrar sembolün yanına git ve yazıların üstüne not defterini tıkla. Böylece yazılar not defterine geçmiş olacak. Bay Apple'nin yanına geri dön. Ona not ettiğin yazıları oku. O, sana cümleleri çevirecek. Not defterine not ettiğin metnin altlarında artık çevirileri de eklenmiş oldu. Ama hala bilmece tam olarak çözülmedi. Timmy'nin yanına git ve bu bilmece hakkında ondan yardım iste. Metni beraber çözmeyi deneyin. Sonra kağıdı ona uzat ve tekrar çevirmeye devam et. Timmy, konuşma sonunda sana kulenin anahtarını verecek. Nancy'nin yanına geri dön ve onunla tekrar konuş.

Kuleye geri dön. Timmy'nin verdiği anahtarla kilitli kapıyı aç. İçeri gir ve merdivenlerden yukarı tırman. Soldaki anıta bu kez buradan teleskopla bak. Orada duran bir adam silüeti göreceksin. Aşağı inip anıta tekrar git. Anıtı tekrar incele ve yazılardan o adamın Nancy ve Timmy'nin babası olduğunu, babalarının ikisini de çok sevdiğini ve onları çok özlediğini öğren. Yazıların üstüne not defteri ile tıklayarak yazıları not et.

Kiliseye dön. Timmy'nin bulunduğu barakanın önüne git. Nancy de orada. Ona defterine not ettiğin babalarının kendileri için yazdığı övgüyü ver. Nancy, Timmy'ye babalarının kendileri için yazdığı bu satırları okumaya başlayacak. (Uzun bir bölüm olacak. Dinlenebilirsin.) Önce Timmy ve sonra da Nancy, birer birer kaybolup sıkıştıkları bu yerde artık özgürlüklerine kavuşacaklar. Bay Elma'ya gidip olan biteni anlat.

Kuleye dön ve tekrar içeri gir. Yerdeki kitapları incele. Masanın üzerinde duran aygıtı incele. Sonra aşağı bodruma in. Kilitli bir kapıyı incele. Yerdeki metal valveyi al.

Mr. Elma'nın yanına dön ve onunla konuş. Ondan kuledeki eski makine ve kilitli metal kapı hakkında bilgi al. Bu makinenin kilisedeki orgu çalıştıran buharlı bir araç olduğunu ve orgun üzerinde bir lanet yattığını öğren. O, seni ayrıca o kapıdan asla girmemen konusunda uyaracak. Sağa dön ve kulübeden içeri gir. Nathanial Ager'in günlüğünü ve benzin bidonunu al. Günlüğü oku. Ejderha sembolünü incele. (Sembolde gizli bir müzik bestesi yatıyor.)

Kuleye geri dön ve benzin bidonunu makinenin deposuna boşalt. (Heykelinin üstüne kırık eli yerleştirdiğin sırada Nicholas Gurney'in söylediği sözleri hatırla: Benzin, saç ve kargalar ağacı. Parçaları aklında birleştir.) Makinenin üzerindeki düğmelere bas. Makine artık tekrar çalışmaya başladı. Tekrar bodrum mahzenine in. Kapının üzerindeki şifreyi incele.

Last Crown, bodrum, kasa şifresi

Üzerinde 5 düğme var. Düğmelere üstte resimdeki sırayla bas. Yani sırasıyla sağ-üst, sol-alt, orta,sağ-alt ve sol-üst. Kapı açılacak. İçeri gir. Girişteki şamdanı incele. Gece görüş kamerasıyla ilerle. Koridor, ikiye ayrılıyor. Soldaki yoldan yürü. Bir ruh seni korkutacak. Her ileri adımda sağına ve soluna bak ve duvarları gör. Sembolleri incele. Üzerine nerden fırlatıldığı belli olmayan taşlar fırlatılacak. (Yerinde olsaydım, bu bölümü de pek gece gece oynamazdım. Üç harfliler falan ) Demir parmaklıkların birini incelerken kırık bir şamdan parçası göreceksin. Onu al. Az ilerisinde bir tabut var. Aldığın kırık şamdan parçasıyla tabutu aç. İskeletin kucağında tuttuğu kitabı oku. Ölümün dansı. Tabutun olduğu yerde sola dön. Üzerinde taç buluna sembolü incele. Koridorda ilerlemeye devam et. Az ilerde ay bilmecesini göreceksin.

