Uykuda Geleceği Görmek
 

Uykuda Geleceği Görmek

John W. Dunne adlı bir İngiliz, gelecek ile ilgili olayların rüyalarda görülebilmesiyle ilgili araştırmalarıyla tanınmıştır. W. Dunne: "insanlar geleceği görebilme gücüne acaba farkında olmadan sahip midir?" diye sormaktadır. Acaba henüz olmamış fakat ileride olacak bazı olaylar bir an için gözümüzün önünden geçiyor ve biz bunu fark etmiyor muyuz?

Geleceği önceden görebilmek meselesi yeni bir konu değildir... Asırlardan beri bazı sıradışı insanların kehanet gücüne sahip olduklarına inanılmıştır. Hatta inanışın da ötesinde, tarih içinde örnekleri de görülmüştür.

W. Dunne'nin hazırlayarak bilim adamlarına sunduğu raporda, rüyalarda gelecekten haber alınabileceğiyle ilgili kanıtları ortaya koymaya çalışmıştır. John W. Dunne, İngiltere'nin ilk askeri uçağının planını çizen dünyaca tanınmış bir uçak mühendisidir.

1928'lerde yayınladığı "Zamanla Bir Tecrübe" adlı eserde, W. Dunne, geleceği görme sahasında yaptığı araştırmalarını açıklamıştır. O yıllarda bilimsel çevrelerden çok miktarda eleştiri almasına rağmen aynı zamanda birçok psikolog ve fizikçi için yeni araştırma sahaları açmıştır.

W. Dunne bir şeyi daha evvel görmüş olmak duygusunun, aynı deneyimin daha önce bir rüyada insanın başından geçmiş olabileceğini iddia etti. Kendisini bu araştırmalara sevk eden, görmüş olduğu bir rüyası olmuştur.

W. Dunne o rüyasında kendisini bir adadaki dağın yamacında görmüştü. Dağın üzerindeki çatlaklardan duman ve buhar sütunları yükseliyordu. Bu manzara karşısında: "Tanrım, bütün dağ infilak edecek!" diye bağırmaya başlamıştı. Rüyanın daha sonraki bölümünde W. Dunne kendisini başka bir adada bulmuştu. Ölüm tehlikesindeki adalıları taşıyarak gemiler aramakla meşguldü. Kendisine yardım etmeyen Fransızlarla kavga ediyordu.

Bu rüyayı gördüğünde Afrika'nın tenha bir köşesinde bulunuyordu. Oraya gelen gazetelerde şu satırları okudu: "Martinigue'deki yanardağı patlamasında 40.000'den fazla insanın öldüğü tahmin ediliyor..." W. Dunne yazının geri kalan bölümünde patlamanın rüyasında gördüğü şekilde olduğunu okudu. Rüya gerçeğe uygundu... Bu olay üzerine uzun zaman düşünen W. Dunne, seneler sonra ikinci bir rüya gördü...

Bu rüyasında: "Yüksek demir parmaklıklarla çevrili iki tarlanın arasındaki yolda yürümekteydi. Aniden tarlanın birindeki bir at kişnemeye ve hiddetle tepinmeye başladı. Parmaklığa göz atan W. Dunne'nin içi rahatladı. Hayvan bunun üzerinden atlayamazdı. Fakat birkaç dakika sonra arkasında nal sesleri duyarak başını çevirdiğinde, azgın atın arkasından geldiğini gördü."

Ertesi gün mühendis kardeşi ile balığa çıkmıştı. Yolda giderken bir aralık kardeşine: "Şu ata bak!" diye haykırdı. Etrafına bakındığında, rüyasında gördüğü yerde atın durduğunu hayretler içinde fark etti. Yüksek parmaklığın arkasında da rüyasında olduğu gibi bir at çılgınca tepinmekle meşguldü.

W. Dunne: "Her şey rüyamdaki gibi olacak değil ya... Bu atın parmaklığı aşabileceğini zannetmiyorum" dedi. Fakat daha sözlerini bitirmemişti ki, at, parmaklığın üzerinden atladığı gibi üzerlerine saldırdı. İki kardeş zar zor kaçarak kendilerini kurtarabildiler. Bu olay W. Dunne'yi çok etkilemişti. Atın saldırması değil, rüyasının gerçekleşmesi onu oldukça rahatsız etmişti...

W. Dunne bu türden rüyalar görmeye devam etti. Rüyalarda şaşılacak bir şey yoktu... Şaşılacak olan bu rüyaların gerçekleşmekte olduğuydu!... W. Dunne ilk önceleri geleceğe ait olayları görme duyusunun yalnız kendisine ait olduğunu zannediyordu... Ama bu tip olaylarla karşılaşan arkadaşlarım dinledikten sonra, bu olaylarla karşılaşan çok sayıda kişinin bulunduğunu fark etti. Bu da onu araştırmaya ve olayın ardındaki gizemi çözebilmek için büyük bir çabaya yöneltti.

İlk araştırmaları, insanın geleceği görmesine engel olan şeyin uykuda bazı şartlar altında ortadan kalkabildiği gerçeğiyle karşılaşmasını sağladı. Fakat herkes bu şekilde geleceği göremiyordu. Kaldı ki birçok kişi uykudan uyandıktan sonra rüyalarım unutuyordu. Bu da ayrı bir sorundu. Belki de birçok kişi gelecekle ilgili bilgiler almakta fakat daha sonra uyanınca bunu unutmaktaydılar...

W. Dunne çalışmalarını sürdürürken rüyalarını unutmamak için kağıdını kalemini yatağın kenarında bulunduruyor ve gördüğü rüyaların tümünü uyandıktan sonra derhal not ediyordu. Tanıdıklarına da, rüyalarını bu şekilde kaydetmelerini söylüyordu.

Oxford Üniversitesi'nin öğrenceleri arasında yapılan bu tip deneyler; şaşırtıcı sonuçlar verdi. Geleceğe ait rüyaların geçmişe ait olanlardan çok daha fazla olduğu ortaya çıktı!...

"Zamanla Bir Tecrübe" adlı eserini bu araştırmalara dayanarak yazdı. W. Dunne daha sonraları, rüyaların geleceği öğrenmek için tek yol olmadığına karar verdi. Çok geçmeden uyanıkken de geleceğe ait bazı kehanetlerde bulunabildiğini keşfetti. Örneğin bazen hiç okumadığı bir kitabı eline alarak bunun içindeki olaylardan bahsedebiliyordu.

W. Dunne gördüğü rüyaların gerçekleşmesinden çok etkileniyordu. Bu olaylar, kendisine görünmeyen bir alemin görünmeyen bazı prensiplerini görünür kılıyordu. Ve sonunda insanın içinde büyük bir sırrın saklı olduğu gerçeğini kabul etti. Yaşamı boyunca çok sayıda insanın haberci rüyaları ile ilgili geniş bir araştırma yapan W. Dunne, özellikle kendisine anlatılan rüyaların içlerinden birkaç tanesini hiç ama hiç unutamadığını ifade etmiştir...