Last Crown, ay bilmecesi

Tabutta okuduğun ayın durumlarını oku. Bulmacayı tabutta bulduğun kitapta anlatılanlara göre, yani üstteki resimle aynı olacak şekilde çevir. Arkanda bir geçit açılacak. Açılan geçitten içeri gir. Ama siyah duman, ilerlemene izin vermeyecek. (Önce laneti ortadan kaldırmak gerekiyor.) Koridorda ilerlemeye devam et. Duvardaki iskelet kabartmalarını incele. Sağa dön. İlerlemeye ve ilerledikçe sağındaki-solundaki kabartma resimleri incelemeye devam et. Atılan taşların seni korkutmasına izin verme. İlerle. Soldaki koridora geri dön ve dışarı çık.

Kiliseye geri dön. Kiliseden içeri gir ve sola dön. Gramafonu incele. Kolunu çevir ve plağı dinle. Ses kayıt cihazını gramafonun üstüne yerleştirerek çalan müziği kaydet. Ayrıca çalarken plağın bir resmini çek. Şimdi kaydettiğin müziği dinle. (Orgda bu melodiyi çalman gerekiyor.) Gramafonun yanından ayrıl ve sola doğru ilerlemeye devam et. Masanın üzerindeki orgla ilgili bilgi veren kitabı oku. Orgda notaların yerini ve Nathaniel Ager'in en tanınmış bestesinin F# notası ile başladığını öğren. Pencereden gelen günışığını kontrol et.

Last Crown, gizli beste, saklı nota

Kaydedip dinlediğin müziğin notaları, ejderha sembolünde gizli ve şöyle:

F# - A - G - B - A# - C - D

Kilise kapısına geri dön. Sağa dön. Artık borulardan buhar çıkıyor. Soldaki sıraları incele. Bir kapan var. Şamdan parçasıyla fare kapanının içindeki peyniri al. Sıranın önündeki sembolün bir resmini çek. Sağa doğru ilerle. Orgun solundaki geçitten, boruların gittiği yeri takip et. Buhar yüzünden ileri gidemiyorsun. Borulardan buhar durduğu zaman hemen ilerlemeye çalış. Kuledeki mahzenden aldığın direksiyona benzeyen valveyi borunun dirseğine yerleştir ve valveyi bir kez çevir. Aşağıda orgun sesi gelecek. Orgun yanına git.

Şimdi sorun şurada. Üstteki resimde orgun notaları yer alıyor ve toplam 8 nota var: C - D - E - F - G - A - B - C. Fakat orgun üzerinde sadece 7 oktav var. Elimizdeki melodi, F# ile başlıyor. Peki bu durumda hangi nota F#?

piyano, oktav, piano, octavs

Şimdi kilisedeki orgun resmiyle kitapta yer alan resmi karşılaştıralım. Herhalde oyunun en karmaşık bulmacalarından biri. Dikkat edin. F# notası yarım oktav ve siyah tuşlu. Yanında 2 siyah tuş daha var. Orgda da 3 siyah tuş olan yer, F# notası. Yani başlama yerimiz. Altta numaralandırdığım şekilde tuşlara sırayla bas. Doğru tuşlara bastığında melodi, kilisenin her yerinde yankılanacak. Artık Nathiel'in ruhu serbest.