KAYNAK BELİRTİLMELİ





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Ruling, 18.09.2017, 13:28 (UTC):
Otobüsün kaza yaptigini gordum binmedim ve bi sonrakine bindim ne goreyim binmedigim otobus kaza yappmis ve bunlari ruyamda gordum baya arastirdim soyunda büyücü olan kisilerin cogu görüyormus

Yorumu gönderen: Mustafa, 10.09.2017, 20:38 (UTC):
Öncelıkle bir tek benim başıma geldiğini sanıyorum, uyuduğum zaman ertesi güne dair olaylar görüp sabah uyandığım zaman unutuyorum sadece o olaylar gerçekleşirken tepki verebılıyorum çoğu kez büyük kazalardan kıl payı kurtuldum ama pek sık olmuyor bazen sıradan biri yanımdan geçiyor yüzünü üstündeki kıyafetler aynı bazen iç güdüsel olarak oradan geçme,yaklaşma,tutma,düşme,gibi birçok iç sesim hayatımı kurtardı.Üstelik yazının ilginç bir yanıda yine çok sık değil rüyamda kitap okuyor görürsem o kitabı okumadıgım halde içindeki cümleler aynı.Birde ufakken evde yanlız kalırdım normal evde otururken uç tane küçük insana benzeyen varlıklar büyük kazanda birşey kaynatıyorlardı, o koku burnumda ama onları bir daha görmedim.

Yorumu gönderen: Baris Omer , 08.09.2017, 22:06 (UTC):
Arkadaşlar bende uzun yillar gelecek ile ilgili ruyalar goruyorum. Sadece kendimle ilgili ruyalar ve sadece kotu olaylar ve hepsi gerceklesti. En kotu rüyayı gecen gece gördüm bahsetmek bile istemiyorum ve olmamasi icin dua ediyorum. 9 yil once ayni ruyayi 3 kez gormustum 1 yil arayla ve aynen gerceklesmisti cok kotuydu. 4 yil once yine elim ayagim mosmor doktor ariyodum ve ruyadan 1 ay sonra işyerinde düştüm omzum çatladi ve ayagim mosmordu. Daha birçok ruya gordum gerceklesen. Tecrubeme gore en kotu ruyalar cok onceden gorunur. Yakin zamanda gerceklesenler okadarda kotu degil. Ruya tabircilerinden umut aramayin. Insan beyni uyurken ve ruya gorurken normalden onlarca kat daha fazla islem yapar daha hizli calisir, yani normelde beynimizin örneğin yuzde 10 kullaniyosak ruyada yuzde 20 olabiliyor ve bu da aliskin olmadigimiz gelecegi gorme gibi durumlara sebep oluyor. Insan beyni okadar mukemmeldir ki inanamazsiniz. Sosyal medya medya tv sagliksiz besinler yiyecekler sigara alkol savaslar sabahtan aksama calisma sistemi vs dunya pislik icinde. Sebebi de beynimize zarar vermek. Daha uzun ve bilimsel anlatirdim ama cok uzar. Demek istedigim birileri insan denilen canlinin beyniyle neler yapabileceginin farkinda ve bunu hep engelleyecekler.

Yorumu gönderen: Hidayet mert Tosyali oğlu, 04.08.2017, 08:55 (UTC):
14 temmusu 15 temmuz a baglayan geceyi bende gordum askerler gördüm silah gördüm bir cok kalabalık gördüm kan görmedim 15 temmuzda bu olaylar oldu neye yormak lazım bunları bu topluluk lara abdal deniliyor pir sultan abdal gibi gelin bu insanlar üzerinde arastirma yapılsın

Yorumu gönderen: Rumeysa, 23.06.2017, 01:46 (UTC):
Şimdi buradaki yorumları okuyunca farkettim de ne çok kişi varmış benim gibi olan, birde bilmediğimiz daha da çok kişi vardır eminim. Bu yönüyle profesöre katılıyorum. Kendi durumumdan bahsedecek olursam profesörün söylediği gibi çok büyük bir etkisi olan bir olay yaşamadım hiç. Daha çok kendimin günlük hayatta olağan bazı yaşayacağım olaylardan kesitler görüyorum. Bazen rüyamı hatırlıyorum ancak genellikle 'Aa ben bunu görmüştüm, tam da bu anı işte.' diye tepki vermeme neden olacak şekilde hatırlamıyorum. Ayrıca farkettim ki rüyamda gördüğüm kesitin bitişi benim tepkime-hatırlamama- denk geliyor. Farkına vardığım yere kadarını görüyorum. Diğer konu ise malesef ki bende bunu yönetemiyorum. Ya farkettiğimde çoktan geçmiş oluyor ya da tam olayın ortasındayken farkediyorum. Sadece bir kez kendimi yönlendirebildim onda da önceden hatırladığım için kendimi şanslı sayıyorum. Rüyamda kuzenimle konuşurken bir kaç kırıcı söz ediyordum ve onu gerçekten kırdığımı farkedip pişman oluyordum, bu beni derinden etkilemiş olacak ki uyandığımda 'Ne yaptım ben.' diye düşündüğümü hatırlıyorum. Ve olay aynı şekilde başıma geldiği anda o sözleri söylememek için kendimi tuttum ve sözleri değiştirdim. Bu olaydan sonra düşündüm 'acaba bunu yönetebilir miyim gerçekten' diye. Ve sanırım bir konuda daha profesöre katılacağım, uyandığınız gibi rüyanızda ne gördüğünüzü hatırlamaya çalışıp bir yere kaydetmeye özen gösterin, belki bir gün yardımı olur. Ayrıca benden bir tavsiye bunu yakınınızdakilere, en güvendiğiniz olmadığı takdirde, anlatmayın çünkü insanlar bunu önemsemiyor ya da size ilgiliymiş gibi rol yapıyor. Onlara anlatmaktansa yazmayı da sevmiyorsanız ses kaydı çekebilirsiniz. Son olarak bir de sorum var:
Acaba aranızda önceden olabilecek kötü olayları hisseden de var mı? -Bu da profesörün uyanıkken de gelecek hakkında fikir sahibi olunabilir düşüncesi ile bağdaşıyor. Teşekkürler, okuyanınız varsa..