Kuleye geri dön ve ay bulmacasını çözerek açılan geçitten tekrar içeri gir. (Koridorda gece görüş kamerası kullanmayı unutma. Ruhlar, hala seni korkutabilirler.) Artık siyah duman kayboldu. Nathaniel'in cesedini incele. Mezarın sağında, duvarda büyük bir sembol var. Sembolün resmini çek ve bu lanet olası yerden çık. Kapıdan çıkarken Bay Apple'nin (Mr. Russet'in) sesini duyacaksın. Kuleden dışarı çık. Fakat Bay Apple ortalarda yok!!! (Peki o ses kime aitti?!) Mr. Tibbs! (Rhys'nin kedisi.) Burada mı saklanıyormuş?

Kuleye tekrar gir ve merdivenlerden tekrar tırman. Teleskopla anıta tekrar baktığında Nancy'nin babasının da orda olmadığını, ruhunun serbest kaldığını göreceksin. (Acaba Bay Apple de şu ÖLÜLER'den biri olabilir mi???) Mr. Tibbs'in yanına dön. Onu Çeltik Köşesine götürmen gerekiyor. Ancak o pek istekli değil. Ona envanterindeki peynirden (fare kapanından almıştın) bir parça ver. Şehre doğru ilerleyecek. Mr. Tibbs her durduğunda ona tekrar bir parça peynir vermelisin ki yola devam etsin.

Bu şekilde ikiniz birlikte Çeltik Köşesi'ne gelin. İçeri gir. Rhys ile konuş. Saxon Snapper's resim yarışması kutusuna git. (Hatırla, bugün katılım için son gün.) Kilisede çektiğin "ejderha sembolü" resmini yarışma için kutuya at. Kitaplıktan semboller kitabını aç ve Nathianel'in mezarının yanında çektiğin 4. ve son sembolün de anlamını öğren: "Tepe". Kristal küre yerinde yok! Kim satın almış olabilir? Aklına not et. Dışarı çık.

Last Crown, Semboller Kitabı

Yazlık kulübene geri dön. Çektiğin fotoğraf ve ses kayıtlarını yatak odandaki masaya yerleştir. Masanın üzerindeki Sakson yerel haritasına göz at. Şimdi çektiğimiz üzerinde dört sembol olan 4 resmi haritanın 4 köşesine DOĞRU şekilde yerleştirmemiz gerekiyor. 4 resim için de bu işlemi yap. Daha sonra bu 4 resmi teker teker üzerlerine tıklayarak döndür. Öyle ki resimlerin yönü, aşağıdaki şekilde olmalı:

Last Crown, 4 sembol ve harita

Hepsini doğru şekilde döndürmeyi başardığında Nigel, yeni bir ipucu yakalayacak. Böylece yapılacak işler listene bir yenisi daha eklendi.

Kulübeden çık ve trenyolunun sonundaki Carrion ormanına tekrar git. "Raven Lane" tabelasından ekranın üst kısmına doğru ilerle. Mantarların bulunduğu yerden sola ilerle. Ağacın dibinden bir kozalak al. Sağ-alt yönünde ilerle. Ekranın aşağısı yönünde ilerle. Maden ocağı tünelinden içeri gir. Soldaki fıçıları incele. Fıçıların arasında bir itenek kolu var, onu al. Sağa doğru ilerle. Parşömenlere göz at. Alttan dinamit al. Geri dön ve bu kez ekranın üst yönündeki tünelden ilerle. Sol tarafa göz at ve dinamitleri kayanın üstüne yerleştir. Şimdi dinamitleri aldığın yere geri dön. İtenek kolunu derme çatma masanın üzerindeki kutuya tak. Bum!!! Tekrar dinamiti patlattığın yere git. İlerle. Kayanın arasındaki kitabı incele. Soldaki sayfayı büyüteçle oku. Alistair Farleigh. 1924'te Nisan ayında kendisini şapkalı ve siyah pelerinli bir adam tarafından takip edildiği, onun yazdığı en son sözleri. (Artık müzedeki iskeletin kime ait olduğunu biliyoruz.) Sola doğru ilerlemeye devam et.