Yorumu gönderen: Adım önemli değil , 31.05.2017, 23:55 (UTC):
Küçüklükten beri rüyalarım çıkar çevremdeki insanların ne dediklerini ve yaptıklarını görürüm samimi olan olmayan bütün yanlarını kendi geleceğimi gördüğümde bir gün boyunca rüyamda gördüğüm olayları yaşadım. Yaptığım bazı şeylerde arkadaşlarım korku duydu ve daha neler neler işin tuhafı artık sıkıldım herşey sanki isteğim gibi oluyor hiç bir heycan ve ilgi çekicilik yok ama Allah var bu yüzden benden birşeyler öğrenmek için gelenlere tek kelime etmiyorum sadece Allah deyin emin olun ben çok daha fazlasını yaşıyorum ve korkmayın korkulacak tek güç Azim olan Allah'tır

Yorumu gönderen: hiçlik, 28.05.2017, 01:24 (UTC):
Hayatımda yaşayacağım olayları görenlerden biriyim. Babamda da aynı sır vardı. Hayatımda yaşadığım olayların hangileri beni çok etkilerse onları gerçekleşmeden hatırlayabiliyorum. Ancaz geçekleşme zamanı bir sır. Çünkü 1 rüyada kaç yıl geçtiğini bilemiyorum. Rüyada gördüğüm bir kötü bir olayın dünya hayatımızda yaşanmaması için bilinç hasıl olsa dahi pek çok nedenlerden olayın gerçekleşmesine ben engel olamadım. Yani bana rağmen rüyalarım dünyada 1re 1 yaşandı. Neyse bilemediğimiz pek çor sırlı güç var. Doğu ilmine göre bizim yaşadığımız astral seyehat. Ancak bir Müslüman olarak bilgim şu kadar Yaratılmışlar aleminde ALEM-İ MİSAL denilen bir yer var ki; yaratılan her şeyin bir sureti yansıması veya görüntüsü var. Uyku halinde iken beden yarı ölü konumunda ruh bedeni terkederken bilinçle balantıda kalıyor. Ruhun gittiği yer alem-i misal başımıza gelecek veya gelebilecek olan herşeyin burada gerçekleşiyor. Özetle her ruh buraya gittiğine göre hatırlamdaki bağlantı... Hiçlikle kalın.

Yorumu gönderen: esra, 26.05.2017, 09:15 (UTC):
ben rüyamda her gün geleceği görüyorum

Yorumu gönderen: yagmurkrart, 07.05.2017, 22:55 (UTC):
astral seyahat rüya yönetme ve gelecek görme gibi deneyimler yaşadım..merak ettiğim ve yapamadığım şey ise aynı rüya içinde iki ya da daha fazla kişi bulunabilir mi..bu konularla fazla ilgiliyim.böyle bi deneyim yaşayan varsa iletişime geçmek isterim.. ilknuryilmaz010(ed)g mail.c o m

Yorumu gönderen: Mikail Adıyaman, 08.03.2017, 19:43 (UTC):
Arkadaşlar Bir Rüya Anında Bir Arkadaşım Bir Yeri Soymuştu Ve Kaçmamı Söyledi. Kaçarken Önümüzden Polisler Geldi Ve Götürdü Arkadaşımı. Ve 5 Yıl Sonra Bu Anı Yaşadım. Rüya Anındaki Sokaktan Girdiğimde Farketim Gördüm Bu Anı Dedim Ve Arkadaşımın Yakalanmaması İçin Uyardım Bu Anı Rüyada Gördüm Yakalanacaksın Dedim. Oda Bana Güvendi Tamam Dedi. Ve Başka Bi Sokağa Girerek Onun Hayatını Geleceğini Kurtardım.

Yorumu gönderen: ep, 15.02.2017, 11:37 (UTC):
cok uzerine gitmeyin piskolojik bunalima kadar yolu var ve ne kadar kisiye bahsedersen okadar azalir

Yorumu gönderen: orhan, 02.02.2017, 15:10 (UTC):
rüyalarla uzun zamandır ilgiliyim ve frekanslar yakalamaya çalışıyorum. zaman madde ve mekan diye bir şeyin olmadığına inanıyorum.

Anlatacağım rüyanın tanığıda mevcuttur; 10 yıl kadar önce rüyamda asker arkadaşımın çalıştığım firmaya gelip beni finans departmanına sormasını gördüm,

Ve çok gerçekçi olduğu için hemen aynı odada yanımda çalışan arkadaşıma durumu sabahtan anlattım, bugün askerde tanıdığım uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım gelebilir dedim rüya çok netti dedim.

ve gerçektende öğle saatlerinde ben tam odadan çıkarken arkadaşım beni finans departmanına sorarken gördüm.

odada yanımda çalışan kişide durumu gördü ve şok oldu şaşırdı ve senden korkulur dedi.

Çok emin olduğum bir şey bizler sanırım sabit bir programın içindeyiz yaşadığımı sanıyoruz ama aslında frekans halinde bulunuyoruz.

frekanslarla ilgilenen arkadaşlar benimle irtibat kurabilir.

orhans(ed işareti)mail(nokta)c o m

güvenlikten dolayı mailimi bu şekilde yazmak zorunda kaldım.


Yorumu gönderen: Merve, 20.01.2017, 00:22 (UTC):
Arkadaşlar, aslında biraz korkmaya başladım. İlk olduğu zaman rüyamda bir şehir görmüştüm 1 ay sonra o şehirde üniversite okumaya başladım, daha sonra bazı şeyleri kafamda tahmin etmeye başladım ve ne tahmin ettiysem çıktı. Biriyle tam bir ilişkiye başlayacakken bir arkadaşımın söylediği isme yoğunlaştım ve o kişinin isminin de aynı olduğunu öğrendim mesela o kişi bana ismim cenk dedi arkadaşımsa muhammed diye biri var dedi. Ben o kişinin isminin o akşam muhammed olduğunu öğrendim. Ama bunlar aynı kişiler değil 3 gün önceye kadar sevgilimden ayrılacağımı hissettim ve bugün ayrıldık bu yoğun hislerin sebebi ne olabilir?

Yorumu gönderen: muhittin, 15.01.2017, 22:29 (UTC):
olmuşlara gerek yok. olacağa bakalım. 22 ocak 2017 de rusya türkiyede bir iç anadolu ilçesinin meskun mahalline bombalı saldırıda bulunabilir ve pek çok insan ölebilir

Yorumu gönderen: Hilal , 09.01.2017, 21:05 (UTC):
Rüyamda nezaman uçak düştüğünü görsem mutlaka ertesi gün bi uçak düşüyor.uyanıkken nezaman bi panik olsam deprem oluyo dıye dünyanın bi yerinde deprem oluyo 6.hissim açık sezgilerim doğru çıkıyo çoğunlukla alıştım korkmuyorum artık.mütemadiyen hergün rüya görüyorum hep gece yada alacakaranlık gündüzlü rüyalara hasret kaldım enteresan olan hep gelecekteyim ilgimi geleceğin mimarisi çekiyo gelecekteki binalar dev inşaatları da metrolar havada reklamlar enteresan rüyamdaki gelecek keyifli

Yorumu gönderen: Ayşe, 02.01.2017, 09:25 (UTC):
Salı yı çarşambaya bağlayan gece rüyamda yine sn. Cumhurbaşkanı Recep Rayyip Erdoğanı ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putini gördüm. Yüz ifadeleri hüzünlü ama daga çok şaşkın ve düşünceli gördüm. Bi yandanda Türk bayrağı ve Israil bayrağını gördüm. Bi önceki gece yine Türk bayrağı görmüştüm.
Sonra bi yıkık dökük ıssız karanlık ve dışarıda bir yerde yavaş adımlarla yürüyerek Sn. Cumhurbaşkanımızın yanına ulaşmaya çalışıyorum, ancak inanılmaz bir tedirgin haldeyim, çünkü ben bu ölüleri ona nasıl açıklarım diye kendime soruyordum. Vardım Sn. Cumhurbaşkanın yanına ve kendileri bu haberi bekler gibi bana kaç diye sordu. Bende 100 var dedim. Sonrada Israil bayrağını açmaya çalışıyorum ve hava rüzgarlı, bayrak uzun büyüktü ve sonunda bir duvara asmayı iyi kötü beceriyorum. Bu bir haverci rüyaymış meğer ve ben sık görüyorum bu rüyalardan ama genelde iç hayatla ilgili yani ailem arkadaşlarım komşularla falan ve bu rüyalar genellikle 1 hafta içinde gerçekleşiyor, en fazla 1 ay ama çook nadirdir.. ancak dış dünya ile de gördüklerime pek farkında değildim bu rüyaya kadar, çünkü bu 6 gün önce haberci rüyam gerçek oldu maalesefki, ve bunu annemle şaşkınlıkla haberlerde izledik. Club Reina da olan Katliam mış meğer!! Ben hala şoktayım : hem bu terörizme hemde dış haberci rüyalarımda varolduğunu ve bunu net örenmiş oldum bi durumdan sonra. Çarşamba günü yani bu rüyayı gördüğüm günü anneme gittim ve anlattım her haberci rüyamı anlattığım gibi. O yüzden çok şaşkınız.

Bu rüylar bana tam oldugu gibi net gelmiyor, yani içeriliği biliyoruz ve benim gördüklerime benzerliği çook ama net yer mekan ortam net değil.. sadece Türkiye olduğundan emin olabilirim, Cumhurbaşkanı ve bayrağımızdan. Ama anlayamadım. Bu rüyamın hayırlı olmasınï diledim hemen uyandığımda.. Çok üzgünüm çook!

Israil bayrağı ve Rusya Devlet Başkanı Putin i nede gördüğümü hala çözemedim. Hayırlısı inşallah.

Yorumu gönderen: gökhan, 24.12.2016, 18:54 (UTC):
geçen cuma rüyamda sayısal lotonun numaralrını gördüm 5 10 27 30 ve 00 diger son rakamı görmedim yada hatırlamıyorum çift sıfır olmasının nedeni heralde 2 numaranın tekrarlanmaıs olamsı mantıgıydı cuma günü baiyye gititğim zaman bugun neyin cekliişi var dediğimde adam bana yarın sayısal var ded ve bu sayıı kombinasyonlarını oynayarak 2 kupon yaptım 5 6 10 11 27 30 ,5 6 10 22 27 30 son sayının 30 oldunu biliyordum çünkü oyanan kuponu rüyamda gördüm sonda 30 vardı ver diger numara yani 21 i rüyamda göreemdim yada hatırlamıyorum gecen yani 10 aralıkta bu çeklişi oldu 10 aralık 2016 da ve ben kazandıgıma sevine
medim bile çünkü bu numaralkar kabak gibi karsımda duruyordu evet rüyamda gördüğüm seyler genelde gercekleşiyor daha öncede bir kişiye kafamı taktıgım işçiçin eski kız arakdasımdı ve onun msn şifresinide rüyamda görmüştüm ama o kadar sasırmamıstım ya arkadas bu sayısal yani ghercekten numaralar cıkınca büyük şok yaşadım

Yorumu gönderen: Y22, 29.11.2016, 04:41 (UTC):
Ben 11 yaşındayım ve Bü yüzden ismimi belirtmedim. Ben de rüya görüyorum fakat hatırlayamıyorum ama gün içinde bir olay olunca o olayı daha önceden gördüğümü hatırlıyorum
Mesela dün fransızca dersinde öğretmen sözlükten bulmamız için sözcükler verdi ve 3 lü gruplar olduk ama arkadaşlarım beni dışladılar ve sadece 2 si sözlüğe baktı ve daha önceden böyle bir şey olduğunu hatırlıyordum ve rüyalarda gördüğümü hatırladım şimdi servisteyim ve okula gidince psikoloğa görünücem

Yorumu gönderen: ÖMER, 23.11.2016, 12:59 (UTC):
BAZEN YOLDA YÜRÜRKEN KÖTÜ BİŞEY OLCAGINI SEZEBİLİYORUM RÜYALARIMDA KÖTÜ BİŞEY GÖRÜNCE GERÇEKLEŞİYO BUGÜN RÜYAMDA HALAT VE Bİ KADIN GÖRDÜKTEN SONRA Bİ ANDA KENDİMİ KAYBETTİM VE UYUYAKALMIŞIM SABAH KALKTIGIMDA BİZİM EVİN YAKINLARINDA Bİ KADIN KENDİNİ BALKONDA ASMIŞ SABAH BULMUŞLAR BEN SERSERİ KİMSEDEN KORKMAYAN YALANCI KIZLARIN DUYGULARIYLA OYNIYAN BİRİYDİM GELECEGİ GÖREBİLDİGİM VE KARŞIMDAKİ İNSANI KENDİ YERİME KOYABİLDİGİM İÇİN ŞİMDİ ÇOK İYİYİM KÖTÜ ALIŞKANLIGIM YOK HERKEZE İYİ DAVRANIYORUM BUGÜN HABERLERDE GÖRDÜGÜNÜZ MADEN KAZASINI BİLE ÖNCEDEN GÖRMÜŞTÜM ŞUAN KURTULAN YOK AMA 1 2 GÜN SONRA SADECE 1 KİŞİ KURTULMUŞ OLUCAK AMA HASTANEDE YOGUN BAKIMDA 9 GÜN KALDIKDAN SONRA ÖLÜCEK RÜYALARIMDA BUNLARI GÖRDÜM BUNLARI NEDEN GÖRÜYORUM NEDEN BEN GÖRÜYORUM BEN İNSAN DEĞİLMİYİM NEDEN HERŞEYİ BİLİYORUM BİRİ BANA AÇIKLIYABİLİRMİ?.

Yorumu gönderen: Toprak, 12.11.2016, 19:52 (UTC):
Nasıl oluyor anlamıyorum bir iki defa olsa belki inanmayacaktım ama uzun yıllar görüşmediğim insanları ne zaman rüyamda görsem ertesi gün mesaj atıyorlar veya arıyorlar.

Bunları geçtim insanlar sabaha kadar bir rüya gördüklerini anlatıyorlar Fakat sabaha kadar bir ömür geçirmiş gibi onlarca rüya görüyor ve hepsini hatırlıyorum.