Bir köprüye geldin. Işıklar kendiliğinden yanacak. Duvardaki taş kabartmayı incele ve üzerinde P.A. yap. Yeni ses kaydını dinle. Sola doğru devam et. Kayanın üstündeki göz sembolünü incele. Geçitten içeri gir. Duvardaki resimleri incele. Sola doğru ilerlemeye devam et. İkinci bir asma köprüye geldik. Sola doğru ilerle. Sağa dön. İleri gidemiyoruz; çünkü bir engel var. (Bunu daha sonra açacağız) Duvardaki sembolü incele. Bu kez sağa doğru ilerlemeyi dene. Su akan bir yere geldik. Üstteki ahşap boruya tıkla ve ormanda bulduğumuz kozalakla orayı tıka. Su çarkı dönmeye başlayacak. Sağa doğru git ve geçitte engelin olduğu yere tekrar dön. "V" sembolüne tekrar bas. Geçit, açılacak. İçeri gir. Ters "V" sembolüne tıkla ve geçidi kapat. Sağa doğru ilerle.

Burası "Gizli Krallık". Yol, ikiye ayrılıyor. Tahta bir köprü ve bir kapı. Tahta köprüden ilerle. İçeri gir. Yerde üzerine sütunların göçmüş olduğu iskeleti incele. 1. diski yerden al. Sola dön. Sağındaki kayayı incele ve 2. diski al. Sağa doğru ilerlemeye devam et. Tekrar ilerle. Üzerinde 4, 2 ve 3'er deliği olan bir taş bulmaca göreceksin.

Last Crown, 3 taş bulmacası

Üstteki resimdeki gibi, en üstte 2, ortada 4 ve altta 3 delik olacak şekilde bulmacayı çöz. 3. disk, tam karşında. Onu al. İskeletin olduğu yere geri dön. Bu kez sağa doğru ilerle. Dışarı çık. (İskeletin sağındaki yola daha sonra geleceğiz.) Şimdi dönen su değirmenini incele ve balık sembolünü gör. Sağa dön ve bu kez diğer kapıdan içeri gir. Kuru kafaların oradan sola ilerle. Karşımıza bir bulmaca daha çıkacak.

Last Crown, son bulmaca

İç içe geçmiş 2 tekerlek var. Önce içteki tekerleği "Ateş" sembolü üstte olacak şekilde ayarla. Gelelim dış tekerleğe. Ses kaydında duyduğumuz ejderha sesini hatırla. Bu tekerlekte de en üste onun sembolünü getir. Bulmaca çözülecek. 4. diski al. Dışarı çık. Sola dön. İlerle. İskeletin olduğu yerden bu kez sağa dön. Şimdiki bulmaca biraz değişik. 9 farklı sütun var ve her sütunda bizim geçmiş hayatımızla ilgili bir görüntü var. Ortada ise siyah duman var. Biz, görüntülerin üzerine her tıklayışımızda, görüntü değişecek. Yapacağımız şey, dokuz sütundaki görüntüyü de doğru konumda ayarlamak. Ama YAŞADIĞIMIZ ZAMAN SIRASINA göre. Yani oyunun başlangıcında buraya trenle geldik. 1. sütunda bu olacak. SonraNanny Noah ile konuştuk, 2. sütun bu vs. Yani oyun geçmişimizi hatırlamamız gerekiyor.

Şimdi, sağ-alt köşedeki ilk sütuna gidelim. Tren görüyorsun. Bu sütun bizim başlangıç noktamız. 2. sütuna git. Sonraki olay neydi? Sahile gidip Nanny Noah ve köpeğiyle tanışmıştık. 2. sütuna Nanny Noah ve köpeğini ayarla. 3. sütuna gel. Saxon Mağarasında bulduğumuz sandığın görüntüsünü ayarla. (İçinde kitaplar ve 4 şişe vardı.) 4. sütuna gel. Karsweller'in evinin görüntüsünü ayarla. 5. sütuna gel. Nortfield Kilisesi'nin görüntüsünü ayarla. 6. sütuna Saxon Müzesi'nin içinde monitörler bulunan izleme odası görüntüsünü ayarla. 7. sütuna Profesör Hardacre ile konuştuğumuz sahnenin görüntüsünü ayarla. 8. sütuna çingene kadının karavanının görüntüsünü ayarla. Siyah duman kaybolacak!!!