Yorumu gönderen: Mehmet Can ATILGAN, 28.10.2016, 17:59 (UTC):
Slm. Ben yukarda ki yayazılanların hepsinin okudum ve bunların olmasını çok normal karşıladım. Evet ben gizli ilimlerle uğraşıyorum ve kehanetlere de inanıyorum. neyse bu gördüm rüyayı 5 gün önce gördüm yani 23.10.2016
Rüyamda sene 2023ü gördüm savaş vardı her yerde herkes acı içinde bağırıyordu benim üstümde askerî kıyafet vardı zaten ben o senelerde asker olmus oluyorum jiletli tellerin altından geçip bir binaya griyorum odalardan birinde türkiye haritası ve musul haritası var ve her ikisinin üstünde de çarpı işareti vardı sonra heryeri bombaliyorlar heryer kan gölü falan sonra rüya bityor sabah kalktığımda hemen not aldim rüyayı arkadaşlara falan anlattım herekes dalga geçti sonra okuldaki hocama anlattım beni rehberlik servisine yönlendirdi oda bana istediğim cevabı veremedi daha önce rüyalarımın gerçeklestigne çoğukez şahit oldum bana yardımcı olursanız sevinirim facebook tan bana ulasabilirsiniz

Yorumu gönderen: salim, 26.10.2016, 12:25 (UTC):
12 temmuz salı günü gördüğüm bir rüya oldu rüyamda FG adındaki malüm şahıs elindeki siyah kesme taşları bir kalabalığa doğru fırlatıyordu sonra bu taşların kendi önüne set olduğunu gördüm. daha sonra boş bir daire veya dükkan olduğunu düşündüğüm bir alanın arka köşesinde bir insanın sığabileceği darlıkta bir alanda bu şahsı görüyorum. ve şahsın içinden geçen duyguları duyuyorum. o sıkıştığı alanda bile kendini korunaklı hissediyor ve kendisine kimsenin dokunamayacığından emin bir şekilde bir rahatlık hissine bürünüyor.
sonrasında o şahsa hitaben kalabalıklar haykırıyor ve o şahsa bunu nasıl yaparsın sen nasıl bir insansın gibi bir takım bağrışmalar oluyor ve rüyadan uyanıyorum. geçen bir kaç gün içinde rüyamı kimseye anlatmıyorum fakat bu gördüğüm rüyanın da etkisinden kurtulamıyorum. kendi kendime yorumlarda bulunup olayı açıklamaya çalışıyorum.aradan bir kaç gün geçtikten sonra sokağımızdaki cami imamını bir köşeye çekip gördüğüm rüyayı hocamıza anlatıyorum. ve 17 temmuzda o malüm olay gerçekleşiyor.

Yorumu gönderen: Serkan, 14.10.2016, 16:34 (UTC):
Dükkanımıza gelen yaşlı bir amca vardı. Bembeyaz sakallı tatlı bir amca. Dükkanı kapatmadan evvel akşam saat 10 suları gelmişti. Düşmanı takıştığı hiçkimse yoktu.(benim bildiğim çünkü yıllardır tanıyordum). Şakalaştık, gülüştük. Günü bitirdik. Eve geldim uyudum. Gece rüyamda boy aynasında kendime bakıyorum.. Çat diye bir ses ve ön dişlerim kırılıyor . Ağzımdan kan akıyor. O esnada amcayı görüyorum. Bir el tam sağ kasığına makas saplıyor ve ölüyor amca. Sabah telefon sesine uyandım. Arayan abimdi. Amcanın tam sağ kasığına birisinin makas saplayarak öldürmüş olduğunu söyledi. Şok oldum. Bu ve bunun gibi onlarcasını gördüm. Lakin dikkat ettiğim nokta şu; tüm bunlar namaz kıldığım dönemde olmakta idi. Namazı bıraktıktan sonra yok oldu hepsi. Sanırım İlmi veren kudret geri aldı...

Yorumu gönderen: Idi, 02.10.2016, 08:03 (UTC):
Bendr de küçüklükten beri gördüğüm rüyalar gerçekleşiyor.ilk gittiğim okul askerlik yaptığım yer asker öğretmenlik yaptığım yer.insanları hatırlamıyorum çoğu mekan bazlı

Yorumu gönderen: Erkay Tanci, 24.09.2016, 09:56 (UTC):
Rüyamda islahiye yatim yatiktan sonra odanin içine 2 adet turuncu renginde ayet kitabini bırakıldığını gördüm bunu anlamını merak ediyorum

Yorumu gönderen: oğuz, 14.09.2016, 13:32 (UTC):
benimde küçüklükten beri bu tarz rüyalarım gerçekleşiyor ve ben her gece gördüğüm rüyayı her sabah kalktıgımda malesef görüyor hatırlıyorum rüyamı hatırlamadıgım günler çok nadir günler çok ama çok büyük olaylar görmedim ama burdaki arkadaşların yazdıklarına yakın olaylar ama geleceği görme yeteneğinin hiç bir insanda olmadığına inanan insanlardandım malesef ama içimi kemiren bi his var sanki herşeyi yapabilirmisiz gibi bizim için imkansız diye birşey yokmuş gibi hatta bazen gerçek hayat rüyada gördüklerimiz mi yaşadıklarımız mı bunları bile sorguyalacak kadar ileriye gidebiliyorsunuz gördüğüm bi rüyayı anlatayım harfi harfine gerceklesen 07/10/2012 tarihinde oynanan bir maç fenerbahçe - beşiktaş macı ben macın sabahına uyandıgım gecede rüyamda macı izledim gollerin sırasıyla sow gökhan gökhan dan geliceğini biliyordum ama net olarak gördüğüm en son gökhan gönülün attıgı 2, gol macın son golü serbest vurus oldugunu canerin ceza sahası içine doğru vurdugu topu karambolde gökhanın tamamladıgını ve maçın 3-0 fenerbahçenin üstünlüğüyle sonuçlandığını gördüm bunu bütün gün etrafımda olan insanlara anlattım gülüp geçtiler ( daha oncede bu tarz olaylar yasamıstım ama benı deil milyonları ilgilendiren bir rüyaydı bu yalan sölüyorsun diyemezlerdi) bu yüzden herkeze anlattım ve anlattıgım arkadaslarla macı bi cafede izlemeye gittim fenerbahçe attıkça içimde tuhaf bir his uyanıyordu o duyguyu anlatamıyorum hala arkadaslarım dediğim sekilde gerçekleşmesine sahit oldular en son 3, gol olunca dayanamayıp dışarı cıktım ve kapıda sebepsizce ağladım dediğim gibi bu sadece beni etkileyen benimle ilgili olan bir rüya deildi o yüzden arkadaşlarım bana farklı bakmaya başladılar bende ailem hatta eşim bile olsa gördüğüm rüyaları kimseye anlatmayaya karar verdim ama insanoğlunda yada bu tarz rüyaları gören insanlarda bir deiğim olduğunu kabul etmek gerekir genelde hiç birseyle yetinememe hissi imkansız kelimesinin bize anlamsız gelmesi su bi gerçek garip olaylar gerçekleşiyor milyonların hatta milyarların aklının akalamayacağı seyler...

Yorumu gönderen: Beyza, 13.09.2016, 20:40 (UTC):
Sadece kendim böyle rüyalar gördüğümü sanıyordum . Fakat buraya baktığımda onlarca insanda rüyalarının gerçekleştiğini söylüyorlar . Bu inanılmaz bir şey . Kimse bana inanmıyor genellikle rüyamda gördüğüm şeyleri , günlük hayatımda yaşadıktan sonra "aaa ben rüyamda görmüştüm böyle olacağını "diyorum . Bu yüzden yalan söylüyorsun diyorlar. Hiç bi çıkarım olmaz neden yalan söyleyeyim ki . İlk defa dün babama anlattım 3-4 yaşlarında başlamıştı rüyalarım . Gelecekten kesitler gördüğüm halde hiç birine mani olamıyorum en kötüsü bu olacağını biliyorum ve yaşamayı bekliyorum en kötüsüde geçenlerde türkiyede bombalar patlıyor insanlar yani bende kaçma girişiminde bulunuyordum herkes ölüme yürüyordu namazlığı elime alıp ölüyorum namaz kılmam gerek dedim sonrada vazgeçtim bu ölürken imam etmek gibi bir şey deyip elimdeki namazlığı bırakıp ateşlerin üstüne yürüdüm . Normal de namaz kılmıyorum ve biliyorum ki bu bana hem bir uyarı hemde gelecekten bir kesitdi .

Yorumu gönderen: Göktan, 31.08.2016, 07:10 (UTC):
3 ay once bir ruya gordum ruyada yoldan gecen tanklar vardi sabah uyandigimda bir anlam veremedim . Aklima bir sürü sey geliyordu ,savasmi cikacak ,bir ulke bizemi saldiricak ,gibi birsürü sey. Bu olaydan 3 bilemedin 3,5 ay sonra darbe oldu . Buna cok sasirdim sonra bu olayi arastirmaya basladim sonra bu siteyi buldum ve bu yaziyi yazdim. Bu arada sadece 1 tane ruya gormedim bircok boyle ruyalar goruyorum.bir diger ruyamdada patlama gordum ve o Aksam ankara 'da patlama olmustu keske gordugum bu Kadar ruyayi bu Olaylar gerceklesmeden haber edebilsem bu yaziyi yazmamim nedeni bana yardimci olacaginizi dusunmem .umarim birikir bunu okur.

Yorumu gönderen: Serhad, 20.08.2016, 22:47 (UTC):
Gordukleriniz uyarilar ve sorulariniza cevaplar.birde imaniniza destek.gorduklerinize engel olamazsiniz inancinizla alakali.Allah(c.c.) yu siz nasil iman ediyorsaniz yaratma sifati hariç olmak sartiyla aciz derler yani cok hafif sekilde yeteneginiz oluyor.aslinda bunlar ikram.

Yorumu gönderen: ilayda, 14.08.2016, 08:44 (UTC):
bende geleceği görüyorum hatta 5 yaşındayken başladı bunula iligili birşey söylediğimde görmeyi 1 ay bırakıyorum hatta benim kuşum camdan kaçtını görmüştüm sonra ertesi gün kaçarken yakaladım yoksa sadece tesadüf mü?

Yorumu gönderen: ömer, 10.08.2016, 22:31 (UTC):
Aslında benim geleceği görme gibi yeteneğim sanırım var rüyamda gördüm şeyler çok sık ve zamanı belli olmasada gerçekleşiyor ve ardından şiddetli bir baş ağrısı başlıyor

Yorumu gönderen: secil, 01.08.2016, 21:47 (UTC):
Bende geleceği görüyorum.buyuk felaketleri en kötüsü de bu zaten engelliyemiyorsun Tr. Olan olayları bir ay önce gördüm ama durduramiyorsun yaşanması gerekiyor

Yorumu gönderen: ID, 27.07.2016, 08:23 (UTC):
Muhtemel gelecegi gorebilmek harika bir yetenektir. Her insanda vardir fakat insana gore de gelismisligi degisir tabi. Ruyamizda gordugumuz seylere ruya aninda mudahale edebiliriz ve gercek hayatta da ayni seyi yapabiliriz. Bu yuzden MUHTEMEL GELECEK diyorum zira ruyada gordugumuz durumun degismesine yardimci olabiliriz (tabi eyer buna ihtiyac duyuyorsak).

Yorumu gönderen: İsimsizim, 25.07.2016, 10:27 (UTC):
Bence böyle bir şey yok
Çünkü biz insanız ALLAH dan başka kimse geleceği göremez ki

Yorumu gönderen: Rana, 19.07.2016, 11:17 (UTC):
Bakın ben gelecekten kesitler görüyorum ve basit şeyler değil.. Bunu okuyan biri yalvarırım bana ulaşsın yardımcı olunması gereken bir konu.. İnstagram ismim raanacetin

Yorumu gönderen: Sokrates, 14.07.2016, 23:49 (UTC):
Ya kalkıp burda rüyamı uzun uzun anlatmakta istemiyorum bence rüyalar gerçekten gelecekle ilişkilendirilebilir benim merak ettiğim insan rüyasını kontrol edebilir mi mesela tam bir tren hızla size çarpmak üzereyken onu tek elle durdurmanız gibi bunu hissediyorum ve yapıyorum acaba herkes bunu yapıyo mu yoksa sadece bana özgü mü ?

Yorumu gönderen: kspgl, 10.07.2016, 23:01 (UTC):
ben bu rüyaları 7 yaşımda görmeye başladım mesela 6-7yaşında gördüğüm bir rüyayı hiç unutmuyorum dün gibi aklımda ve bir rüyam var hayatımda 10 sene aralıklarla gördüm aynı rüyayı. rüyamda gördüğüm birkaç olayı gerçek hayatta da yaşadım. Keşke anlamlarını öğrenebilsemm