Last Crown, 12 sürun bulmacası

Yerdeki kapağı incele. Bu, son bulmacamız. (Galiba, sanırım ) Diskleri kapağın üzerine yerleştir. Bu bulmacanın amacı, 4 diski de resimde görüldüğü gibi ortadaki diskle SİMETRİ oluşturacak şekilde ayarlamamız. Ortadaki diske asla tıkla. Çünkü bu disk, bulmacayı sıfırlar. Sadece bulmacaya en baştan başlamak için bu diski tıkla. Bütün diskler üstteki gibi doğru sıralandığında yerdeki kapak açılacak ve yukarı doğru asansör gibi bir taştan araç gelecek. Taşın üzerine gel. Yavaş yavaş aşağı doğru ineceksin. Sağa doğru ilerle ve "Merhabaaa!" diye bir bağır. Şimdi sola doğru ilerle.

Bir mezar ve üzerinden yükselen bir ışık göreceksin. Mezarı incele. Kapağı aç ve içine göz at. Bir iskelet. Tam ışık iskeletin kafatasını aydınlattığında, kafatasındaki tacı göreceksin. Tacı al. Demir maskenin sahibi Ganwulf'un söylediklerini işiteceksin.

Otomatikman maden ocağındaki tünelin girişine geri döneceksin. Dışarı çık. Geceyarısı olmuş. Yapılacak işler listen güncellendi. Siyah duman, sürekli seni takip edecek. Dumanın olmadığı yollardan geçerek ormandan çıkmayı başarmalısın. Saxon'a geri dön. Yazlık kulübene git. Yatak odana çık. Çektiğin yeni resimleri ve ses kayıtlarını masanın üzerine yerleştir. Tacı yatağının solundaki sandığa sakla. Yatak odasından çık. Kendi kendine açılan gardırobu kontrol et. Yazlıktan çık.

The Bear'a git. İçeri gir. Müzik sesi geliyor. İlerle. Saxton Snapper's resim yarışmasının sonucunu açıklanıyor. Sağa doğru ilerle. Yarışmayı kazanan SENSİN! Ödülünü al. Rhys ve Lucy'le konuşacaksın. Bulduğun define ile ilgili sırrı biriyle paylaşman gerekiyor. Lucy'e bulduğun taçtan bahset. Çeltik Köşesi'ndeki kristal küreyi satın alan kişiLucy'miş. Sana çantasından küresini gösterecek. Otomatikman yazlık kulübeye döneceksiniz. Yatak odana çıktığında odada herşeyin darmadağın olduğunu göreceksin. Sandık açılmış!!! Hemen sandığa tacın yerinde olup olmadığını görmek için bak. Taç, çalınmış!!!

Salona ineceksiniz. Tacı çalanın kim olduğunu öğrenmek Lucy'nin kristal küresini kullanacaksınız. Kristal küre'yi kullanarak odada paranormal bir varlık varsa, onunla iletişim kurmaya çalış. Daha sonra Nigel, küreden tacı çalanın kim olduğunu göstermesini isteyecek. Küredeki görümleri izle. Profesör Hardacre mi??? Biri onu kovalıyor ve orakla saldırıp öldürüyor!!!

1. Gün2. Gün3. Gün4. Gün5. Gün ❯

Akhenaton'un Diğer Yazıları ❯❯






Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 48263693 ziyaretçi (122327395 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)

gizli, gizli ilim, ilim, gizli ilimler