Yorumu gönderen: Yusuf., 07.07.2016, 19:13 (UTC):
Ben rüyalara inanirim. Hele ki son gördüğüm 3 rüyadan sonra daha çok inanmaya başladım. Rüyaları birazdan anlatacağım ama önce şunu söylemek istiyorum. Rüyaları hatırlamak ve onların gerçek olduğunu bilmek bence nesilden nesile genler ile aktarılıyor, tıpkı saç ve göz renginiz gibi. Annem 1999 depreminden bir hafta önce deprem olduğunu ve bir çok insanın öldüğünü görmüş. Kadın namazında niyazında bir kadın. İşte bana da anneden geçtiğine inanıyorum bu özelliğin. Şimdi rüyalarımı anlatayım. İlki size saçma gelebilir ama İstanbulda gerçekleşen bir canlı bomba saldırısından önceki gece ruyamda istanbulda bi evde polislerle birlikte arama yaptığımı görüyordum. Evde birsuru gizli odacıklar vardı ve bir odada kıyafetler vs. Vardı. O odayı aracınız mi dedim polisler aradığını söyledi ama ben şüphelendim ve bende arayacağım dedim ardından kıyafetlerin altından canlı bir hayvana bağlanmış bomba gördüm. Tam elini uzattım alacaktim polis elleme yoksa şimdi paylar dedi.tamam dedim bıraktım onlar ilgilendi. Sabah uyandım ve öğleden sonra istanbulda bombalı saldırı olduğunu öğrendim. bir diğer rüyamda ailecek denize gittiğimizi gördüm ki ailem biraz bagnazdir öyle denize falan pek gitmeyiz. Sabah uyandım annem yanımdaydı ve oğlum hadi hazırlan denize gidiyoruz dedi. Diğer rüyamda Fenerbahçe nin basketbol maçıyla ilgiliydi. Dünya ikincisi olduğu maçı rüyamda gördüm. Maçın ne zaman olduğunu bilmiyordum hatta maçtan haberim Bile yoktu. Rüyamda 4. Periyotta berabere olduğumuzu ve maçın uzadığını gördüm. Uzatmalarda da yenildigimizi. sabah uyandım ve rüyayı hemen arkadaşlarıma anlattım. Maçın bu gece olduğunu söylediler ve maç sonucu 4. Periyot beraberlik 5.periyot Fenerbahçenin yenilgisiyle sonuçlandı. Bunlar fark ettiyseniz hep günlük görülen rüyalar. Yani görüyorsunuz ve o gün gerçekleşiyor. Uzun vadede olan rüyalar da var ancak onlar bu kısa vadede olan rüyalar kadar açık seçik olmuyor. Onlar daha çok yoruma dayalı şeyler oluyor ve gerçekleşmesini hiç beklemediğiniz şekilde gerçekleşiyor. Eğer sizlerden aynı şeyi surekli yaşıyorsanız lütfen bu sayfaya yorum atın. Çünkü gerçekten geleceği ruyalarimizda görebildiğimize inanıyorum ve bununla ilgili bilimsel bir çalışma yapıyorum. Yardiminiza ihtiyacım var.

Yorumu gönderen: Melisa, 28.06.2016, 21:20 (UTC):
Ve bn uynıkken bişeye odaklanıp goruyorum . Ve yaşıyorum . Ve insanların aklını okuyabiliyoum. Bazı insanlar bunun gercek olmadığına inanıyor ve sacma buluyor . Ama aklında soru işareti oluşuyor. Bazıları abartarak soluyor. Ama gercekte yaşayan vr. Ama diyorlar ki Allah tarafından kalbin temiz oldugu icin diyorlar. Bunun peşini bırakmıcaklarını soluyo lar. Iki kişi aralarında konuşma geciyor ve guluyolar .Bu 1 ay icinde biri cok kavga edicek ailesiyle .. ve gorduklerim herseyi gosterıyor ...

Yorumu gönderen: Melisa, 27.06.2016, 22:06 (UTC):
Ben her ruya gordugum de yasiyorum mesala gecen gun rüyamda elektrik kesintisi vardı. Kalktım uyandım bi baktım ki yarım saat sonra elektrik ler kesildi.. Cddym .

Yorumu gönderen: johnnyxx, 23.06.2016, 06:04 (UTC):
açıkçası realist biriyim, hurafelere inanmam her şeyi mantık kurallarıyla açıklarım, tanrı inancım yoktur, materyalist bir bakış açısına sahibim ancak rüyalar benim açıklayamadığım nadir konulardan biri. daha önce defalarca kez rüyamda geleceği gördüm ama bazılarını rastlantı olarak yorumladım çok üzerine gitmedim.ama öyle 3 rüya gördüm ki onların rastlantı olmasına imkan yok.bu rüyalardan birinde rüyamda okulun asansöründe 45 yaşlarında sarışın bir kadınla bir saniye civarında bakıştığımızı gördüm sonra uyanıp okula gittim asansöre bindim karşıma baktım bir de ne göreyim rüyamdaki hayatımda görmediğim o kadın bana bakıyor. tıpatıp rüyanın aynısıydı. bir diğer rüyamda yurt yemekhanesindeki kızların önümde dans ettilerini gördüm uyanıp yemekhaneye gittim yemekleri alıp masama geçtim yurttaki iki kız da lobide oturuyordu güzel bir müzik açtılar ve rüyamdai gibi masamın önünde dans ettiler. bikaç gün önce gördüğüm ve bana artık yuhh dedirten rüyada da eski sevgilimin facebookta engeli kaldırdığını ve arama kısmına onun adını yazınca çıktığını gördüm uyanır uyanmaz laptopu kucağıma alıp facebook a girdim ve onun ismini arama kısmına yazdım bi de ne göreyim 6 ay aradan sonra engeli kaldırmış. yani benim bu yaşadıklarım bile beni ikna etmeye yeterken bu kadar çok inanın benzer şeyleri yaşaması rüyalarda geleceğin görülebildiğini kanıtlıyor. ama nasıl? bilim bunu 2016 yılı itibarı ile açıklayamıyor. benim ise bu konuyla ilgili birkaç teorim var. bunlardan biri insanların zihinsel oalrak aralarında bir bağlantı var her insanın tabiri caizse bir anteni var ve diğer insanlardan sürekli bilgiler alıyor ama bunu hissedemiyor. diğer bir teorim:paralel evrenler var ve bazen rüyalarda bulunduğumuz boyutun ötesine geçiyoruz ve bu şekilde bilgi alıyoruz.

Yorumu gönderen: Manolya, 09.06.2016, 22:26 (UTC):
Merhaba. Ben bu tür rüyalar görmeye 6. sınıfta başladım. Sosyal sınavından 100 aldığımı gördüm sonra hocayla birlikte kantine gittik. Yaklaşık bir hafta sonra notlar açıklandığında bu gördüğüm şeylerin aynısı oldu. İlk çok korkmuştum ama şimdi alıştım ve bazen hoşuma gidiyor ama ürkütmüyorda değil. Çünkü iyi ya da kötü olayları önceden görünce hazırlıklı olup abartılı tepkiler vermiyorsun. Bu gördüklerinizden zevk almaya bakın, Çünkü BENCE bu bize Allah tarafından gönderilen bir yetenek, bir lütuf.

Yorumu gönderen: Merhaba , 09.05.2016, 12:44 (UTC):
Bu benim ruyam degil ama bir arkadisimin. Kiz gercekte yurtdisinyadymisx, bir is seyahatinde. Ruyasinda gizemli bir ses annnen mi baban mi demis ve anne ve babasinin bebek ve emekleyen halini gormus , ikisi de yanyana duruyormus. Annem demis.Babasi emekleyerek gozunun onunden kaybolmus.ertesi Sabah kiza turkiyeden telefonla babasinin olum haberi geldu

Yorumu gönderen: Merhaba , 09.05.2016, 12:33 (UTC):
Ben bir yil once ruyamda italya ya gidiyordum. Orada bir konser salonuna girdim. Kalabalikti. Daha once HIC GORMEDIGIM cok yakisikli birini gordum. Onla goz goze geldik. Konusmadik ama zaten gozlerimiz bizim yerimize konustu. Anlattiklarim size komik gelmis olabilir ama bu da beenim riyam. Virbirimizden hoslanmistik. Sonra bir anda o ortadan kayboldu. Gecen haffa italyaya gittim ve bu anlattiklarimin tipatip ahnisi basima geldik ayni kisiydi. Haala ruyalarimda onu goruyorum. Garip di mi, bana oyle gelxi. Bu yuzden sifelerde ruyalar hakkinda arastirma yapmaya basladim.

Yorumu gönderen: ada, 07.05.2016, 14:23 (UTC):
Benim birden cok kez basima geldi ruyamda iki senedir kus oldugum biriyle barisiyordum. Sonra arkadasimin aglamaktan konusamadigini gordum daha sonra karanlik bir araba beni ve baristigum arkadasimi kovaliyordu cocukluk arkadsimin evine girip saklandim cocukluk arkadasim ne oldunu anlamaya calisirken siyah araba onu ezdi biz yine kcmaya devm ettik apartmana girip alt komsumuza siggindim ruyadan bir hafta sonra o arkadasim la baristim sonra ruyada aglayan arkadasimin anneannesi oldu bir ay sonra arabanin ezdigi arkadasimin babasi öldu ben bunun sokunu bir ay atlatamadan baska birseylerde oldu uyuyordm boynumda ve kulagimda nefes sicakligi hisstim bana bir kelime soyledi uyanir uyanmaz annemle kelimenin anlamina baktik olum var yaziyordu ben once kendimin olucegini dusundum annemle baya korktuk bir hafta sonra gittigim dersanenin gezi otobusunun kaz yaptigini ve 3 olu oldugunu ogrendim benim icin ruyalarim sorun halini aldi

Yorumu gönderen: hüdanur, 07.04.2016, 16:40 (UTC):
Merhaba arkadaşlar ben sınav sonuçlarını rüyamda görüyorum yanlislarimi falan o yüzden hep 100 aliyorum değişik bir şey

Yorumu gönderen: Dilan, 07.04.2016, 05:42 (UTC):
Arkadaslar bende ruyamda bazi sinavlara girmeden cevaplarini goruyorum

Yorumu gönderen: ramazan, 04.04.2016, 23:14 (UTC):
Ben rüya da geleceği görüyorum savaşları kanları seller ölümleri insanların cezaevlerine atilislarini akrabalarim in sonlarına hatta inanmizsiniz Paşaların cezaevine girişini bilegordum ama ruyalarimda kimseye anlatmiyom

Yorumu gönderen: Çağla 20, 23.03.2016, 13:20 (UTC):
Merhaba Arkadaşlar,fazla yazamacağım..
Asıl geleceği görme sorunumuza gelelim,aslında sorun değil harika bir sorun.Bundan 8 ay önce bir rüya gördüm ama sanki aynımda gibiydi.Üniversitem için İstanbulda bir semte taşınmıştık.Bir binaya.Ev kahverengiydi,4-5.katına taşınıkyoduk.Apartmandan içeri girdim,eski karanlık bir binaydı asansörüne bindim,koşarak yanımabiçocuk geldi oda asansöre bindi.Hiç konuşmadan çıkıyorduk yukarı.Birden asansör durdu,sanırım arıza yaptı.Çocukla bakıştık ve bir kenara oturduk.Konuştuk.Sonra asansörü tamir edip kapıları açtılar.binanın önüne gittik ve birbirimize sarıldık.(tenini,kokusunu,hissedebiliyordum.)sonra arabaya bindik(beyaz BMW)beni biyere götürüyordu,yolları,caddeleri,bakkalları hatırlayabiliyorum.Şuan oraya bıraksalar beni kaybolmam Daha sonra ben korktum beni eve geri bırakır mısın? geri dönemeye bilirim.dedim.ve geri döndü.İndik arabadan numarasını istedim.Tam numarayı verecekken 053? dedi durdu baktıveZAMANI GELİNCE BEN SENİ BULUCAM DEDİ.unutamıyorum.
Neyse aradann1-2gün geçti İnst.hesabımda dolaşırken birini etiketlemişim yoruma,şuan bile hatırlamakta zorluk çekiyorum.O kişi mesaj attı baya bi konuştuk.sonra arkadaş olduk,daha önce hiç hissetmediğim bir sıcaklık,samimiyetlilik vardı onda.Sanal alemden konuşuyor olsak bile onu hissedebiliyordum,anlayabiliyordum.Daha sonra bu kişi bana gökyüzünün fotoğrafını attı,kenardan da oturduğu evin karşısındaki evin yarısı gözüküyordu.İçimden bian dedim çok tanıdık! sonra oranın fotoğrafını istedim attı ve ben titremeye başladım.Evet oydu.rüyamdaki yer.O zaman.odaa hah! o çocuk!fotoğraflarına iyice göz gezdirdim gerçekten ona çok benziyordu.daha sonra beyaz bmw istediğini öğrendim.Hatta evlerinin kahverengi,4-5.katta oturduğunu,hatta binasının içinin eski ve karanlık olduğunu.Daha sonra buna hepsini anlattım.Oda çok şaşkın,kim şaşkın olmaz ki bunun karşısında?8 aydır aralıksız sadece onu görüyorum rüyamda ve onun gittiği mekanları,yaşadığı yerleri,ailesini, artık kendi hakkımda saçma sapan rüyalar görmüyorum direk onu hangi insan saplantıda gibi8ay boyunca durmadan rüyasını süsleyen adamı görebilir?Ben görüyorumvegrur duyuyorum bununla.Şuan çok iyi anlaşıyoruz.İnanamayacaksınız ama evleneceğimizi hatta olacak çocuklarımızı bile gördüm.Her şey oluş sırasına göre gidiyor,rüyada gözlerimi kapatıyorum gerçek dünyaya geliyorum,gerçek dünyada gözlerimi kapatıyorum onun dünyasına gidiyorum.inaniyoruzki biz bir gün evleceğiz.






Yorumu gönderen: ..., 19.03.2016, 18:31 (UTC):
Arkadaşlar olay şu ki her şey bir iki rüyayla başladıysa bunun devamıgelicek ve mucizevi bir şekilde büyüyecek. Hatta bazı insanların gerçek düşüncelerini çok rahat rüyalarınızla öğreniceksiniz. Yıllar sonra nerede olacağınız nerede okuyacağınız.. açıkcası bu kadar derin bilmek istemezdim bir noktadan sonra heyecan kalmıyor inanın.



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:
 
 
19 Ağustos 2007 itibariyle, toplam: 46166202 ziyaretçi (118700041 klik) tarafından görüntülenmiştir. Online ziyaretçi rekorumuz, 4626 kişi. (5 Eylül 2010)

gizli, gizli ilim, ilim, gizli ilimler